MuscleMeat

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5x5 deadlift van glorie :D Nice

Vergeet niet adem te halen m8 :roflol:

De Turkse krachtvoer doet zijn werk.

• Topic Starter Topic Starter

:o

Hoezo pr en vpr op squats en deads, tegen mij zei je dat je die gewichten al lang een keer gedaan had.
Vieze opschepper :P

Ja dat klopt, eerder heb ik 2x100kg squat gedaan, maar dat was met een klein beetje spot hulp, je kan het bijna geen hulp noemen. :p

5x5 deadlift van glorie :D Nice

Vergeet niet adem te halen m8 :roflol:

Ik weet, was effe bang om neer te gaan, maar dat gebeurde gelukkig niet. :D
Er stond een kerel zowat naast me, die zie ik wel eens vaker, ikzei tegen hem: ''als ik zo ineens val, kan je me dan opvangen?'' Begon ie mij verbaast aan te kijken. :roflol:

De Turkse krachtvoer doet zijn werk.

Je weet zelf :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou ook me adem zo lang mogelijk inhouden
als ik een Turk was :trollface:

:mad:

Ik heb deze man :o
paspoort_2009.jpg
en nog word ik gediscrimineerd, wats dezuhh

Keurige train! :D

grow baby, grow!
turks fruit voor de eckte gains

Hoppa, deze training kun je in je zak steken!
Die 3e set DL's was misschien de beruchte CNS overload... ;) Maar het kan ook een stevige dip in je suikerspiegel zijn geweest.

grow baby, grow!
turks fruit voor de eckte gains

Turks fruit? Ik ken dat srs niet.

Inb4 verkaast

Hoppa, deze training kun je in je zak steken!
Die 3e set DL's was misschien de beruchte CNS overload... ;) Maar het kan ook een stevige dip in je suikerspiegel zijn geweest.

Geen idee man, na die set was ik wel effe bang om door te gaan, maar na even rusten voelde ik me weer goed en kon ik verder.

Ik begin wel te merken dat zwaar squatten en daarna zwaar deadliften wel langzamerhand teveel begint te worden, misschien dat ik toch maar ga deadliften op een andere dag.

Kan gebeuren als je je in een keer heel zwaar inspant. Misschien weinig rust tussen 2e en 3e set gehad? Heb het ook wel eens gehad.

Heb geen hamster

brb hamster kopen
inb4 winnyhamster

:roflol:

nice sq en dl broeder

Dankje bruur

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Vandaag upperbody gedaan, het ging opzich wel goed, maar ik zag alweer mensen trainen die geen idee hadden wat ze deden :roflol: , goeie motivatie :o

Tijd voor een andere gym :o

Eerst 2 rotator cuff oefeningen gedaan tot me delts warm begon te worden en toen licht gebencht tot me front delt goed warm was.

Bench press

5x5x60

Ik snap er werkelijk waar niks van, ik kan maar niet voorbij die 5x60 komen. Van alles geprobeerd maar toch blijf ik vastzitten op dat gewicht. ??? Iemand tips?

Bent over row

8x40 - opwarming
8x40 - opwarming
0x60 - wtf ??? Normaal kon ik 5x5x60 en deze keer voelde het te zwaar aan
5x5x50

Overhead press

20x5 db shoulder press om effe op te warmen.

5x20
5x25
5x30 - voelde niet al te zwaar aan
5x35 - ging goed, maar ivm schouder snap van laatst, toch effe terug naar 30kg
5x30
5x30

Incline db flyes

12x7
3x12x9

V-bar pulldown

12x45
10x50
8x54
8x59

Side raises

2x12x6
2x12x7

Mossel maint konneksie toegepast en toen kreeg ik 1 dikke pomp in me schouders :o

Tricep pushdowns

2x12x41

Reverse grip tricep pushdowns

2x12x27,5

Nadat ik ging op die reverse grip, pfff toen kreeg ik nog is keer een dikke pomp :heart:

Straight bar cable curls

2x12x41 - na de 2e set merkte ik dat me biceps echt op waren, na de v bar pulldowns had ik alle een dikke pomp erin, dus effe wat gewicht eraf.
2x12x32

holy shaaaaaiiit, me biceps... Ze voelden aan alsof het balonnen waren die op het punt stonden te knappen. :o

Duur van tren: anderhalf uur

Morgen rustdag of beetje buik en cardio.
Had ik al verteld dat deze chubby phuck weer aan het cutten is sinds deze week?

Andere repranges proberen, zoiets:
6x4x62.5kg
8x3x65kg
5x5x62.5kg

Blijven hameren op 5x5x60 schiet ook niet op om progressie te zetten brah ;)

Thx voor de tip. Ik zal eens meer gewicht erop gooien en minder reps doen en dan effe kijken hoe ik het qua sets ga doen, daarna eens kijken wat er dan gebeurd.

Zelf ook heul lang op 5x5x60 vast gezeten.
Toen een beetje in de smith wezen kloten met zwaardere gewichten, en andere repranges idd.

Misschien dat dat voor jou ook helpt? Of gewoon 2,5 erbij elke keer en pressen die zooi

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven