XXL Nutrition

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zelf ook heul lang op 5x5x60 vast gezeten.
Toen een beetje in de smith wezen kloten met zwaardere gewichten, en andere repranges idd.

Misschien dat dat voor jou ook helpt? Of gewoon 2,5 erbij elke keer en pressen die zooi

Wij hebben geen 1,25kg schijfjes :(

Ik probeer wel 5x3x65, kijken of dat gaat lukken.

Dan ga ik maar voortaan bij jullie trainen he... 5 minuutjes lopen vanaf school. :o

De f4f in Zwolle is echt chill. Heel ruim, veel bankjes etc, weet niet hoe het zit met die in Deventer, maar die in Nijmegen is veel kleiner, minder bankjes enzo.

De f4f in Zwolle is echt chill. Heel ruim, veel bankjes etc, weet niet hoe het zit met die in Deventer, maar die in Nijmegen is veel kleiner, minder bankjes enzo.

Deventer is klein, maar ik train er om een uur of 4 in de middag. Tfw empty gym :o

Deventer is klein, maar ik train er om een uur of 4 in de middag. Tfw empty gym :o

Dat is idd fijn! Gistermiddag in Nijmegen was het best druk. Was wel verbaasd. Maar niet te druk. en gister avond veel rustiger dan normaal. Misschien door CL wedstrijden?

Succes met van je plateau afkomen. Moet wel goedkomen!

Dat is idd fijn! Gistermiddag in Nijmegen was het best druk. Was wel verbaasd. Maar niet te druk. en gister avond veel rustiger dan normaal. Misschien door CL wedstrijden?

Succes met van je plateau afkomen. Moet wel goedkomen!

Dankje schat :o

^

2nks9s8.jpg

1z4vqcz.png

Borst triceps

Vandaag borst/triceps gedaan, op advies van een toffe gozer heb ik maar eens veel flys gedaan op een borst dag. Ik moet eerlijk toegeven dat het lekker voelde. :)

Eerst een beetje opgewarmd op een chest press machine.

Incline db flyes

12x7
12x10
12x10
12x9
12x9

(flat) Cable flyes

12x7
12x9
12x11,5 - dit begon zwaar te worden om goed 12x uit te voeren, dus terug naar 9kg
12x9
12x9

Borsten goed vol, alleen nog steeds het ''probleem'' dat me linker borst meer pomp heeft dan me rechter borst. :(

Pec deck flys

2x12x41
3x12x36

Single arm chest press machine

2x12x14

Vond dit onnodig worden omdat me borst al lekker vol zat en ik voelde er vrij weinig van, dus doei.

Close grip bench press

8x40
6x40 - 7e rep failure, roll of shame :o
7x40
6x40

normaal kon ik 4x8x50, maar vandaag ging dat echt niet meer, was aardig moe na al die flys.

Reverse grip tricep pushdown

4x12x27,5

Pff... me triceps doen pijn. :p

Duur training: 45 a 50 min

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Ik heb een speciaal band met Moess hoor. :o

Waar is die 6x4x62.5kg BP dan a mattie :mad:

Flyes zijn geloof ik wel een lekkere massabouwer op chest, doe ze zelf ook vaker nu.
Echter vind ik 1 (heavy) press wel een must voor chest (bp/db press/chest dips) ;)
Flyes na de press ofzow is wel lekker.

Waar is die 6x4x62.5kg BP dan a mattie :mad:

Flyes zijn geloof ik wel een lekkere massabouwer op chest, doe ze zelf ook vaker nu.
Echter vind ik 1 (heavy) press wel een must voor chest (bp/db press/chest dips) ;)
Flyes na de press ofzow is wel lekker.

Dat gaat sowieso niet gebeuren, omdat wij geen 1,25kg schijven hebben. :mad:
Ik ga volgende week maandag of dinsdag 5x3x65 proberen.

Ik deed eerder meer press oefeningen dan flys, maar nooit echt een goeie pomp door die press oefeningen.
Voortaan vaker flys doen dan maar. :)

Hopelijk gaat me rechter borst nu ook eens wat strakker vorm krijgen.
Linker zit al wat vorm in, maar de rechter oogt slapjes. :(

Laatst bewerkt:
Benen

Vandaag benen aangepakt, maar vrij weinig gedaan.
Voelde me al niet zo goed vandaag.

Ik ging samen met een vriend en die wou ook nog (zwaar) deadliften.

Squats

8x70
8x70
8x90 - VPR
8x90 - VPR
8x90 - VPR
8x90 - VPR

Deadlift

4x5x120

De bedoeling was 5x5x120, maar de laatste set vond ik geen goed idee, ik werd na elke set licht in me hoofd.

Seated leg extensions

12x64
10x68
10x73
10x77

Toen beetje buik gedaan en vond het genoeg voor vandaag.

Laatst bewerkt:
Prima squats. Tja, als je daarna deadlifts doe, terwijl je je al behoorlijk hebt ingespannen, is het niet zo gek dat je je licht voelt in je hoofd. Groot gelijk om het daarna wat rustiger te doen. Even herstellen kan geen kwaad.

Prima squats. Tja, als je daarna deadlifts doe, terwijl je je al behoorlijk hebt ingespannen, is het niet zo gek dat je je licht voelt in je hoofd. Groot gelijk om het daarna wat rustiger te doen. Even herstellen kan geen kwaad.

Was effe vergeten dat het ook een VPR van me is. :D

Ik ga voortaan niet meer (zwaar) squatten en (zwaar) deadliften op 1 dag, als ik het doe, dan lichte SLDL.
Het begint me langzamerhand te veel te worden.

Je kan het ook afwisselen.
Ene dag bijvoorbeeld zware squats, en dan lichte speed pulls bij deads
Andere dag high rep squats, en 3x3 of 1x5 heavy deads

Vind het nog aardig gewicht voor je dl na die squats, doe ik je niet na :P

Schouders

Vandaag schouders aangepakt, zelden zo'n lekkere schouder dagje gehad, vooral nu ik geen last van me schouders meer heb.

Voor me schouders pak ik expres niet veel oefeningen, 3 vind ik meer dan zat, ook omdat ze bij mij erg blessure gevoelig zijn.

Db shoulder press

20x5 - warming up
20x5 - warming up
8x18
8x18
10x18 - vpr
10x18 - vpr
8x18

Voor de eerste keer een goeie pomp met deze oefening, nooit eerder gehad. :)
Volgende keer 20kg dumbells pakken.

Side raises

12x5
12x7
12x7
12x6
12x7

Bent over lateral raises

12x?
12x7
12x7
12x?
12x?

Dikke pomp aan de achter van me schouders, lovin it.

Duur tren: 45 min

Laatst bewerkt:
Upperbody

Upperbody, omdat ik nog steeds niet weet of ik deze schema aan blijf houden.

Bench press

5x3x65

Af en toe beetje spot hulp van neef gehad, verder ging het best goed. Eerste rep lukte me wel, 2e ging meestal ook wel net, maar de derde rep had ik wel een beetje hulp bij nodig. Volgende week weer 5x3x65, eens zien of ik zo wel vooruitgang ga boeken.

Bent over row

12x40
10x50
5x5x60

Vorige week lukte 5x5x50 me net met heel wat moeite, slechte dag gehad denk ik. Volgende keer 5x5x65, dat kon ik vandaag ook wel doen, maar vond 60kg voor vandaag wel zat.

Overhead press

5x20
5x25
5x30
3x5x35
2x4(+1 spot)x35

Volgende keer hopelijk 5x5x35, dan kan ik eens vooruitgang boeken.

Incline db flys

12x8
12x10/12 - wtf linkerhand 10kg en rechterkant 12kg ??? Er heeft weer een kl***zak niet goed opgeruimd. :mad:
3x12x12

Row to the chest (zo noem ik 'm zelf)

12x36
12x45
3x10x50
Dropsetje achteraan: 10x32

Side raises

12x5
4x12x6

Side delts goed vol :heart:

Rope pushdowns

4x12x22,5

Lekker licht gedaan om het goed uit te voeren. Als ik 'm te zwaar doe, dan voel ik er vrij weinig van.

Incline db curls

12x9
3x10x10

Armen waren goed vol na die laatste 2 oefeningen. Thuis aangekomen effe opgemeten. Zat tegen de 40 cm aan, koud waren ze bij de laatste meting 37 cm.

Haha dat had ik laatst ook. Kwam er aan het einde van de incl presses achter dat ik links minder had dan rechts. Dacht al: waarom gaat t zo goed.
Voelt een beetje meh he...

Haha dat had ik laatst ook. Kwam er aan het einde van de incl presses achter dat ik links minder had dan rechts. Dacht al: waarom gaat t zo goed.
Voelt een beetje meh he...

Scheelt dat me rechter borst achter loopt op de linker, maar het vage was dat ik ook geen verschil merkte. ???

Goede training, lekker wat compounds gepakt :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven