XXL Nutrition

Open Sterkste Man van Vlaanderen

De sport begint weer goed in de media te komen :)

die val van simon op film :roflol:

Haha wat een vreemde manier om te vallen.

Grappig he

Had ik ook al gehoord.
Zijn interviews zijn ook al verbeterd. Ik herinner me van vorig jaar nog een radio interview waar hij vrij plat sprak en een beetje verstrooid was (verkeerde lengte gezegd enzo) :D

Toen was hij net wakker dacht ik, was dat niet op Donna?

Een klein artikel van de Waaskrant ;)

http://www.waaskrant.be/index.php?option=com_content&task=view&id=13016&Itemid=1#

Wereld record farmers 160kg elk hand, lol. ( Een beetje gedwongen moeten zeggen maar twas fun om mezelf dat te horen zeggen )

Voor de rest weer goede reclame voor het sterkste man gebeuren. " NSMB is a live !!"

Mooie lap text en coole filmpjes, goed dat de sport nu al wat meer gewaardeerd word door de media, hopelijk houd de trent zich nu aan en worden we misschien ooit wel in België erkent als een volwaardige sport

• Topic Starter Topic Starter
Dank u gaste ;)

Ja inderdaad vorig jaar belde ze me uit mijn bed en ik ben niet zo'n ochtent mens :)

Nu was het inderdaad beter + keb reclame kunnen maken voor de federatie en ons evenement op 13 september.

En ja het filmpje op de waasekrant in weer een stap in de goede richting.
Maar Sanca vriend, eer dat strong man een volwaardige sport word in België dat zal nog even duren denk ik.
Persoonlijk ben ik blij dat de media het wauw vindt en zo komen er meer sponsors en geldschieters boven voor de federatie en dat is inderdaad mooi.
Zo kunnen we ons zelf uitbouwen tot een fantastiche federatie met alles er op en er aan.
Eerst al het officieele materiaal en dan de atleten in de bloemen zetten ( sport tassen, trainers, enz ... ) dan misschien een eigen busje of klein vrachtwagentje voor wedstrijden en demo's bv, en hopelijk nog veel meer . Maar dat is voorlopig toekomst muziek, we zitten in slechte tijden nu ( De crisis ) en hopelijk komen we er goed vanaf en er na ... "The NSMB is a life, and later we will bloom, and rein victorius" ;)

laat ons hopen dat strongmen ooit erkend word als sport, ik vind het alvast fantastisch! Volgende jaar doe ik mee aan de voorrondes van Belgie (al eindig ik quasi zeker laatste) om mijn steentje bij te dragen ;)

Laatst bewerkt:
De dvd Trailer staat op mijn website.

grtz en Enjoy

Cool, met mijn val er toch weeral in :p

Lol, en die botsing van Jimmy en het vlagske :roflol:

Nice work Ivan ;)

Mooie trailer. Wordt nog een dvd'tje om aan de verzameling toe te voegen :D

• Topic Starter Topic Starter
Artikel op de site NSMB + Foto's

[Link niet meer beschikbaar]

-
-