MuscleMeat

Opties??

• Topic Starter Topic Starter
@MuscleFons95 : nog even over je foto... heel goede shape voor jouw gewicht. Je ziet er zwaarder uit. Misschien maakt de foto je breder dan je bent of je hebt smalle benen :p

Hier ziten wel wat oudere fotos tussen.. oordeel zelf maar

a2896e87-ccca-40ee-8c86-f0596125d05c.jpg

666aa699-4f9a-411a-89d4-647ec65c91ed.jpg

IMG_3836.PNG

NPP of deca met primo is goud.

Maar van deca houd je veel vocht vast (blaas je op) !
Wil meer dat tren drooge hebben voor me shape
Vocht is grotendeels voeding, en je kan je testosteron laag houden. Dan hou je veel minder vocht vast.

Als je een tren shape wilt moet je tren nemen.

Als je geen tren wilt test, primo en bold samen.

agressie moet je zelf in de hand houden door tot tien te leren tellen.
Dat werkt niet bij iedereen. Ik heb eens ooit methyl tren genomen en ik werd daar gewoon een ander mens van en dat was sterker dan mijzelf. De enigste optie was stoppen of de stoppen gingen doorslaan. Ik kon zelf niet meer lachen tijdens die periode. Sommige middelen zijn niet voor iedereen weggelegd. Halo schijnt ook zo'n middel te zijn.

Dat werkt niet bij iedereen. Ik heb eens ooit methyl tren genomen en ik werd daar gewoon een ander mens van en dat was sterker dan mijzelf. De enigste optie was stoppen of de stoppen gingen doorslaan. Ik kon zelf niet meer lachen tijdens die periode. Sommige middelen zijn niet voor iedereen weggelegd. Halo schijnt ook zo'n middel te zijn.

Wat jij nu zegt, had ik dus met 600mg test 500mg tren. Zelfs tegen me zusje van 16jaar, die mijn engeltje is!

Geef mast een kans, ga je geen spijt van krijgen. Goed androgeen, dus je staat lekker hard en veiny. Het is geen tren natuurlijk, maar het is iets.

Geef mast een kans, ga je geen spijt van krijgen. Goed androgeen, dus je staat lekker hard en veiny. Het is geen tren natuurlijk, maar het is iets.

Ga ik doen!! Heb jij een leuke dossering.. ik heb ook nog winstrol liggen, kan ik daar wat mee tijdens deze kuur? Ik hoorde dat je ook vele steroids niet kan en mag combineren namelijk! Thanks trouwens!

Ga ik doen!! Heb jij een leuke dossering.. ik heb ook nog winstrol liggen, kan ik daar wat mee tijdens deze kuur? Ik hoorde dat je ook vele steroids niet kan en mag combineren namelijk! Thanks trouwens!
Hoe hoog doseer je normaal? 400mg mast-e zou in principe voldoende moeten zijn, maar sommigen zetten tot wel 600-800mg. Wat mij betreft erg veel...
Zou eens starten op 250 test 400 mast. Na 4 weken evalueren, mast kan dan nog naar maximaal 600mg maar is in principe echt niet nodig. In de laatste weken van je cut 50mg winny en je staat t*ring droog.

Hoe hoog doseer je normaal? 400mg mast-e zou in principe voldoende moeten zijn, maar sommigen zetten tot wel 600-800mg. Wat mij betreft erg veel...
Zou eens starten op 250 test 400 mast. Na 4 weken evalueren, mast kan dan nog naar maximaal 600mg maar is in principe echt niet nodig. In de laatste weken van je cut 50mg winny en je staat t*ring droog.

Nice aan jou heb ik wat thanks! Alleen 1 minie probleempje. Ik ga over precies 2 maanden naar miami. (Of na de vakantie afmaken?) hoogste wat ik gedosseerd heb is 600mg test 500mg tren in de week. Ookal 1,5/2jaar geleden

Daarbij moet ik nog zeggen mijn test is al 300mg per ml en tren 250mg'

IMG_3867.jpg

Hoe lang ga je naar Miami?

Dan zou ik mn laatste inject en tab de dag ervoor zetten/nemen. Bij terugkomst starten met de nakuur. Niets meenemen naar de VS in ieder geval.
Gewoon starten 240 test (0,8ml) en 400mg mast (2ml). Vanuit daaruit aanpassen mocht dat echt nodig zijn.

Dan zou ik mn laatste inject en tab de dag ervoor zetten/nemen. Bij terugkomst starten met de nakuur. Niets meenemen naar de VS in ieder geval.
Gewoon starten 240 test (0,8ml) en 400mg mast (2ml). Vanuit daaruit aanpassen mocht dat echt nodig zijn.

Ik het misschien ook een optie om ipv van om de 7dagen om de 5 dagen te injecteren?(hoorde dat dat ook mogelijk was)
Thanks trouwens! Ik ga aan mast en test nu (ben benieuwd)!

Ik het misschien ook een optie om ipv van om de 7dagen om de 5 dagen te injecteren?(hoorde dat dat ook mogelijk was)
Thanks trouwens! Ik ga aan mast en test nu (ben benieuwd)!
Kan zeker ook! Gezien je kuurverleden en gewicht kan je wellicht wel toe met wat meer mg. Ik kan niet goed inschatten hoe gevoelig jij bent voor bijvoorbeeld vocht/gyno en androgene bijwerkingen, dus die dosissen zul je wel zelf moeten bepalen.
Mast is minder androgeen en potent dan tren, dus je zult wel wat minder hard staan op dezelfde dosis. Dit zul je uiteindelijk zelf uit moeten vogelen ;).

Kan zeker ook! Gezien je kuurverleden en gewicht kan je wellicht wel toe met wat meer mg. Ik kan niet goed inschatten hoe gevoelig jij bent voor bijvoorbeeld vocht/gyno en androgene bijwerkingen, dus die dosissen zul je wel zelf moeten bepalen.
Mast is minder androgeen en potent dan tren, dus je zult wel wat minder hard staan op dezelfde dosis. Dit zul je uiteindelijk zelf uit moeten vogelen ;).

Top dankjewel! Zoveel mensen die gereageerd hebben. Jij die bent een antwoord komt. Thanks! Ik drop me resultaat ook na 6/7 weken! Je antwoord is 5sterren waard.

Succes en ik ben benieuwd:).

Primo look boven alles (ja, ook tren). Mijn beste maat NoPainNoGain! heeft het ook gebruikt, en zag er ongekend goed uit (nohomo).

Wel goed aan je portemonnee trekken.

Gast lees je ook even in man, je gaat toch niet zomaar alles klakkeloos overnemen...

Terug
Naar boven