Fitness Seller

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zonder dalen zijn er ook geen pieken :)

episch hard liftfilmpje kijken voor de train kan ook werken

• Topic Starter Topic Starter
Rug & Biceps (+ triceps)

Een slechte training is de beste motivatie om er de volgende keer weer wat moois van de maken.

Dat is wel zo... maar de afgelopen 2 weken heb ik alleen maar lekker getraint en dan in 1 keer een training die zowat nergens op sloeg, dat doet wel effe pijn. :(

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Eej eej racist! dat mag je niet zeggen he:mad: Niet alle turken stinken... ooh wacht laat maar :$

Ha zou bij mijn sportschool ook zijn, 50 is buitenlands, zorgt wel voor die extra ik gooi dit gewicht dadelijk naar je kop toe focus bij mij:o

Ik ben idd een racist, hihi.

Die Turk stinkt echt wel, srs. :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Zonder dalen zijn er ook geen pieken :)

episch hard liftfilmpje kijken voor de train kan ook werken

Ik train de laatste tijd samen met een goeie vriend, hij pusht me bij ieder setje weer, dat werkt voor mij al goed. :D

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Lekkere training gehad, goeie pomp in lats en nu zelfs pijn erin. No pain no gain :cool:

Reverse grip chin ups

4x8 - met spot hulp
4x8 - met spot hulp
4x8 - met spot hulp
4x8 - met spot hulp

Goeie pomp, ik kan mezelf nog altijd niet meer dan 3x omhoog krijgen :P

Wide grip lat pulldowns

12x36,5
12x41
10x45,5 - PR
8x55 - PR
10x41

Ik haatte deze oefening eerst zo erg, vind m nu wel fijn.

Dumbell rows (kroc rows was het volgens mij)

12x22
12x24
12x26 - VPR
12x28 - VPR

Goeie pomp, ik begon me echt arnold te voelen :D

T-bar cable rows

10x50
10x58
10x68
YOLO setje: 10x91 (full stack)

Geen idee hoe ik m moet noemen, ik zal maar V-bar pull to the chest noemen.

10x50
10x45
6x50 - hier begon ik uitgeput te raken
10x41

Hammer cable curls

12x22,5
12x27,5
12x27,5
12x32,5 - PR

Reverse grip EZ-bar curls

8x22,5
3x10x17,5

Wat brand dat erg in me voorarmen zeg, pfff

Straight bar cable curls

8x50
10x45
10x41
10x41

*Omdat we (vriend en ik) gister een verneukte training hadden, hebben we maar weer de triceps aangepakt*

Close grip bench press

10x40
3x8x50

Cable Rope push downs

12x27,5
12x32,5 - uitvoering werd minder, dus maar wat lichter
12,27,5
12x27,5 + 15 pushdowns

Dips tussen 2 bankjes - dropsets

6xbw+20kg - 6xbw+10kg - 3xBW
6xbw+20kg - 6xbw+10kg - 2xBW
6xbw+20kg - 6xbw+10kg - 2xBW
6xbw+20kg - 6xbw+10kg - 0xBW

Main volume op legs 5 x 5 deas en squats ;) en deze training is ook niet mis , kan best af en toe een mindere tussen zitten eh. Gewoon keer daarop weer knallen :D

dit deed je allemaal in 1 training? :roflol:

dit deed je allemaal in 1 training? :roflol:

Yup, tempo erin houden he... Was wel van 15:30 tot 17:30 ofzo bezig.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Main volume op legs 5 x 5 deas en squats ;) en deze training is ook niet mis , kan best af en toe een mindere tussen zitten eh. Gewoon keer daarop weer knallen :D

Vandaag vond ik het wel heerlijk, maakt me dag gelijk goed. :)

Mirin pump in lats, voel overal een pomp behalve me lats :o
Wat voor schema hanteer je eigenlijk?

Mirin pump in lats, voel overal een pomp behalve me lats :o
Wat voor schema hanteer je eigenlijk?

Ik had eerder altijd pomp in rechter lat en links niks, dit is 1 van de weinige keren dat ik een goeie pomp in beide lats heb.

Ik heb nu geen pomp in me borsten meer, dat is ook zo klote... I :heart: pump

Normaal ub/lb, maar nu doe ik upperbody, lowerbody en dan split erbij. Met enkel ub/lb trainde ik 4 dagen per week en thuis zitten niksen irriteert mij gewoon weg, daarom probeer ik nu dit uit (sinds 2 weken).

Schouders & benen

Gister rustdagje gepakt, omdat ik gister eigenlijk naar vrienden zou gaan, maar dat ging niet door en vriend (waarmee ik samen train) van me ging wel weg, dus dacht ach dan maar rustdagje pakken, altijd fijn. :rolleyes:

Schouders

Db shoulder press

20x6
20x6
8x14
8x16
8x18 - VPR
8x18 - VPR

Front raises met plate -superset- side raises

4x8x15 - 4x8x7

cable bent over rear lateral raises

4x8x7

Dikke pomp in schouders, alleen nog steeds een beetje pijn in me rechter schouder na het trainen van me schouders.
Hiervoor binnenkort eens langs de huisarts en kijken wat die gaat zeggen.

Benen

Front squat

8x40
8x50
4x60 - PR, wow ik heb dit wel effe onderschat, was best zwaar
7x60 - VPR, ik viel bijna achteruit, ging net goed :roflol:

Deze keer ging het beter dan de vorige keer qua techniek, geen gezeik met me knieen gehad.

Stiff legged Deadlift

4x10x60

Volgende keer probeer ik het met 70kg.
Zoals altijd weer lekkere goeie stretch

Seated leg extensions

4x12x77

Burn baby burn :D

Hyper extensions

10xBW+20kg
10xBW+20kg
7xBW+20kg - maat van me ging auwehoeren waardoor de laatste 3 reps niet lukte :mad:
10xBW+20kg

Focus op hamstrings, dan voel ik ze zo lekkuuuuurrrrr en ook nog een goeie backpump.

Standing calf raises (met BW)

2x20

Had een beetje haast, vond 2x20 wel goed genoeg voor vandaag.
De volgende keer pak ik 2 oefening voor me kuiten en maak ik ze wel effe kapot, hihi. :D

Laatst bewerkt:
Hnng lekkere PR's man :D

Ik zie vaker dat benen voor schouders gedaan worden, waarom andersom?

Door front squats krijg ik pijn aan me schouders, daarom begonnen we maar met schouders. :o

Opzich zou het voor mij niet zoveel uitmaken, maar we hebben het maar zo gedaan.

Oeps :P

Hoort 20x6 te zijn.

En het is al fixed.

de gedachtegang waaruit de combinatie 'benen en schouders' meestal volgt:

je moet sws een chest en tricep dag hebben, anders word je nooit beachboy (meestal train je ook gewoon je schouders op deze dag, maar dat weet niemand want 'bench press is voor borst')
rug en bicep dag is een must, anders nooit vleugels en grote armen

kut moet nog schouders en benen trainen (benen trainen is stom wtf ik draag toch meestal een broek mja het zal wel)

schouders&benen dan maar eh

:p

en dan zijn er nog bonuspunten te verdienen door niet eens een hele training aan je lower body te wijden maar wel 2 uur lang je armen apart trainen

de gedachtegang waaruit de combinatie 'benen en schouders' meestal volgt:

je moet sws een chest en tricep dag hebben, anders word je nooit beachboy (meestal train je ook gewoon je schouders op deze dag, maar dat weet niemand want 'bench press is voor borst')
rug en bicep dag is een must, anders nooit vleugels en grote armen

kut moet nog schouders en benen trainen (benen trainen is stom wtf ik draag toch meestal een broek mja het zal wel)

schouders&benen dan maar eh

:p

en dan zijn er nog bonuspunten te verdienen door niet eens een hele training aan je lower body te wijden maar wel 2 uur lang je armen apart trainen

mooie is ook dat je dit 2 keer per week kan doen. Zodat je 2 benen dagen hebt waardoor je niet opdezelfde dag hoeft te squatten en deadliften, dat kan namelijk niet

Vandaag upperbody gedaan zonder schouders, omdat ik die gister al heb aangepakt (liep een beetje achter op schema). Opzich wel een goeie training gehad, maar echter heb ik weer effe een snap city meegemaakt. :(

Bench press

4x5x60
3(+2 spot hulp)x60 - laatste 2 reps gingen niet meer, tren buddy moest effe helpen.

Volgende keer gaat die 5x5x60 sowieso lukken

Incline dumbell bench press
8x16
8x18 - dit was me max voor de vakantie
8x22 - PR
8x22 - hai snapcity, ik zakte net iets te diep door denk ik :treuren:

Hier schoot dus die steek in de voorkant van me linker schouder. Ik heb precies hetzelfde bij me rechter schouder gehad en daar heb ik nu af en toe nog steeds last van. Mocht iemand tips hebben om er wat tegen te doen, dan hoor ik dat graag.

Bent over row

5x5x70 - terug op oud niveau

Desondanks dat we weinig reps deden kreeg ik toch een goeie pomp in me lats.

Wide grip lat pulldown

8x41
8x45
8x50
8x54
4x63 - PR

*Schouders overgeslagen, die doe ik morgen wel. Natuurlijk wel heel licht ivm linker schouder*

Tricep pushdowns
8x41
8x45
8x50
5x54 - PR

Eindelijk beginnen me triceps wat sterker te worden. :)

Straight bar cable curl

12x41
12x45
2x12x50

Dikke pomp in me armen :heart:

PR training woej

Voor de snap;
Rotator cuff oefeningen (aan begin, warmup) + techniek verbeteren + jezelf kennen

Schouderpijn zuigt :(

PR training woej

Voor de snap;
Rotator cuff oefeningen (aan begin, warmup) + techniek verbeteren + jezelf kennen

Dit inderdaad.
Had zelf ook vaak schouderproblemen, sinds ik rotator cuffs doe voor iedere training en techniek op de bench juist heb, nergens last meer van.
Vooral dat 2e; bij een foute techniek op de bench komt een schouderblessure erg vaak voor (in mijn omgeving).

Presses een dag na schouders is ook niet bepaald slim eh sahbi ;)

PR training woej

Voor de snap;

Dit inderdaad.
Had zelf ook vaak schouderproblemen, sinds ik rotator cuffs doe voor iedere training en techniek op de bench juist heb, nergens last meer van.
Vooral dat 2e; bij een foute techniek op de bench komt een schouderblessure erg vaak voor (in mijn omgeving).

Presses een dag na schouders is ook niet bepaald slim eh sahbi ;)

Techniek was gewoon goed man, laatste set 5e rep ofzo zakte ik 1x te diep door en toen ineens die steek.
Ik heb het voor de vakantie ook aan me rechter schouder gehad, hopelijk is dit ook de laatste keer dat ik zoiets oploop aan me schouders, ik irriteer me er rot aan. :mad:

Ja je hebt wel gelijk, maarja... gebeurd is gebeurd man. :rolleyes:

P.s ik ben geen mocro hihihi :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven