MuscleMeat

Opa & Hertje's night out (leestip van de week)

Blackadder zei:
Iemand een idee of zo'n erotisch getinte feesjes ook in Belgie plaatsvinden :D :D :D , of is dit weer zo iets typisch Amsterdams :mad:
Met die vraag zat ik dus ook al, volgens mij is Amsterdam gewoon 1 vieze plek :D

Hehehe leuk verhaal! Echt weer iets voor een stad als Amsterdam met dat homo-gedoe in de darkrooms. :D

hemkade is in zaandam

Het wordt toch weer es hoog tijd dat ik ook zo'n feestje bezoek, veel te lang geleden. Leuk verhaal om te lezen.

Aardig feestje zo te horen... :D

daar worden toch ook die 911 feestjes gehouden

daar vliegen ze je hol binnen ;)

1 ding valt me wel op....

Je verteld het één en ander aan coïtus en vrijpartijen te hebben gezien, maar verteld weinig over stoeipartijtjes waar dames bij betrokken waren. Nee, je ziet 3 kerels die met een condoom aan het stoeien waren, en god weet waarom, je bent nog lang genoeg blijven kijken om te zien hoe deze heren het spel voort zette, waarbij details van de edele delen niet ongezien bleven.

Veel detail over die heren, geen detail over de dames, wat kunnen wij hieruit afleiden? :D

Centaur zei:
1 ding valt me wel op....

Je verteld het één en ander aan coïtus en vrijpartijen te hebben gezien, maar verteld weinig over stoeipartijtjes waar dames bij betrokken waren. Nee, je ziet 3 kerels die met een condoom aan het stoeien waren, en god weet waarom, je bent nog lang genoeg blijven kijken om te zien hoe deze heren het spel voort zette, waarbij details van de edele delen niet ongezien bleven.

Veel detail over die heren, geen detail over de dames, wat kunnen wij hieruit afleiden? :D

Officiele verklaring: Dat DBC het meest sensationele shocking verhaal met ons deelt.

Onofficiele verklaring/wens van het volk: Opa ontwikkelt bicoïtusuele gevoelens.

prachtig verhaal, heb er van genoten ouwe. Moet weer ff wat karma rond gooien om het nogmaals aan je te geven

trek jij nu altijd van die rare gasten aan / maak nu specifiek JIJ altijd van die excentrieke dingen mee.. of lul er gewoon op los met 1 hand en in de andere hand je flenter.. ? :D

Dit was DBC's avondje:

19:30 half 8 journaal
20:00 te bed met flenter in ene hand
20:02 trekken
20:02:30 opruimen
20:05 ff naar de wc en slapen

:D:D:D

Frenkpie zei:
trek jij nu altijd van die rare gasten aan / maak nu specifiek JIJ altijd van die excentrieke dingen mee.. of lul er gewoon op los met 1 hand en in de andere hand je flenter.. ? :D

Dit was DBC's avondje:

Brabander agenda :rolleyes:

Kun je geen wekelijkse Collum Schrijven Dbc , ik weet zeker dat wanneer dit forum ooit zou stoppen met bestaan ( Ik hoop nooit natuurlijk) ik DBC01 nooit maar dan ook nooit zou vergeten... Kerel er zouden meer gasten zoals jij moeten zijn ! (maar dat kan niet er is meer 1 DBC01 )

Tjalle zei:
Kun je geen wekelijkse Collum Schrijven Dbc , ik weet zeker dat wanneer dit forum ooit zou stoppen met bestaan ( Ik hoop nooit natuurlijk) ik DBC01 nooit maar dan ook nooit zou vergeten... Kerel er zouden meer gasten zoals jij moeten zijn ! (maar dat kan niet er is meer 1 DBC01 )
:barf:

Frenkpie zei:

Dit was DBC's avondje:

hahahahhaha, die ouwe is toch noch ergens vlot mee

Tjalle zei:

:rolleyes:

Er was hier een naam voor, iets met achterwerk en kruipen dacht ik ;)

Terug
Naar boven