XXL Nutrition

Open Sterkste Man van Vlaanderen

14 uur zul je bedoelen? Paar posts hierboven zegt Jimmy 14u...?

Geachte,

Op Zaterdag 25 juli om 16u word er voor de 4de maal de internationale stijd tussen titanen gehouden te Bazel ( Kruibeke ) " De Open Sterkste man Van Vlaanderen".

atleten aanwezig om 15u hé Simon!

Success allen!
Zal er uiteraard bij zijn om te supporteren :)

me three, als helper, maar ook als supporter go Didi! Respect (...voor Jimmy dat hij u zot genoeg heeft gekregen om mee te doen ;) )

Doe mee janet

't is ook nog wakker zenne, moet gij morgen niet werken?
en meedoen:
wheelflip, krijg ik vermoedelijk niet geflipt
powerstairs, zwaarste blok krijg ik enkel op de onderste tree
axle, kreeg ik afgelopen zondag zelfs niet in de buurt van een clean
super farmers, 130 gaat nog niet omhoog
stones, ... I rest my case
liever trainen voor België, tzal nodig zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ge hebt gelijk, maar volgend jaar moet ge wel meedoen ;)

En mijn vertrouwen in DIDI ligt hoog, ik weet dat hij het kan, alleen wat problemen met de stones maar dat zal hij dan goed moeten maken op Wheel flip, axel en farmers.

Alleen ben ik een beetje teleur gesteld in onze goede vriend Karel dat hij niet mee doet.
( Hij is zo bang van dien axel het, maar das 1 op de 5 )

ik hoop dat iedereen komt, zowel atleet als supporters en er na is het party time i kaza le Pat ;)

De enige oplossing is om Karel een tijdje in je kelder optesluiten met enkel een axle, hij hoort er gewoon bij te staan :o

Didi zal er nie zijn ze. Jimmy had mij idd bijna zo zot gekregen maar er zijn een aantal proeven waar ik technisch nog te veel moet aan werken. Vlaanderen is niet de eerste de beste wedstrijd waar je zo eens gaat mee doen...Volgend jaar wil ik er wel staan!

• Topic Starter Topic Starter
maat ge staat er bij en je had het beloofd + je collega gaat je vervangen.

Nu ni flauw doen of ik kom u halen :) ( en das wa anders als met de combi ;) )

ie trekt zen staart in :(

Didi zal er nie zijn ze. Jimmy had mij idd bijna zo zot gekregen maar er zijn een aantal proeven waar ik technisch nog te veel moet aan werken. Vlaanderen is niet de eerste de beste wedstrijd waar je zo eens gaat mee doen...Volgend jaar wil ik er wel staan!

komaan kerel, nie pleuje, hadden de onderdelen mij beter gelegen had ik toch meegedaan al was het maar voor de training, ik zal Simon proberen te lappen na elk onderdeel, doe je dan wel mee? :D

Ge hebt gelijk, maar volgend jaar moet ge wel meedoen ;)

zet mij maar al op de lijst, volgend jaar ben ik een monster als ik jouw trainingen volhoudt, allé een klein monsterke dan toch

De enige oplossing is om Karel een tijdje in je kelder optesluiten met enkel een axle, hij hoort er gewoon bij te staan :o

+1, op water en droge gainer, dat zal hem leren :p

Zou het jammer vinden als Didier en Karel niet mee zouden doen. Zijn samen met Simon na Jimmy toch wel de sterksten in België denk ik zo.

Iemand die aan het station van Sint Niklaas passeert en nog 2 plaatsjes vrijheeft in de auto?

Bedankt voor het compliment maar ik denk dat je Raf en David vergeet. Vergeet nie dat David de deadlift op de voorrondes gewonnen heeft hé.

Ik kom morgen waarschijnlijk supporteren als ik nog vervoer vind van het wedstrijdterrein tot het stadion in Sint-niklaas :) Tegen wanneer verwacht men dat de wedstrijd gedaan is?

en.. al nieuws?

Het was een mooie wedstrijd.

Simon verdiend derde.
Alex was ook heel sterk, tweede geworden.
Jimmy was onverslaanbaar. Door een klein foutje bij de power stairs de overwinning aan Simon moeten schenken, maar buiten dat heeft hij elke proef met overtuiging gewonnen.

Terug
Naar boven