flip van hout
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom even melden dat dit een waardeloos log is. Als je geen tijd heb om een log bij te houden open er dan geen. En wat is de reden dat in de naam van dit log een ug naam genoemd mag worden![]()
had een opdracht in het buitenland als je het waardeloos vindt moet je ook niet langs komen op dezelog mafkees en heb toestemming gevraagd daarommag dat

Heel opmerkelijk dit als het waar is. Eerst de drugs discussie met duidelijke regels en een praktijk die in strijd is met die regel en nu het noemen van UG merken. Een beetje kader wat kan en niet kan vind ik wel zo praktisch zeker dat wat volgens de regels niet zou moeten kunnen ook echt niet kan. Anders mag alles toch![]()
hehe stuur die caps maar op , betaal de verzendkosten wel hehehemaargoed
om dat de sides best wel mee vallen bij mij heb ik de dosering verhoogt denk dat der geen 5mg in zit of het is anders bewerkt maar iedergeval neemnu 10mg voor trainen
wat ik wel merk sinds ik dit doe dat conditie naar de klote is en geen zin in coïtus
verder heel veel kracht en spieren zijn beter gevormd door die testkuurtjes en diana kan je een pafferige lookkrijgen dat is helemaalweg vriend van me werd deprie van dit spul en is dergister mee gestopt ook omdat zijn resultaten minderwaren
is weer een kilo bij moetnog een week dan komen de fotos adios
---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 08:37 ----------
heb nog capsvoordrie weken hier wie wilze mag zegratis komen halen waren van die depri vriend