MuscleMeat

Oral tren only kuurtje Capsule corps

Ze zeggen schadelijker dan bv winny. maar de onderzoeken die gepost zijn vallen mee...

AJDL citeert in dit topic wat BigCat erover schreef en een ander onderzoek naar levertoxiciteit van dit product. Het paradoxale wil alleen dat dit spul de laatste tijd behoorlijk populair is en de mensen die bloedonderzoek gedaan hebben hebben waarden die erg meevallen. Uit mijn hoofd had Pleister waarden en Jaytjuh een tijd geleden ook.

Niet zo gek met die rommel die ze hier verkopen. In de states sloegen mensen al geel uit op 1mg en hier gaan de capsules weg met 5mg met licht verhoogde ALAT/ASAT.

Klopt inderdaad dat die 5 mg helemaal geen 5 mg zijn. Geen idee hoeveel er echt zal inzitten. Maar ik heb al 4 verschillende merken (zowel orals als injects MT) gehad, telkens gedoseerd tussen 1-3 mg voor een 4-tal weken en mijn leverwaardes zijn nooit extreem hoog geweest; 3 van de 6 kuurtjes waren binnen de waardes, de andere drie waren erboven maar altijd <60. Wat dus nog altijd goede waardes zijn, zeker als je weet dat 2/3 samen met winstrol @ 50 mg genomen was. (wat trouwens een supercombo is)

Klopt inderdaad dat die 5 mg helemaal geen 5 mg zijn. Geen idee hoeveel er echt zal inzitten. Maar ik heb al 4 verschillende merken (zowel orals als injects MT) gehad, telkens gedoseerd tussen 1-3 mg voor een 4-tal weken en mijn leverwaardes zijn nooit extreem hoog geweest; 3 van de 6 kuurtjes waren binnen de waardes, de andere drie waren erboven maar altijd <60. Wat dus nog altijd goede waardes zijn, zeker als je weet dat 2/3 samen met winstrol @ 50 mg genomen was. (wat trouwens een supercombo is)

In een ander topic werd dit ook gezegt. Heb je hier zelf ervaring mee?

hij zegt net dat hij 2/3 van die MT cycles met winny gestackt heeft toch? ;)

Maar dan dus 4 weken MT met winstrol als korte kuur? Of als kickstart van...?

Dit plaatje zegt meer dan een lang verhaal:

dienolone.vergelijking.gif

Letters staan voor de mate van binding aan de div. receptoren
AR=androgeen receptor
PR=progesteron receptor
GR=glucocorticoidrecepter

Eerste 4:
1-test
2-DHT
3-androstenedione
4-nandrolon

Onderste 3:
7-methyltestosteron
8-methyl-DHT
9-methyltrienolone aka methyl tren

Bron: http://www.ergogenics.org/anabolica129.html

als mt zo goed aan div receptoren bind hoe moet je het dan stacken met andere aas gaat dan de werking van die dan minder zijn ???
of is het als kickstart of mt only wel goed om te doen zou toch zonde zijn
van de andere gear

gr. hardcore opa

als mt zo goed aan div receptoren bind hoe moet je het dan stacken met andere aas gaat dan de werking van die dan minder zijn ???
of is het als kickstart of mt only wel goed om te doen zou toch zonde zijn
van de andere gear

gr. hardcore opa

Hele goede vraag. Ik vermoed zelf dat MT de receptoren idd helemaal verzadigd en dat andere gear geen plek meer heeft om te hechten. Ik geloof dus niet in stacken van MT. Als kickstart zou het wel kunnen, bij test e bijvoorbeeld is het de eerste weken toch het eerste opbouwen van een bloedspiegel die cumulatief steeds hoger wordt. Beter is echter MT only volgens de redenatie van verzadiging van receptoren. Maar dit is ook maar de uitkomst als ik logisch nadenk, ik heb geen bewijs hiervoor.

TS mag best wel weer eens updaten ;)

Hele goede vraag. Ik vermoed zelf dat MT de receptoren idd helemaal verzadigd en dat andere gear geen plek meer heeft om te hechten. Ik geloof dus niet in stacken van MT. Als kickstart zou het wel kunnen, bij test e bijvoorbeeld is het de eerste weken toch het eerste opbouwen van een bloedspiegel die cumulatief steeds hoger wordt. Beter is echter MT only volgens de redenatie van verzadiging van receptoren. Maar dit is ook maar de uitkomst als ik logisch nadenk, ik heb geen bewijs hiervoor.

Ik dacht dat verzadiging van de receptoren helemaal niet kon?

Wat ik dus eigelijk lees is dat je 2mg per dag moet pakken? en maar voor max 4 weken of? En niet gestackt kan worden met iets anders?

4mg kan ook, en de nieuwe zijn zelfs 5mg.

Maar valt maar te bezien hoeveel werkzame stof er in zit.

Zou me niets verbazen als er maar 1mg in zit uiteindelijk in die 5mg caps.

Ik denk dat die capsules heel erg variëren in wat erin zit. Ene cap 2mg de ander 8mg et cetera.
Tenzij je het in een lab maakt is dat gewoon niet te doseren.

waarom mogen geen merken genoemd worden en wel Capsule corps... dat is toch ook een merk?

Ben benieuwd zit nog 2 weken in test bold en proviron kuur. Daarna 4 weken bridge, na die bridge ga ik verder met 10 weken test en mast zou die oral tren iets zijn voor eerste 3 weken? Enige meerwaarde hoor van sommige dat ze knetterdroog ervan worden.

updateeeeeee!!!!!!!

Terug
Naar boven