Fitness Seller

Oral tren only kuurtje Capsule corps

Die5 mg zijn echte geen real 5mg.
Neem de inject maar en zet die ED op 5mg.
Heavy shit

• Topic Starter Topic Starter
jaa trainingen gaan super je woord echt berensterk van dit spul nu plus 1 kg vetpercentage gemeten nog steeds het zelfde vanaf dag 5 armen helemaal dooradert
plus je spieren raken zo opgepompt dat je reet niet meer kan afvegen heb soms wel van die agressie buien dag 6 een rust dag zit nu op dag 7 ga vanmiddag weer effe knallen

verder wil ik cardio van half uurtje der bij doen

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 09:25 ----------

mack 10 ik heb hier nog wel 10 van die dingen voor je liggen probeer het maar het maar ga je zien dat dit echt wel heavy shit is

Ik merk op dag 7 nog niet veel. Heb de 2 mg versie van hp. Zal wel bijna komen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
oke meschien komt het om dat je dosering lager is maar bij iedereen is het verschillend

De nieuwe batch van 5 mg is enkel om de prijs omhoog te stuwen en dus de effectieve MT zal max 2-3 mg zijn, de rest gewoon bijgevuld.

Je moet maar eens echt op 5 mg gaan zitten, dat zul je wel merken.

Was er dus 1 dag te vroeg bij, kickte vandaag in.

Krachttoename is echt totaal idioot.

Hoe gaat het bij jou?

is tren oral nu veel heftiger als winstroll of dianabol oral?

Ben erg benieuwd naar deze versie, abbo.

Waarom zou dat, wel volgens jou?

Tren kan je niet vergelijken met winny hoor of met d-bol,

als je leest dat je van tren super agri wordt en zweten als een gek

en moodswings,heb ik van d-bol niet,eerder een feel good gevoel van d-bol:rolleyes:

is tren oral nu veel heftiger als winstroll of dianabol oral?

Hoe kan je nu zoiets vragen. Denk je dat alles dat in een pilletje zit hetzelfde werkt ? Lees je anders ff in voor je komt vragen of een porsche sneller gaat dan een fiets.

Ook maar even volgen deze draad..

Hoe kan je nu zoiets vragen. Denk je dat alles dat in een pilletje zit hetzelfde werkt ? Lees je anders ff in voor je komt vragen of een porsche sneller gaat dan een fiets.
daarom kom ik hier toch ook om me in te lezen en dingen te leren heb jij een goeie link dan waar alles staat beschreven over orale tren ik heb het namelijk nog niet kunnen vinden

Hoe gaat ie nu?

daarom kom ik hier toch ook om me in te lezen en dingen te leren heb jij een goeie link dan waar alles staat beschreven over orale tren ik heb het namelijk nog niet kunnen vinden

Dit plaatje zegt meer dan een lang verhaal:

dienolone.vergelijking.gif

Letters staan voor de mate van binding aan de div. receptoren
AR=androgeen receptor
PR=progesteron receptor
GR=glucocorticoidrecepter

Eerste 4:
1-test
2-DHT
3-androstenedione
4-nandrolon

Onderste 3:
7-methyltestosteron
8-methyl-DHT
9-methyltrienolone aka methyl tren

Bron: http://www.ergogenics.org/anabolica129.html

Erg potent goedje dus! Is er overigens ook iets bekend over de levertoxiteit tov bijvoorbeeld andere orals?

Terug
Naar boven