MuscleMeat

Onderhoudslog Marc 45+

Je hoort het he! eten en trainen! you gooooo! :D

• Topic Starter Topic Starter

Is dit 1RM ? Heb hem wel eens voorbij zien komen met kg's ipv pounds.
Nog een wel te gaan in elk geval. :o

Als je er genoeg bij blijft eten :)

Gebruik je ook een of ander postworkout supplement ?

Postworkout, daar denk ik eerlijk gezegd nooit zo bij na.
Ik kijk alleen naar de totale intake.

Denk ook dat er nog heel wat te gainen valt en dat je nog lang niet aan je natty potentieel zit, maar begrijp ook wel een beetje de terughoudendheid. KCals gewoon langzaam aan verhogen en goed in de spiegel blijven kijken.

Als ik het goed begrijp ben je 32?

• Like
Waarderingen: Inb4
  • Topic Starter Topic Starter
Push

Bench --- 60 kg x 9 / 6 / 4 --- 55 kg x 6 --- 50 kg x 8 --- (nog geen realistisch referentiekader) / totaal volume: 1870 kg
Incline Bench --- 50 kg x 10 / 8 / 6 --- (nog geen realistisch referentiekader) / totaal volume: 1200 kg
Ohp (staand) --- 40 kg x 9 / 7 / 5 --- (geen progressie) / totaal volume 840 kg
Chest Dips --- Bw x 8 / 7 / 5 --- (+3)
Tri. extension --- 25 kg x 9 / 5 (fail) --- 20 kg x 7 --- (-2 / Triceps waren goed leeg, maar goed een leuk afmakertje) / totaal volume: 490 kg
_________________________________________________________________________________________________________________________

Flat bench voor incline bevalt me toch beter, is natuurlijk ook logischer.
Ik ga ook het volume bijhouden, geeft me net wat meer inzicht.
Ben me bewust van als het gewicht omhoog gaat dat dan het volume naar alle waarschijnlijkheid kleiner wordt. Of de sets moeten tzt omhoog.
Ik vind dit iig net iets inzichtelijker.

Goed plan krijg je n beter inzicht en zie je n platau ook aankomen

• Like
Volgens mij is het effect van postworkout supplementatie niet zo groot, zeker niet als je toch al binnen een uurtje of twee na de training een normale maaltijd neemt. Studies wijzen uit dat eiwitinname pwo inderdaad de eiwitsynthese opstookt, maar daarvan is volgens mij nog nooit aangetoond dat dat zich vertaalt in betere gains tov van iemand die niet let op de timing.

Volgens mij is het effect van postworkout supplementatie niet zo groot, zeker niet als je toch al binnen een uurtje of twee na de training een normale maaltijd neemt. Studies wijzen uit dat eiwitinname pwo inderdaad de eiwitsynthese opstookt, maar daarvan is volgens mij nog nooit aangetoond dat dat zich vertaalt in betere gains tov van iemand die niet let op de timing.

Emmertje sterke koffie dan stuiter je wel

• Like
Klinkt goed met die BP voor de incline!

enne... ook een lekkere.. shake maken en dan een schep oploskoffie erdoor. Stuitert goed. :D

Terug
Naar boven