Fitness Seller

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
12-10-2014 - schouders en triceps

Db shoulder press

15x5
15x5
12x18 - VPR
10x18
9x18
9x18

Side raises

5x12x5

Bent over lateral cable raises

2x12x7
2x10x7

Reverse grip tricep pushdowns

2x15x27,5
2x12x27,5

Close grip bench press

8x40
10x40
12x40
10(+5 spot)x40

Vandaag 13-10-2014 - benen

Squat

8x50
8x60
8x70
4x8x80

Techniek was slecht IMO, pas bij de laatste set deed ik effe me schoenen uit en toen ging het stukken beter (en makkelijker) , ik kan niet wachten tot me nieuwe powerlift schoenen binnen zijn, met me huidige schoenen sta ik totaal niet stabiel.

Stiff legged deadlift

2x8x60
2x8x80 - PR

Seated leg extensions

2x8x91
8x100
8x111 - full stack

Seated leg curls

8x111 - te zwaar
8x100
2x8x91

Seated calf raises

8x50
8x55
8x60
8x65 - VPR

Beetje abs

Laatst bewerkt:
Welkom.

Ik moet ze nog bestellen man :P , ga ik zo doen.
Als ik goed gerekend heb, krijg ik ze voor 53,55.

Ben benieuwd man, hopelijk ziet die 45 toch goed ;)

Fijne training ook, maar wat een hoop oefeningen.
Hoe ziet je schema er nu beetje uit?

Als je eerder heb gepost mag je ook zeggen, dan zoek ik wel even :p

Ben benieuwd man, hopelijk ziet die 45 toch goed ;)

Fijne training ook, maar wat een hoop oefeningen.
Hoe ziet je schema er nu beetje uit?

Als je eerder heb gepost mag je ook zeggen, dan zoek ik wel even :p

Heb een mailtje erachter aan gestuurd of het met een mogelijkheid nog omgezet kan worden in 45,5 , helaas nog steeds nog niks gehoord. :(

Ik zit momenteel een beetje te doen waar ik zin in heb, omdat ik niet weet wat ik nu ga doen. Eerder deed ik ub/lb, maar dat prikkelt me niet echt meer. Waarschijnlijk ga ik gewoon splitten en de spiergroepen die ik vind achterlopen pak ik dan 2x pw aan.

Trouwens het bovenstaande waren wel 2 dagen he, dat je dat weet :p

Heb een mailtje erachter aan gestuurd of het met een mogelijkheid nog omgezet kan worden in 45,5 , helaas nog steeds nog niks gehoord. :(

Ik zit momenteel een beetje te doen waar ik zin in heb, omdat ik niet weet wat ik nu ga doen. Eerder deed ik ub/lb, maar dat prikkelt me niet echt meer. Waarschijnlijk ga ik gewoon splitten en de spiergroepen die ik vind achterlopen pak ik dan 2x pw aan.

Trouwens het bovenstaande waren wel 2 dagen he, dat je dat weet :p

Ooowww, my bad dacht één dag!

Wat is beetje doel nu momenteel met trainen dan?
Zou namelijk focussen op kracht op grote 3 + assistance voor kracht / massa.
Je moet namelijk eerst de basis leggen om vervolgens die te kunnen verfijnen :)

Ooowww, my bad dacht één dag!

Wat is beetje doel nu momenteel met trainen dan?
Zou namelijk focussen op kracht op grote 3 + assistance voor kracht / massa.
Je moet namelijk eerst de basis leggen om vervolgens die te kunnen verfijnen :)

Momenteel is me doel wat droger worden, ik wil eigenlijk zo rond de 12% zitten, dan ben ik al blij.

Ik zit nu rond de 18%, ben nu sinds 2 weken ongeveer aan het cutten, alleen weet ik nog niet precies hoeveel calorieen ik max per dag moet eten. Met 2700 - 2800 calorieen was ik ineens 1,4kg lichter in een week tijd, groot gedeelte zal wel vocht zijn geweest, maar toch wil ik max 0,5kg per week afvallen.

Op de grote 3 pas ik 3x5 (bp) of 5x5 (sq en dl) toe, alleen vandaag wou ik effe 8 reps doen met squatten.

Momenteel is me doel wat droger worden, ik wil eigenlijk zo rond de 12% zitten, dan ben ik al blij.

Ik zit nu rond de 18%, ben nu sinds 2 weken ongeveer aan het cutten, alleen weet ik nog niet precies hoeveel calorieen ik max per dag moet eten. Met 2700 - 2800 calorieen was ik ineens 1,4kg lichter in een week tijd, groot gedeelte zal wel vocht zijn geweest, maar toch wil ik max 0,5kg per week afvallen.

Op de grote 3 pas ik 3x5 (bp) of 5x5 (sq en dl) toe, alleen vandaag wou ik effe 8 reps doen met squatten.

Prima aanpak man!
Eerste 2-3 weken van de cut moet je niet op gewicht letten.
Je verliest dan sowieso vaak een hele hoop vocht.
Daarna is 0.5kg per week goede richtlijn ja!

Heb je nu hardloopschoenen of zo? Schoenen die een verende zool hebben? Dan kun je i.d.d. beter op blote voeten staan. Effe kijken of die ene griet niet in de buurt is ;)

Ik ben trouwens behoorlijk van de typo's in de posts, dus...
Reverse grip tricep puahdowns
Nieuwe variant op reverse grip triceps pushdowns, waarbij je keihard 'PUAHHHH!' schreeuwt? :D

Verder succes met cutten. Er zijn verschillende formules op het internet te vinden voor het berekenen van je caloriebehoefte. Het zijn allemaal richtlijnen, maar je kunt ze wel als basis gebruiken. Gewoon je eigen progressie volgen en dan aanpassen. Geldt trouwens ook voor de bulk.

Prima aanpak man!
Eerste 2-3 weken van de cut moet je niet op gewicht letten.
Je verliest dan sowieso vaak een hele hoop vocht.
Daarna is 0.5kg per week goede richtlijn ja!

Eens zien wat ik deze zondag op de weegschaal gaan zien.

Heb je nu hardloopschoenen of zo? Schoenen die een verende zool hebben? Dan kun je i.d.d. beter op blote voeten staan. Effe kijken of die ene griet niet in de buurt is ;)

Ik ben trouwens behoorlijk van de typo's in de posts, dus...

Nieuwe variant op reverse grip triceps pushdowns, waarbij je keihard 'PUAHHHH!' schreeuwt? :D

Verder succes met cutten. Er zijn verschillende formules op het internet te vinden voor het berekenen van je caloriebehoefte. Het zijn allemaal richtlijnen, maar je kunt ze wel als basis gebruiken. Gewoon je eigen progressie volgen en dan aanpassen. Geldt trouwens ook voor de bulk.

Ik draag Lacostes tijdens squats, die zijn opzich wel plat, maar hebben helaas wel een zachte zool.
Met me hardloop schoenen ga ik liever niet squatten en deadliften dan wel.

Ja haha, ik had me logje in me telefoon gezet na het trainen en ik wist dat ik het verkeerd had getypt, maar was het vergeten later hier aan te passen. :D

Ik heb paar van die formules geprobeerd, maar mijn stofwisseling is best vaag (lees traag).
Momenteel kijk ik wat er gebeurd met 3000 calorieen per dag, mocht ik ineens op hetzelfde gewicht blijven zitten, dan verlaag ik het wel weer terug naar 2800 calorieen per dag.

Met die schoenen voel je je net god als je squat. Super stabiel gevoel. Mijn 1RM ging de eerste paar weken toen van 140 naar 170, dus bereid je maar voor op de krachtgains :D

Met die schoenen voel je je net god als je squat. Super stabiel gevoel. Mijn 1RM ging de eerste paar weken toen van 140 naar 170, dus bereid je maar voor op de krachtgains :D

Binnen 3 dagen heb ik ze wel binnen denk ik, ik zal dan uitgerekend die dag effe squatten of deadliften.

Verdomme kl***zak dat Reebok is, ze hebben me mail nog niet bekeken en de schoenen opgestuurd. :roflol:

Inb4 ze zitten net te strak. :o

Borst & triceps

Ik denk dat ik ondertussen wel weet hoe ik ga splitten, maar ik moet nog effe de puntjes op de I zitten. :o

Vandaag borst & triceps gedaan, ging best wel goed...

Bench press

Note to self: Vraag nooit maar een buitenlandste student om te spotten tijdens BP.

8x35
5x40
5x45
5x50
3x65 - noob spotter (buitenlandste student), heb 'm vaak zat verteld dat ie pas moet helpen wanneer het mij niet meer lukt, maar toch gaat ie doodleuk de hele tijd helpen...
3x65 - doet ie het weer, wauw... :mad:
3x65 - hij snapte het, deze keer dus zelf gedaan
2(+1 spot)x65
2(+1 spot)x65
1(+2 spot)x65

Volgende keer weer 5x3x65. Het moet me sowieso 5x lukken, tot die tijd blijf ik wel effe op 65kg.
En de volgende liever geen noob spotter dan wel een spotter... dan maar liever 'roll of shames' doen. :p

Incline dumbell flys

8x12 - auw pijn in me onderarmen gekregen, idk waarom
8x10
8x10 - ging alweer beter, volgens mij komt het doordat me linker pols uitklapt naar buiten. :(
8x12

Rope pushdowns - geen zin om te wachten op de kerel die net bij de cables begon

8x32
3x8x36 - PR

Cable flys

8x11,5
8x13,5
2x8x16 - PR

Reverse triceps pushdown

8x36
8x41 - PR
2x8x36

Pec deck flys - omdat ik vond dat ik me borsten nog wel effe wat mochten hebben

8x41
8x45
8x50
8x45

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Vanmorgen zijn me Reebok power lite schoentjes binnen gekomen. Maat 45 zat opzich wel goed, maar hij zit net ietsjes te los rondom me voeten, ook is het een leren schoen, die zal dus gaan uitzetten na een tijdje.

Ik denk dat ik ze terugstuur en maat 44,5 maar ga proberen. :rolleyes:

V.w.b. spotter: Boterharm had een keer de tip gegeven: "Spotter nodig? Vraag de squatter."
Maar dit zou ik niet altijd doen. Zeker niet hoe er soms bij ons wordt gesquat (eentje die niet verder zakt dan 45 graden!!!) Maar ook al vraag je een bekende, soms willen ze toch te graag "helpen" ;)

Heb je niet nog ergens inlegzooltjes liggen die je in de schoenen kunt stoppen? Maar als het lukt om ze om te ruilen is dat wel beter :) Moet je alleen weer een paar dagen wachten, maar dan heb je hopelijk ook wat!

Ik loop ook altijd van de benches helemaal naar het squatrack toe om te vragen voor een spot.
Meestal aan degene die het diepst squat :p

V.w.b. spotter: Boterharm had een keer de tip gegeven: "Spotter nodig? Vraag de squatter."
Maar dit zou ik niet altijd doen. Zeker niet hoe er soms bij ons wordt gesquat (eentje die niet verder zakt dan 45 graden!!!) Maar ook al vraag je een bekende, soms willen ze toch te graag "helpen" ;)

Heb je niet nog ergens inlegzooltjes liggen die je in de schoenen kunt stoppen? Maar als het lukt om ze om te ruilen is dat wel beter :) Moet je alleen weer een paar dagen wachten, maar dan heb je hopelijk ook wat!

Er waren op dat moment alleen maar buitenlandse studenten daar (lees: Chinezen) die dumbell curls deden die niet eens half op partical reps leken. :roflol:

Ik stuur die schoenen terug en bestel wel 44,5. Thuis ontvangen duurd 2 dagen na bestellen.
Mijn vinger past makkelijk achter mijn voet, of te wel in mijn ogen is ie dan echt te groot, vooral wanneer die later gaat uitzetten zal dit een "probleem' worden.

Tja, online bestellen blijft een gok. Met die powerlift schoenen van mij heb ik misschien geluk gehad. Ze passen perfect!
Ach, je hebt je squats al gedaan deze week, dus je kunt effe wachten :)

Tja, online bestellen blijft een gok. Met die powerlift schoenen van mij heb ik misschien geluk gehad. Ze passen perfect!
Ach, je hebt je squats al gedaan deze week, dus je kunt effe wachten :)

Morgen deadlifts, maar ik zak een beetje terug in gewicht (125 -> 110) en ga dan zo per week weer effe opbouwen.

Ik doe wel gewoon me schoenen uit. #yolo

Ben waarschijnlijk toch van plan om van sportschool te veranderen. Ik betaal dan wel zowat 2x zoveel, maar je hebt bij die sportschool werkelijk alles, ook kan je meedoen met MMA trainingen enzo, misschien ga ik dat wel effe proberen. :p

Behoorlijke opwarming bij squat, dat je nog kracht hebt daarna!

Rug & Biceps

BACK IN THE GYM, with Oatsy. :o

Vandaag was het een lekkere tren, lekker intensief ook.
Ik denk niet dat ik zwaarder dan dit kon gaan, er waren momenten dat ik even moest bijkomen, anders ging ik zeker neer.

Deadlift

5x60
5x70
5x80
5x5x110

Ben dus effe weer wat 15kg gezakt met deadlifts, omdat ik merkte dat ik tegen een plateau begon aan te lopen.
Nu ik toch wat lichter deed dan normaal ben ik eens gaan focussen op techniek, maar goed dat ik deed want nu voelen de deadlifts nog beter aan.

Bent over row

5x5x65

Volgende keer 5x5x70, meer dan 65kg zit er sowieso in.

Lat pulldown

8x45
8x50
6x54
8x54

T bar row

8x40
8x45
2x8x50

Straight bar cable curls

8x41
8x45
8x50
4(+1 cheat)x54 - PR

Curlz for the gurlz op de cardio apparaten met hun rug richting mij... :( :o

Thx for the testo gurlz :o

Rope hammer curls

8x27,5 - PR
8x32,5 - PR
8x36 - PR
8x41 - PR

Deze oefening had ik al een hele tijd niet meer gedaan, de laatste keer vond ik 22,5kg al zwaar, vandaar al die PR's.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven