XXL Nutrition

Opties??

Bezoekers in dit topic

Gast lees je ook even in man, je gaat toch niet zomaar alles klakkeloos overnemen...

Je mag best wat na vragen en vertrouwen in mensen toch? (Heb er zeker verder over in gelezen)
Ten eerste: een beetje respect
Met je Gast. Met in lezen krijg je ook 100 verschillende dingen en methodes te horen met velen verschillende soorten meningen.

NOU IK heb wat gevraagd, ik heb een antwoord, ik zit eraan.. en t gaat prima met me✌‍♂️.
Wat heb jij er dan nog op te zeggen?
‘Geen toegevoegde waarde’
 
Je mag best wat na vragen en vertrouwen in mensen toch? (Heb er zeker verder over in gelezen)
Ten eerste: een beetje respect
Met je Gast. Met in lezen krijg je ook 100 verschillende dingen en methodes te horen met velen verschillende soorten meningen.

NOU IK heb wat gevraagd, ik heb een antwoord, ik zit eraan.. en t gaat prima met me✌‍♂️.
Wat heb jij er dan nog op te zeggen?
‘Geen toegevoegde waarde’

Tuurlijk, maar aan je opmerkingen en vragen te zien bezit je erg weinig kennis voor iemand die al gekuurd heeft. Het is meer alles voorgeschreven krijgen dan wat anders.. Je kan nu wel op je tenen getrapt zijn, maar het is voor je eigen bestwil. Volgens mij ben ik nergens respectloos geweest, misschien moet je eens leren om te gaan met feedback.
 
Op advies ben ik een kuur gaan doen gestart op 24februari.
Om de 5dagen 1ml test 300mg + 2 ml mast 500mg
Tot nu al goeie resultaten geboekt en het is 20 maart!

Toppunten!!
Weinig sides.
Geen agressie
Libido super hood ipv laag
GEEN last van gyno (heel erg gyno gevoellig)
Ik ben super droog geworden en super tevreden over deze kuur.
Vetprecentage van 12.4% met een gewicht van 93,8kg.
Ik begon op de 92kg met 14%bf!
Nog een aantal maanden te gaan
Thanks JochemB !!

9F558F8E-6B49-4402-A45A-043BDC83C8C1.jpeg
 
Back
Naar boven