Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een slechte training is de beste motivatie om er de volgende keer weer wat moois van de maken.

Eej eej racist! dat mag je niet zeggen heNiet alle turken stinken... ooh wacht laat maar :$
Ha zou bij mijn sportschool ook zijn, 50 is buitenlands, zorgt wel voor die extra ik gooi dit gewicht dadelijk naar je kop toe focus bij mij![]()

Zonder dalen zijn er ook geen pieken
episch hard liftfilmpje kijken voor de train kan ook werken

Main volume op legs 5 x 5 deas en squatsen deze training is ook niet mis , kan best af en toe een mindere tussen zitten eh. Gewoon keer daarop weer knallen
![]()

Mirin pump in lats, voel overal een pomp behalve me lats
Wat voor schema hanteer je eigenlijk?
pump

Hnng lekkere PR's man
Ik zie vaker dat benen voor schouders gedaan worden, waarom andersom?

Db shoulder press
20x6
2x60
8x14
8x16
8x18 - VPR
8x18 - VPR

Hnng lekkere PR's man
Ik zie vaker dat benen voor schouders gedaan worden, waarom andersom?

de gedachtegang waaruit de combinatie 'benen en schouders' meestal volgt:
je moet sws een chest en tricep dag hebben, anders word je nooit beachboy (meestal train je ook gewoon je schouders op deze dag, maar dat weet niemand want 'bench press is voor borst')
rug en bicep dag is een must, anders nooit vleugels en grote armen
kut moet nog schouders en benen trainen (benen trainen is stom wtf ik draag toch meestal een broek mja het zal wel)
schouders&benen dan maar eh
en dan zijn er nog bonuspunten te verdienen door niet eens een hele training aan je lower body te wijden maar wel 2 uur lang je armen apart trainen

PR training woej
Voor de snap;
Rotator cuff oefeningen (aan begin, warmup) + techniek verbeteren + jezelf kennen
Schouderpijn zuigt![]()

PR training woej
Voor de snap;
Rotator cuff oefeningen (aan begin, warmup) + techniek verbeteren + jezelf kennen
Schouderpijn zuigt![]()
Dit inderdaad.
Had zelf ook vaak schouderproblemen, sinds ik rotator cuffs doe voor iedere training en techniek op de bench juist heb, nergens last meer van.
Vooral dat 2e; bij een foute techniek op de bench komt een schouderblessure erg vaak voor (in mijn omgeving).
Presses een dag na schouders is ook niet bepaald slim eh sahbi![]()