MuscleMeat

Oral tren only kuurtje Capsule corps

Ik lees de laatste tijd steeds vaker dat mensen 2-3 weekjes kuren met methyl tren only. Hoelang zou je dan je PCT moeten doen? Toch 4 weken? Ik las ergens dat je maar 1/3de van je kuur als PCT moest doen waarop je dus maar een week PCT zou draaien?

Als je 4 weken PCT moet draaien is je PCT langer dan je kuur zelf..

Meten is weten, zolang ik geen resultaten van bloedwaardes zie van voor, tijdens, na / tijdens & na (ON/PCT) voor het betreffende AAS.... Er worden zoveel verschillende dingen gezegd overal ;)

Oh en TS mag wel weer eens updaten... (als ie nog leeft tenminste :D)

Idd nakuur zonder bloedresultaten prikken is gewoon gokken. Maar ik denk dat na een mt only je wel genoeg heb aan 2 weken nolva of clomid

Dit is toch een dagboek? Inmiddels het discussie topic over MT in het algemeen. Waar blijft de update want praktijk info is boeiender dan dit geneuzel over MT.

• Topic Starter Topic Starter
nee ben niet dood jongens was bezig met verhuizen
is weer tijd voor een update

Kom maar op dan :p

Zit nu op 16 dagen ben nu +3 kg en vetpercentage is met 2 procent gedaald

verder gaat trainen heerlijk goeie pomp spieren zijn harder defenitie mooier heb geen last van een slechtere conditie en coïtus is nog steeds goed geen slappe lul die niet wilt
vindt de resultaat nu all goed daarom ga ik het een week langer door trekken tot 5 weken tren only heb nog 19 dagen te gaan

(na kuur doe ik met arixofen )

verder met trainen zweet ik heel veel en dan ben ik niet eens tien min bezig

heb me volgende kuur all binnen

dat woord methyl tren in inject vorm met sustanon en igf l-3

zal nu snell update om de 3 dagen

groeten

Zit nu op 16 dagen ben nu +3 kg en vetpercentage is met 2 procent gedaald

verder gaat trainen heerlijk goeie pomp spieren zijn harder defenitie mooier heb geen last van een slechtere conditie en coïtus is nog steeds goed geen slappe lul die niet wilt
vindt de resultaat nu all goed daarom ga ik het een week langer door trekken tot 5 weken tren only heb nog 19 dagen te gaan

(na kuur doe ik met arixofen )

verder met trainen zweet ik heel veel en dan ben ik niet eens tien min bezig

heb me volgende kuur all binnen

dat woord methyl tren in inject vorm met sustanon en igf l-3

zal nu snell update om de 3 dagen

groeten

oke je hebt dus gegained en bent gezakt in vet....hoe is je voeding? Cleanbulk ofzo?

yup heb op pagina 1 een gedeelte all geschreven van wat ik dagelijks ongv eet

Wat is de halfwaardetijd van MT?

Volgens mij 6-8h

Korter, denk maar aan 3-4 uur. Sommige mensen nemen het ook alleen PWO en behalen goede resultaten.

Maar wat is je onderhoudsniveau? En wat eet je kwa macro's?

Nice gains dusver! :) Sides?

Vind et zeer interessant goedje!

Interessant goedje dus. Jammer dat er nog niet zo gek veel over te vinden is.

Terug
Naar boven