MuscleMeat

Onderhoudslog Marc 45+

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind zware leg extensions eigenlijk helemaal niet prettig, krijg je ook dat smijtwerk. Misschien kan je wat meer gaan focussen op holds, bovenin even vasthouden en knijpen. En evt slow negatives..en dan afmaken met wat snelle reps

Tja dat is een goeie, Sowieso kan ik niet meer gewicht laden, dus ben ik nu de reps op aan het voeren.

Ga ik aankomende Leg-training proberen (kan me voorstellen dat dat effectiever is ook).

Thanx !

Lijkt me voorlopig ook een betere optie als de weerstandsband @Steks

Vanwege pijn in onderrug nog, Bor en Upright row overgeslagen. Geen Pull dus.

Het is een gebrekkige UB geworden:

- Bench press --- 70 kg x 3 x 2 --- 65 kg x 5 x 2 --- 60 kg x 7 x 2 --- 55 kg x 9 x 2 (op zich qua volume nog niet eens zo verkeerd)

- Pull ups --- Bw x 8 x 4

- Ohp --- 42,5 kg x 8 / 5 / 5 --- 40 kg x 7

- BB curl --- 40 kg x 6 --- 35 kg x 8 --- 30 kg x 10

- Skull crusher --- 22,5 x 8 x 3

had je nog last van je rug door een vorige workout?
toch gewoon een goeie train, ondanks geen bor

• Like
Waarderingen: Inb4
had je nog last van je rug door een vorige workout?
toch gewoon een goeie train, ondanks geen bor

Yep, vermoedelijk zijn de Squats (mogelijk ook Bor'sdie ik de laatste tijd behoorlijk zwaar laad voor mijn doen) de boosdoener.
Ach gaat wel weer over

Onderrug krijgt het flink te verduren...tis nie anders

• Like
Gewoon niet te zwaar gaan. Je rug is echt iets wat je liever niet wil slopen.

Langzamere uitvoering maakt het ook zwaarder. Paused squats misschien een idee?

Hoop in ieder geval dat het snel beter gaat met je rug. Maar nette training evengoed !

• Like
Sicke barbel curls, je pakt meer op die oefening dan dat ik kan terwijl ik weer meer bp

• Like
Lekkere training Marc, hopelijk snel weer een soepele en niet-zeurende onderrug........
Sterke curls, maar is dat dan niet een beetje uit verhouding met de skull crushers?

• Like
Lekkere training Marc, hopelijk snel weer een soepele en niet-zeurende onderrug........
Sterke curls, maar is dat dan niet een beetje uit verhouding met de skull crushers?

Tja ik weet eerlijk gezegd wat een redelijke verhouding is tussen skull crushers en bi curls.
Het lijkt me idd wel uit verhouding.

Tja sterke curls, die 40 kg pak ik maar 6x, had misschien nog een rep in de tank, dus ja wat is sterk.
Skulls zijn iig zwak :o

Tja ik weet eerlijk gezegd wat een redelijke verhouding is tussen skull crushers en bi curls.
Het lijkt me idd wel uit verhouding.

Tja sterke curls, die 40 kg pak ik maar 6x, had misschien nog een rep in de tank, dus ja wat is sterk.
Skulls zijn iig zwak :o

Ik weet zelf ook niet helemaal de verhouding, maar zie een enorm verschil met mijzelf.
Ik doe op dit moment 3x10x35 aan skull crushers en 3x8x35 aan ez bar curls, dus zijn mijn tri's sterker dan mijn bi's....denk ik dan

• Like
Tja bij jou lijkt het wat meer in verhouding.

Sowieso ben je sterker als mij, nou is daar ook niet zo heel veel voor nodig :(

Hihi, maken jullie je nou druk om skull crushers en bicep curls? :p Maar goed, niet heel raar dat je triceps al wat vermoeider zijn na bench en OHP toch? Terwijl je biceps alleen een beetje mee hebben gedaan met de pullups. Ik zou sowieso geen idee hebben wat de verhoudingen in godsnaam zouden moeten zijn.

Mwah sterker? Jouw OHP en curls doe ik je zeker niet na en bedenk ook maar eens dat ik langer en zwaarder ben dan jij.

• Like
Hihi, maken jullie je nou druk om skull crushers en bicep curls? :p Maar goed, niet heel raar dat je triceps al wat vermoeider zijn na bench en OHP toch? Terwijl je biceps alleen een beetje mee hebben gedaan met de pullups. Ik zou sowieso geen idee hebben wat de verhoudingen in godsnaam zouden moeten zijn.

Triceps en Biceps-shizzle zijn DE Bomb jonguh ! :p

Maar idd na Bench en Ohp zijn ze sowieso wat zwakker ja, maar goed dan nog is het triest :mad:

Niet dat ik me er druk over maak, maar ik verwonderde mezelf over het verschil.........:rolleyes:

Mwah sterker? Jouw OHP en curls doe ik je zeker niet na en bedenk ook maar eens dat ik langer en zwaarder ben dan jij.

Neuh okay, Ohp is niet mijn slechtste onderdeel, maar de rest is niet in verhouding met jou lifts.
Je bent ook wat langer en 8 kg zwaarder (lekker excuus voor mij :D)

Neuh okay, Ohp is niet mijn slechtste onderdeel, maar de rest is niet in verhouding met jou lifts.
Je bent ook wat langer en 8 kg zwaarder (lekker excuus voor mij :D)

Dus houden we het gewoon daarop.........voor mij is het geen wedstrijd alleen een wedstrijd met mezelf en gelukkig heb ik er enorm veel plezier in!

• Like
Dus houden we het gewoon daarop.........voor mij is het geen wedstrijd alleen een wedstrijd met mezelf en gelukkig heb ik er enorm veel plezier in!

Tis zeker geen wedstrijd, ja idd met jezelf.

Maar ja vergelijken is menselijk, en jij bent mijn vergelijkingsmateriaal :p

Terug
Naar boven