Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Welkom.
Ik moet ze nog bestellen man
, ga ik zo doen.Als ik goed gerekend heb, krijg ik ze voor 53,55.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, ga ik zo doen.Welkom.
Ik moet ze nog bestellen man, ga ik zo doen.
Als ik goed gerekend heb, krijg ik ze voor 53,55.

Ben benieuwd man, hopelijk ziet die 45 toch goed
Fijne training ook, maar wat een hoop oefeningen.
Hoe ziet je schema er nu beetje uit?
Als je eerder heb gepost mag je ook zeggen, dan zoek ik wel even![]()

Heb een mailtje erachter aan gestuurd of het met een mogelijkheid nog omgezet kan worden in 45,5 , helaas nog steeds nog niks gehoord.
Ik zit momenteel een beetje te doen waar ik zin in heb, omdat ik niet weet wat ik nu ga doen. Eerder deed ik ub/lb, maar dat prikkelt me niet echt meer. Waarschijnlijk ga ik gewoon splitten en de spiergroepen die ik vind achterlopen pak ik dan 2x pw aan.
Trouwens het bovenstaande waren wel 2 dagen he, dat je dat weet![]()

Ooowww, my bad dacht één dag!
Wat is beetje doel nu momenteel met trainen dan?
Zou namelijk focussen op kracht op grote 3 + assistance voor kracht / massa.
Je moet namelijk eerst de basis leggen om vervolgens die te kunnen verfijnen![]()
Momenteel is me doel wat droger worden, ik wil eigenlijk zo rond de 12% zitten, dan ben ik al blij.
Ik zit nu rond de 18%, ben nu sinds 2 weken ongeveer aan het cutten, alleen weet ik nog niet precies hoeveel calorieen ik max per dag moet eten. Met 2700 - 2800 calorieen was ik ineens 1,4kg lichter in een week tijd, groot gedeelte zal wel vocht zijn geweest, maar toch wil ik max 0,5kg per week afvallen.
Op de grote 3 pas ik 3x5 (bp) of 5x5 (sq en dl) toe, alleen vandaag wou ik effe 8 reps doen met squatten.

Nieuwe variant op reverse grip triceps pushdowns, waarbij je keihard 'PUAHHHH!' schreeuwt?

Prima aanpak man!
Eerste 2-3 weken van de cut moet je niet op gewicht letten.
Je verliest dan sowieso vaak een hele hoop vocht.
Daarna is 0.5kg per week goede richtlijn ja!
Heb je nu hardloopschoenen of zo? Schoenen die een verende zool hebben? Dan kun je i.d.d. beter op blote voeten staan. Effe kijken of die ene griet niet in de buurt is
Ik ben trouwens behoorlijk van de typo's in de posts, dus...
Nieuwe variant op reverse grip triceps pushdowns, waarbij je keihard 'PUAHHHH!' schreeuwt?
Verder succes met cutten. Er zijn verschillende formules op het internet te vinden voor het berekenen van je caloriebehoefte. Het zijn allemaal richtlijnen, maar je kunt ze wel als basis gebruiken. Gewoon je eigen progressie volgen en dan aanpassen. Geldt trouwens ook voor de bulk.

Met die schoenen voel je je net god als je squat. Super stabiel gevoel. Mijn 1RM ging de eerste paar weken toen van 140 naar 170, dus bereid je maar voor op de krachtgains![]()

Moet je alleen weer een paar dagen wachten, maar dan heb je hopelijk ook wat!V.w.b. spotter: Boterharm had een keer de tip gegeven: "Spotter nodig? Vraag de squatter."
Maar dit zou ik niet altijd doen. Zeker niet hoe er soms bij ons wordt gesquat (eentje die niet verder zakt dan 45 graden!!!) Maar ook al vraag je een bekende, soms willen ze toch te graag "helpen"
Heb je niet nog ergens inlegzooltjes liggen die je in de schoenen kunt stoppen? Maar als het lukt om ze om te ruilen is dat wel beterMoet je alleen weer een paar dagen wachten, maar dan heb je hopelijk ook wat!

Tja, online bestellen blijft een gok. Met die powerlift schoenen van mij heb ik misschien geluk gehad. Ze passen perfect!
Ach, je hebt je squats al gedaan deze week, dus je kunt effe wachten![]()

Behoorlijke opwarming bij squat, dat je nog kracht hebt daarna!