Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het bij je rechter schouder ook door incline? Incline is niet handig als je last heb van je schouders, wellicht toch flat doen en later incline ertussen doen en minder diep gaan. Plus inderdaad rotator cuff oefeningen doen.

Uhm... ik weet het zo effe niet meer, is al een hele tijd geleden, maar kan best door incline gekomen zijn.
Ik zal rotator cuff oefeningen doen, omdat jij het zegt lieverd.
not srs ofc.

Rotator cuff oefeningen kunnen iig geen kwaad. Schouderblessures zijn vaak hardnekkig, dus je kunt ze beter voorkomen. Het kan natuurlijk wezen dat je door je bouw of techniek daar minder vatbaar voor bent. Maar het is wel zo dat, als je daar last mee begint te krijgen, je je BP gains voorlopig op je buik kunt schrijven...![]()

Ga gewoon gelijk naar de fysio. Tenzij je denkt dat het een ontsteking is, heb je bij de HA vrij weinig te zoeken, zoals je zelf al zegt.

Dit zal wel weer zo'n maandelijkse blessure van me zijn, zat er al op te wachten.
Semi srs
Eerst eens zien wat die vent zegt, voor zover ik weet kan ik ook niet zomaar naar de fysio.
Maar goed... ik weet nu al vrijwel zeker dat donderdag de pijn weg is.![]()
U kunt rechtstreeks naar de fysiotherapeut. U hebt dus geen verwijsbriefje nodig van de huisarts. Dat heeft voordelen. U komt namelijk direct bij de juiste behandelaar terecht en kunt meteen aan uw herstel gaan werken. De fysiotherapeut is opgeleid om een goede diagnose te stellen. Bij twijfel verwijst de fysiotherapeut u naar uw huisarts.
Tegenwoordig wel lijkt me, ik had tenminste geen verwijzing nodig.
Wel ff kijken of je ervoor verzekerd bent, een sessie kost best wat geld namelijk.

Oke what da f**k...
Ineens is me schouder pijn helemaal weg, van het weekend ga ik wel heel licht me schouders trainen, eens zien hoe dat gaat

http://www.youtube.com/watch?v=wol7Hko8RhY#t=300
Wellicht kunnen de tips hierin wel wat helpen (ergens praat hij over oefeningen als je zwakke schouders hebt).
Wel fijn dat pijn weg is!![]()

Die heb ik zojuist bekeken, srs.
Ik denk dat ik ondertussen zoveel blessures heb opgelopen dat me lichaam eraan gewend is geraakt.![]()
Toevallig. Heb net zelfs die oefening met de stok gedaan, was in het begin even wennen.
Ik ook, daarom stuurde ik hemToevallig. Heb net zelfs die oefening met de stok gedaan, was in het begin even wennen.
Nja toch aan blijven werken hoor![]()
Hello OT,
You like to taste mij big and smoothy shake?