Fitness Seller

Open Sterkste Man van Vlaanderen

Einduitslag:

1. Jimmy Laureys
2. Alex Moonen
3. Simon de Struisvogel
4. Raymon Merckx
5. Stefan Arnold
6. Raf Bensch
7. Maurice Hellenbrand
8. Jules Bremers
9. Richard Leeuwenburg
10. Christof Demal
11. Loic Lamouline
12. Stefan Waltersson

Simon de Struisvogel :roflol:!!!

Limburg is weer goed vertegenwoordigd :D

26/07/09 Sterkste man van Vlaanderen 2009

tireflip
6 keer 380kg band flippen, eerste flip ging goed, ik bleef helaas wel hangen met men tshirt om een nop op de band en werd meegesleurd met de vallende band :roflol:, 2de flip was ik bijna terug vertrokken. 6 flips kunnen uitdoen in een 'ok' tijd, 5de plek. Kon makkelijk 3rde plek gehad hebben had ik niet op men plaat gegaan zijn.

powerstairs
100, 150, 200kg op 4 treden, zelfde als in SM van Belgie vorig jaar. Ik ging vrij hard, 11 seconden sneller als in september! 23 seconden. Jimmy stuntelde wat met 200kg blok en strandde op 24s. 1ste plek :p

axle clean & press
125kg op de gladde axle zonder markeringen! Ik heb em vanop men riem 5 keer omhoog gewipt waarvan ie 3x op men borst kwam en ik em presste. Als ik niet nodeloos energie had verspilt met die slappe cleans had ik er vast 4 gekunnen. Toch iig PR ! Gedeeld 3rde met Jules

super farmer's walk
100, 130, 155kg over 15m elk. Ik was goed weg met 100kg, 130kg voelde ook goed tot ik 3-4m voor de lijn moest lossen. Zware 2de pick-up maar ik ging over de lijn, direct de 155kg gepakt en gefinisht. 3rde of 4de tijd. Niet veel deelnemers kwamen 15m ver met 130kg !

Atlas stones
125, 135, 145, 155, 170kg op 1m40. Eerste 3 stenen gingen er vlot op, wat moeten zoeken naar grip op 155kg maar ik kreeg em uiteindelijk gelapt en geladen. Wel zodanig zitten prutsen en doen dat ik totaal geen hars meer over had dus dik kansloos op 170kg, kreeg er zelfs geen beweging in terwijl ik deze op training al paar keer vrij easy heb opgepakt. Was wel een nieuwe steen van Raf Bensch die nog nooit gebruikt was. Bijgevolg kregen ook Alex en Jimmy em niet geladen. 3rde tijd wederom.

Overal 3rdes geeindigd na 2 mastodonten van 150kg of meer :p Ik had getekend voor top 5 dus ik ben zeker tevreden. Nog foutjes gemaakt die ik niet zou mogen maken maar het gaat goed, ik mag niet klagen.

Laatst bewerkt:
Zijn er eigenlijk foto's / filmpjes?

Edit:
mijn ouders hebben wat foto's gemaakt ( voornamelijk van mij )
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
We hadden niks anders verwacht vriend.

-
-

11rerte.jpg

2e5mrfn.jpg

2s83dyd.jpg

Nee geen hoofd pijn kan het helemaal nog eens over doen ( en met beter resultaat ;) ).

Mooi Jules :)

Het was een zware competitie he vriend.

Nee geen hoofd pijn kan het helemaal nog eens over doen ( en met beter resultaat ;) ).

Mooi Jules :)

Het was een zware competitie he vriend.

Thnx Jimmy, ja was een mooie en zware competitie kerel! En zoals gewoonlijk weer tot in de puntjes verzorgd! Gewoon top!

Thnx Jimmy, ja was een mooie en zware competitie kerel! En zoals gewoonlijk weer tot in de puntjes verzorgd! Gewoon top!
Jij ook top hoor Jules! Jij was het enige 'lichtgewicht' waarvan ik NIET dacht dat hij dubbel zou plooien op de axle. Mooie techniek kerel!

Het was een mooie wedstrijd en er hing een toffe sfeer :p

Brute pics, maakt me erg benieuwd naar insideouts's picca's!

nsb'ers

Heb ze getrokken in naam van [Link niet meer beschikbaar], dus hou die site in het oog ;)

Mooie foto's :)

Inderdaad, nice job Stefan!

Kwaliteit is niet altijd even denderend, maar ik vind dat ze perfect de sfeer van de wedstrijd weergeven.
Je kan zien dat ze door een collega strongman getrokken zijn ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven