Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

--- (kan niet meer verder ophogen, vanwege gebrek aan schijven die zwaar genoeg zijn + ruimte om schijven aan te koppelen / voorlopig dus aantal reps omhoog).Hahaha, herkenbaar. De stang is niet lang genoeg voor meer schijven bij mij. Zit nu al op 20 reps, waarvan de laatste 5 echt pijnlijk zijn.Leg extensions --- 75 kg x 12 x 3--- (kan niet meer verder ophogen, vanwege gebrek aan schijven die zwaar genoeg zijn + ruimte om schijven aan te koppelen / voorlopig dus aantal reps omhoog).

Wat een luxe probleem geniet er maar van....dat worden dus SS

Lekker die 5x5 op de squats! was de vorige keer nog 2x5 toch?
Hahaha, herkenbaar. De stang is niet lang genoeg voor meer schijven bij mij. Zit nu al op 20 reps, waarvan de laatste 5 echt pijnlijk zijn.![]()
)
Wil je persé leg extensions doen? Je kan het natuurlijk ook vervangen door een squat of lange variant.
Of anders kijken of je met een weerstand band nog iets kan doen, moet bij de meeste legextensions toch wel kunnen.
Voorschot op morgen Push:
Bench press --- Wu-set 50 kg x 8 --- 65 kg x 5 x 3 --- 70 kg x 3 --- 75 kg x 2 --- 60 kg x 7
Ohp --- 45 kg x 6 / 6 --- 40 kg x 6 / 6
Skull crusher --- 25 kg x 8 x 3
__________________________________________________________________________________
Morgen nog Chest dips & Incline flyes
), ik ben aan het genezen