Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd bro! Hoop dat je je een beetje kon focussen op trainen ondanks alle shit thuis.
Als het trouwens niet wil vlotten met het zoeken naar een baan wil ik je wel helpen. Ik studeer HRM, heb een redelijk groot netwerk en ben wel handig in zoeken.
je zegt zelf dat je weinig spiermassa hebt waarom eet je gwn niet op onderhoud clean en till je? Mis zal je noobgains maken en vet verliezen en wat spier gainen?
No problem bro. Ik was al verrast, want ik zou het zelf niet zo doen. Ben benieuwd naar pics!

Jah ik wou ook cutten en dan bouwen, ben 2 kg kwijtgeraaktga nu 1 maand cleanbulken en dan 1 week cutten doen , dat deed ezravb ook en werkte lekker bij mij dus even proberen
Oke das ook een manier, laat weten als je begint. Lijkt me interessant om te volgen.
Heb ook wel eens een schema gezien van 2 maanden bulken/1 maand cutte.

Dat vind ik wel raar als je cleanbulkt een maand denk ik niet dat je veel vet zult gainen? Als je dan hardcore 1 week cut kan je wel 0.5 -1 kg vet kwijt dan heb je dus in 5 weken spier gegaint en wat vet verloren als je een maand cut ben je wel veel vet kwijt
Ik kan wel een log maken maar ik train niet echt voor gewichten en ga gwn tot faillure 8-12 reps

Ga je je dan ook inschrijven bij een gym of heb je thuis voldoende materiaal?