Fitness Seller

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
ass to grass met lowbar?

pics

ohja, back in :o

Goeie tren, je kracht gaat echt als een speer!

Upperbody

Vandaag toch maar upperbody gedaan, omdat ik niet meer weet wat voor schema ik nu wil.
Ub/lb prikkelt me niet echt meer... :(

Mr everyday upperbody (me broertje) wou vandaag samen met me trainen, dus ik vond het wel goed.
Achteraf dacht ik (zoals altijd weer) dat ik beter alleen kon gaan, wat een zeikerd pff...

Ik begin de laatste tijd last van me rechterknie te krijgen. Het lijkt er wel op alsof iets constant er tegen aan drukt, dit is ontstaan nadat ik ben gaan squatten op schoenen. Iemand enig idee waar het door kan komen? En kent iemand goeie schoenen om mee te squatten en te deadliften?

Incline db flys

12x10
12x10
12x12
12x12

Db kroc rows

12x24
12x26
12x28
12x30

Db shoulder press

10x18
10x18
8x20 - PR
6(+2 spot)x20

Cable flys

12x9
2x12x11,5
12x9

V-bar pulldown (vanaf de grond)

12x45
10x50
2x10x54

Side raises

5x12x6

Rope pushdown

12x22,5
12x22,5
12x27,5
12x27,5

Niet genoeg pomp in triceps, supersetje met een biceps oefening dan maar.

Reverse grip tricep pushdown -superset- straight bar cable curl

12x22,5 - 12x27,5
12x22,5 - 12x41
12x27,5 - 12x41
12x27,5 - 8x41 - biceps zijn op.

Heeft je knie de neiging om naar binnen te gaan? Heb daar een tijdje last van gehad. Niet dat ik wat voelde in de knie, maar het viel anderen op.
Schoenen om te squatten en deadliften: powerlift schoenen. Ik heb zelf de Adidas Powerperfect schoenen gekocht toen ze een paar maanden terug voor 100 euri te koop waren. Met squatten merk ik er eigenlijk niet zo heel veel van, maar met deadlift des te meer.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schoenen hierboven zijn wel goed ja.
Vind je db flyes fijn? Voel zelf dan alleen voorkant schouder :o

PR in de cut, das it mane.

Heeft je knie de neiging om naar binnen te gaan? Heb daar een tijdje last van gehad. Niet dat ik wat voelde in de knie, maar het viel anderen op.
Schoenen om te squatten en deadliften: powerlift schoenen. Ik heb zelf de Adidas Powerperfect schoenen gekocht toen ze een paar maanden terug voor 100 euri te koop waren. Met squatten merk ik er eigenlijk niet zo heel veel van, maar met deadlift des te meer.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor zover ik weet bewegen me knieen niet.

Ik heb een tijdje terug eraan gedacht om die aan te schaffen, maar ik vind 100 eu wel overdreven voor een paar schoenen die ik enkel nodig zal hebben met squats en deadlifts. :rolleyes:

Als die trut van de sportschool niet ging zeiken om squatten/deadliften zonder schoenen, dan had ik nooit ergens last van. :mad:

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Schoenen hierboven zijn wel goed ja.
Vind je db flyes fijn? Voel zelf dan alleen voorkant schouder :o

PR in de cut, das it mane.

Dan doe je ze verkeerd.

En thx brah. :o

Knien niet bewegen met squatten? Hoe zak je dan? :D

Laatst bewerkt:
Legday

Zojuist effe de beentjes aangepakt, had nog spierpijn van eergister, maarja... No pain no gain.

Het was ook lekker druk, Turkish men only night ofzo.
Er werd alleen maar geouwehoerd, altijd fijn als je vol motivatie daar komt aanlopen. :roflol:

Deadlift

5x5x125 - VPR

Laatste set was wel erg zwaar, rug begon te bollen.
Ik merk ook dat ik langzamerhand tegen een plateau aan begin te lopen of dat komt door de cut. :rolleyes:

Leg press

12x100
12x109
12x118
12x127

Seated leg curl

4x12x86

Leg extension

4x12x82

Seated calf raise

4x12x40

Lekker pijn in de kuiten

Goed bezig geweest voor de vrijdagavond!
Btw, een kniebuiging is ook een beweging ;) I.i.g. goed dat het niet aan het binnendraaien van de knie ligt.

hallo, je zit in een cut, je kunt niet constant PRs verwachten dan he ;) en wie weet is het puur mentaal en trek je over een week ineens 10 kilo meer omhoog!

desalniettemin mooie training :)

hallo, je zit in een cut, je kunt niet constant PRs verwachten dan he ;) en wie weet is het puur mentaal en trek je over een week ineens 10 kilo meer omhoog!

desalniettemin mooie training :)

Als ik geen PR's zet vind ik het geen geslaagde tren :p

Volgende week 5x5x130, mocht dat niet lukken, dan ga ik weer terug naar 110kg en dan weer opbouwen.

Dankje lieverd. :o

Stay safe stay strong

Over een hele periode gezien maakt een geplande deload niet uit, zolang je over de langere periode maar progressie boekt :)

Ik ga je log volgen man, we hebben volgens mij ongeveer dezelfde stats en achtergrond. Kom zelf ook van 108 kg papz*k af en momenteel 94 kg @ 1.86 op ~14/15.
Squat schoenen heb ik zelf ook, alleen ik heb de powerlift 2. Zijn echt fijn om te squaten, voor 90 euro bij adidas.nl en als je je voor de nieuwbrief inschrijft is je eerste bestelling met 15 of 20 procent korting geloof ik.

Kan niet altijd pr's in een training zetten he ;)
Was het maar zo'n feest haha
inb4 je turkse tren

Ik ga je log volgen man, we hebben volgens mij ongeveer dezelfde stats en achtergrond. Kom zelf ook van 108 kg papz*k af en momenteel 94 kg @ 1.86 op ~14/15.
Squat schoenen heb ik zelf ook, alleen ik heb de powerlift 2. Zijn echt fijn om te squaten, voor 90 euro bij adidas.nl en als je je voor de nieuwbrief inschrijft is je eerste bestelling met 15 of 20 procent korting geloof ik.

Welkom.

Bedankt voor de tip, morgen eens kijken hoeveel het gaat schelen.

Voor deadlifts haal ik anders wel van die chucks.

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Kan niet altijd pr's in een training zetten he ;)
Was het maar zo'n feest haha
inb4 je turkse tren

Turkse tren jonge...

Tot nu toe altijd PR of VPR, hoe denk je dat dat komt :p

IN, benieuwd hoe schoenen je gaan bevallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven