AndroidHealthClinic

Opa & Hertje's night out (leestip van de week)

Mr. B.I.G. zei:
Zat er ook al aan te denken, want dat is eigenlijk wel het enigste stukkie dat ie wel met HEEEEEEEEEEEEL erg veel detail beschrijf!!! Volgens mij kreeg ie gewoon weer een dikke toen ie dit stukkie schreef en die scene weer voor zich zag!!! :D

Hahahahaha,het kwam er wel heeeel erg enthousiast uit ja...:D

t*ring,dit topic loopt weer als een speer......opa flikt het elke keer weer.:rolleyes:

Testo zei:
Ja jij ook Hosper....lees net pas 2e pagina....Testo is wat traag vandaag.:D

Stelletje ransbakken....gewoon uitgebreid staan kijken als er een stel poten in de weer zijn....gadverrrrrrrrrrrrrr:eek: :eek:

twas een kerel en een mokkel bro :cool:

Zo te lezen goed vermaakt :)

Ik spreek je wel in erover op de wok.

achja..binekort weer n hardcorefeessie in Rdam..iemand nog voor de nightmare?:D

Momenteel bekijken: 16 (16 leden en 0 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp
Metal_Wolf, Blackadder, boogie, Emile, EricR, Eznir, floris2, Gripipido, koetje, Moontribe, Mr. B.I.G., naamloos, psycho_b, Testo, Vman, zermal

:eek:

RobertHosper zei:
nee jongens..dat is dus WEL het geval!Vorige keer zag ik achter het podium een dikke Brit in een latexbroek zich laten ppen door een mooi jong blond meisje:eek:..tis dat ik al bezet was:p

Anders had jij je lippen geslagen om de zwans van die dikke brit?:D

Ik ga daarom maar snel weg....opa krijgt teveel credits...:D

leuk verhaal . lijkt me ook wel leuk om zelf heen te gaan . geen teveel opdringerige kerels waar ik me boos op kan maken .

btw die darkroom vind ik wel een minpuntje . erotiek is best leuk maar dan verkies ik de niets of weinig verhullende , dat die darkroôm zoals jij zegt is tegen het ranzig aan .

en dat zou alleen maar mijn avond verknallen :(

Iemand een idee of zo'n erotisch getinte feesjes ook in Belgie plaatsvinden :D :D :D , of is dit weer zo iets typisch Amsterdams :mad:

was dit een soort bordeel
iets meer detail over wat het is ken die tent namelijk niet
wat voor muziek ectecetra

he testo-god ik dacht dat je ook ging in je leren string;)

koetje zei:
btw die darkroom vind ik wel een minpuntje . erotiek is best leuk maar dan verkies ik de niets of weinig verhullende , dat die darkroôm zoals jij zegt is tegen het ranzig aan .

en dat zou alleen maar mijn avond verknallen :(

Jaja....Koemans zou niet even zijn drachtige gezellin een beestachtige beurt geven als de geilheid ten top schiet??:D

Valt me nou weer tegen van je....op MSN heb je altijd van die heftige praatjes...;)

marz01 zei:
he testo-god ik dacht dat je ook ging in je leren string;)

Dat HOOPTE je natuurlijk maar helaas voor jou moest TestGod verschiet laten gaan vanwege een k*tblessure waardoor ik niet kan lopen.:mad:

Toch maar wokken dan?;)

Testo zei:
Jaja....Koemans zou niet even zijn drachtige gezellin een beestachtige beurt geven als de geilheid ten top schiet??:D

Valt me nou weer tegen van je....op MSN heb je altijd van die heftige praatjes...;)

nee dat gaygedoe valt me tegen , ik vind opengespreide aarsjes namelijk niet zo leuk . bij jou wel hoor hihihihi :o

Testo zei:
Dat HOOPTE je natuurlijk maar helaas voor jou moest TestGod verschiet laten gaan vanwege een k*tblessure waardoor ik niet kan lopen.:mad:

Toch maar wokken dan?;)

haha dus op de wokavond kom je wel in je leren string hmm ik ga wel aan een ander tafeltje zitten en waarschijnlijk worden we nu nog vaker geweigerd in het uitgaansleven

DBC01 zei:
Rechts van ons waren 3 homo's gezellig in de weer met condooms en elkaars lullen af te zuigen, totdat het tijd werd voor het wat ruigere werk.
De ene deed een nieuw condoom om, de ander draait zich om, neemt een klodder uit een pot crème, klatst het tegen z'n anus aan en hop daar ging z'n verovering even goed hard in staan rammen met z'n leuter. Terwijl de één aan het bonken was, wiegde de ander voorover. Het paarse licht achter hun verlichtte de ballen en penis goed van de krom staande man dus je zag een klok-en-hamer spel hevig op en neer deinen tussen z'n benen

Om het zo te beschrijven moet je toch wel wat minuutjes hebben staan kijken:D

RobertHosper zei:
nee jongens..dat is dus WEL het geval!Vorige keer zag ik achter het podium een dikke Brit in een latexbroek zich laten ppen door een mooi jong blond meisje:eek:..tis dat ik al bezet was:p

Infinity zei:
Anders had jij je lippen geslagen om de zwans van die dikke brit?:D

:roflol: precies wat ik dacht.

Terug
Naar boven