MuscleMeat

Op na 11% binnen 7 weken.

Good luck :D

Ben benieuwd bro! Hoop dat je je een beetje kon focussen op trainen ondanks alle shit thuis.

Als het trouwens niet wil vlotten met het zoeken naar een baan wil ik je wel helpen. Ik studeer HRM, heb een redelijk groot netwerk en ben wel handig in zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd bro! Hoop dat je je een beetje kon focussen op trainen ondanks alle shit thuis.

Als het trouwens niet wil vlotten met het zoeken naar een baan wil ik je wel helpen. Ik studeer HRM, heb een redelijk groot netwerk en ben wel handig in zoeken.

Thnx bro. Heb vorige week me probleem uitgelegd aan mijn ouders. Ze begrepen het gelukkig en zagen ook in dat ze de laatste tijd behoorlijk fout zaten.
Het is nu weer gelukkig goed, voel me daardoor ook een stuk beter.

Kwa werk weet niet of je hier tips over kan geven. Ik wou eerst mijn studie volgendjaar voortzetten in het deeltijd traject. Maar ik kreeg te horen dat het niet mogelijk was. Je moet namelijk 3 jaar relevante werkervaring hebben.

Ik ga dus volgend jaar gewoon weer op het voltijd traject Moet nu dus werk vinden voor max 32 uur. Heb vandaag wat vacatures opgeslagen die miss wel mogelijkheid bied tot werk. Niet iets wat direct aansluit op de werkgevers eis.
BV er stonden wat vacatures voor stagiaires. Daarbij was geen afstudeeropdracht aan verbonden maar gewoon een stage.

Heb deze week wel getraind maar de cardio was behoorlijk shitty. Had woensdag al een refeed ingelast. Heeft een beetje te maken met het te laat opstaan. M'n biologisch klok raakt steeds verdoeter.
Ben sinds donderdag daarom begonnen met vroeger op te staan en dat voelt al een stuk beter.
Kwa trainschema ben ik overgestapt op FB. Vond het Splitt schema echt waardeloos.
Ik bouw volgende maand weer m'n powercage op. Kan niet echt langer wachten. Over 2 weken zet ik alles goed in het verf en behandel de delen die makkelijk kunnen roesten.

Goed om te horen dude, hoop dat het ook zo blijft.

Wat betreft werk: het is klote, maar je moet gewoon accepteren dan je geen relevante werkervaring hebt en geen diploma (tenzij je een mbo gedaan hebt?). Dus je zal waarschijnlijk ook uitkomen bij een crappy job. Dan kan je bij de pakken neerzitten en alles wegschuiven, maar zelfs een crappy job biedt nog mogelijkheden als jij je kan bewijzen. Stagiaires positie zal er niet in zitten. Ze zijn vaak op zoek naar een goedkope kracht en dan kijk je aan tegen een salaris tussen de 300 - 600 euro per maand. Ik zou gewoon eens wat sollicitatiebrieven de deur uit doen, kijk wat je terug krijgt. Als je wil dat er ik één voor je doorlees en er feedback op geef, just holla.

Probeer dat vroeg opstaan vol te houden, ik heb er zelf ook last van - maar het ****ed ook je eetlust en gemoedstoestand. Ben benieuwd, hoe ziet je schema er nu uit?

Bedankt Bro. Ga morgen wat sollicitatie brieven typen, zal ze doorsturen.

Vanochtend gewogen
81 kilo
Taille 87 cm.

Nog een week 4/5 te gaan schat ik. Taille zal zo rond de 83cm komen te liggen. Dat meten mijn taille van de zomer ook. Had toen alleen geen abs, ik denk zelf dat mijn abs ook niet super zijn ontwikkeld. Heeft te maken met mijn slechte houding.

Schema post ik morgen, tis voor 3/4weken tot mijn cage weer staat.

Nog even een beuk setje.
http://www.youtube.com/watch?v=6gXcXv_dI9M

Solang!!

je zegt zelf dat je weinig spiermassa hebt waarom eet je gwn niet op onderhoud clean en till je? Mis zal je noobgains maken en vet verliezen en wat spier gainen?

je zegt zelf dat je weinig spiermassa hebt waarom eet je gwn niet op onderhoud clean en till je? Mis zal je noobgains maken en vet verliezen en wat spier gainen?

Heb vorig jaar ook op deze manier gecut ging goed.

Maar mijn voornaamste reden is dat ik zo snel mogelijk wil cutte en op 11% wil staan. Zodat ik zo snel mogelijk kan bouwe.

En nogmaals ik zit echt niet zwaar onder onderhoud. Ik voer geen klote uit op een dag.

Je zit ondertussen ook in week 4? Wanneer wou je video's plaatsen?

Ik heb de video al, maar ik ga hem echt niet online plaatsen met me hoofd.
Er lezen tegenwoordig ook helaas vrienden mee, niet bepaald fijn.

Hoop dat je hier begrip voor hebt. Zal morgen foto's plaatsen

I promise.

No problem bro. Ik was al verrast, want ik zou het zelf niet zo doen. Ben benieuwd naar pics!

No problem bro. Ik was al verrast, want ik zou het zelf niet zo doen. Ben benieuwd naar pics!

Nee vind zelf ook niet prettig.
Vanwege het feit dat het openbaar is en daarnaast schaam ik me hard voor me huidige shape.

Maar aan de andere kant is het goed om met de realiteit te worden geconfronteerd. ;)
Motiveert alleen maar.

Jah ik wou ook cutten en dan bouwen, ben 2 kg kwijtgeraakt :D ga nu 1 maand cleanbulken en dan 1 week cutten doen , dat deed ezravb ook en werkte lekker bij mij dus even proberen

Jah ik wou ook cutten en dan bouwen, ben 2 kg kwijtgeraakt :D ga nu 1 maand cleanbulken en dan 1 week cutten doen , dat deed ezravb ook en werkte lekker bij mij dus even proberen

Oke das ook een manier, laat weten als je begint. Lijkt me interessant om te volgen.

Heb ook wel eens een schema gezien van 2 maanden bulken/1 maand cutte.

Oke das ook een manier, laat weten als je begint. Lijkt me interessant om te volgen.

Heb ook wel eens een schema gezien van 2 maanden bulken/1 maand cutte.

Dat vind ik wel raar als je cleanbulkt een maand denk ik niet dat je veel vet zult gainen? Als je dan hardcore 1 week cut kan je wel 0.5 -1 kg vet kwijt dan heb je dus in 5 weken spier gegaint en wat vet verloren als je een maand cut ben je wel veel vet kwijt :p

Ik kan wel een log maken maar ik train niet echt voor gewichten en ga gwn tot faillure 8-12 reps

Dat vind ik wel raar als je cleanbulkt een maand denk ik niet dat je veel vet zult gainen? Als je dan hardcore 1 week cut kan je wel 0.5 -1 kg vet kwijt dan heb je dus in 5 weken spier gegaint en wat vet verloren als je een maand cut ben je wel veel vet kwijt :p

Ik kan wel een log maken maar ik train niet echt voor gewichten en ga gwn tot faillure 8-12 reps

Zou inprenciepe wel goed moeten kunnen werken:)

Zit er over na te denken om na de cut een splitt schema te gaan gebruiken. En dan alleen maar slow geconcentreerde reps te maken. Zat te denken aan een 8/8/8 schema kwa reps.
Zou dan evt bv om 5 weken, 2 weken 5/3/2 repts te pakken voor kracht.

Ga je je dan ook inschrijven bij een gym of heb je thuis voldoende materiaal?

Ga je je dan ook inschrijven bij een gym of heb je thuis voldoende materiaal?

Heb thuis Baberian Powercage met pully optie
2 verschillen grepen voor pully
2 dip bars
OL Bar met 140 losse gewichten
EZ Bar
2 Dumbbells met 80 kilo losse gewichten

Kan dus wel genoeg doen.

66hnus.jpg

307yolf.jpg

:o

Ben jij dat? En is dat 15 procent? Lijkt mij meer..

Had echt een veel ander beeld van je he, maar dat kwam denk ik door je n**ga in je avatar.

Succes met je doelen.

Terug
Naar boven