XXL Nutrition

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette rug training. Ondanks dat je gezakt bent met gewicht toch nog prima dead's.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag schouders en triceps aangepakt, ik vond dat het wel goed ging. :)

Db shoulder press

12x6
8x8
8x12
2x8x18
2x8x20
7x22 - PR

Side raises

8x6
8x7
2x8x8 - PR, kreeg echter wel last van me onderarm
8x7

Reverse pec deck

8x32
8x36
8x41
8x45 - PR
8x41

Close grip bench press

8x40
2x8x50
8x40

Reverse grip tricep pushdowns (dropsets)

1x 8x41 - 8x22,5
3x 8x36 - 8x22,5

Single arm cable pushdowns (zonder rust)

8x7
8x9
8x7
8x9

zieke pr op de reverse pec deck bro

Vandaag de beentjes maar weer eens aangepakt.
Squats heb ik vandaag maar achterwege gelaten, had ik geen zin in door het onderstaande.

De juiste maat schoenen vandaag binnen gekregen, ik blojf vinden dat ik gewoon veel meer stabiliteit heb op sokken dan op zulke schoenen... Het zal wel aan mijn platste van de platste platvoeten liggen. :rolleyes:

Ik ga nu nog chuck taylors (of hoe ze ook heten) proberen en anders ga ik door op sokken, mochten ze moeilijk gaan doen, dan stel ik voor dat ze me uitschrijven, want ik denk namelijk aan me gezondheid en zal dus doorgaan op sokken... Sinds ik niet meer op sokken squats doe, heb ik last van mijn rechter knie, alsof er constant druk op staat.

Leg press

8x127
8x136
8x145 - PR
8x154 - PR
6x163 - PR
Dropset: 8x100

Nog 18kg te gaan en dan zit ik hiermee ook op full stack :roflol:

Seated leg extension

4x8x111 - full stack

Seated leg curl

4x8x111 - full stack

Hamstrings deden na de 1e set al aardig pijn.

Seated calf raises

3x8x65
1x8x60

Standing calf raises (met bw)

4x12

Beetje abs

Groot gelijk v.w.b. je squat. Je kunt proberen om uit te leggen, maar dan zouden ze zich ook achter de regels kunnen verschuilen... Voor de rest: lekker zwaar gegaan op de machines :) Kun je nog extra schijven aan de stacks hangen? Anders heb je ook geen uitdaging meer, beest :o

Groot gelijk v.w.b. je squat. Je kunt proberen om uit te leggen, maar dan zouden ze zich ook achter de regels kunnen verschuilen... Voor de rest: lekker zwaar gegaan op de machines :) Kun je nog extra schijven aan de stacks hangen? Anders heb je ook geen uitdaging meer, beest :o

Volgens de medewerkers is het zogenaamd voor de veiligheid van je voeten, want stel je eens voor dat je een schijf van 10 of 20kg op je voeten zou laten vallen, dan helpt een schoen natuurlijk he...

Not. Laatst liet ik een schijf van 10kg per ongeluk op me voet vallen en met schoenen aan deed het nog aardig pijn :p, stelletje prutsers man, echt waar...

Bij ons kan je helaas geen extra gewicht hangen aan de apparaten. Er zit een kapje oid ervoor. :(

Schouders, traps en armen

Overhead press

Note to self: andere schoenen aan doen i.v.m. stabiliteit

2x12x6 - db shoulder press opwarming
5x30
2x5x35
4x35
3x40 - PR
2(+1 spot)x40

Ik ga denk ik maar door met 3x5x40kg, met 5x5 merk ik niet veel vooruitgang meer.

Front raise -superset- side raises

5x 8x15 - 8x6

Pff deze superset is wel lekker intensief

Bent over lateral cable raises

8x7
2x8x9
8x11,5
8x9 - maat van me gaf een tip en wou die uitproberen
8x11,5

Barbell shrugs

8x70
8x90
8x100

Voel er vrij weinig van, verder met dumbells

Db shrugs

8x30
8x32
2x8x34

Dit voelde al stukken beter aan dan barbell shrugs

Tricep pushdowns

8x54 - PR (volgens mij :p)
3x8x50

Cable (straight bar) curls

4x8x41

Rope pushdowns

2x8x32
2x8x27,5 - techniek aangepast, voelde beter aan

Db hammer curls

8x12
8x14
5x16 - PR
8x14

Goede training!
Ik vind shrugs altijd moeilijk om goed uit te voeren. Voel zelf met barbell en dumbell vrij weinig. Deed het sinds kort met een touw onder aan een kabel en dan gewoon full-stack. Toevallig is er deze week een shrug machine bijgekomen bij ons dus die ga ik ook eens uitproberen :D

Borst & schouders

Vandaag heb ik een lekkere tren gehad, eindelijk gaat me BP vooruit. :)

Bench press

5x3x65 - easy ???
1x70 - PR

Vorige week had ik er nog moeite mee, maar vandaag ineens easy. :D

*Incline db flys effe eruit geschrapt ivm pijn aan onderarm*

Cable flys

1x8x13,5
4x8x11,5

Peck deck flys

8x45
8x50
8x54
2x8x59 - PR

Db shoulder press

Note to self: de volgende keer dit na bench press doen, ik was best vermoeid toen ik nog deze oefening wou doen.

8x20
7x20
5x20
7x20

Ik wil sowieso 6 a 8 reps doen, maarja bij de 3e set lukte dat gewoon weg niet, maar bij de 4e set weer wel, oke... ???

Side raises

6x8x6 - per ongeluk 1 set te veel gedaan :p
Dropset: 8x4 - burnnn

Reverse peck deck

5x8x41 - laatste rep 5 sec vast gehouden elke keer.

Laatst bewerkt:
Goed van je pr! Fijn dat er in je benchpress vooruitgang zit, kan ik bij mij helaas niet zeggen :(

Goed van je pr! Fijn dat er in je benchpress vooruitgang zit, kan ik bij mij helaas niet zeggen :(

Ik heb in totaal 4 maanden op 60kg gezeten, ik weet hoe een plateau met bp voelt. :(

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Ik heb me zojuist ook eens goed in de spiegel bekeken. ik cut sinds 3 a 4 weken en ik begin echt verschil te zien.
Vooral bij me onderbuik zit verschil :) , onderrug gaat helaas heel traag, maarja het komt wel goed.

PR tijdens de cutfase, netjes ;)
Mooi dat je al verschil ziet. Hou je ook maten bij? (cm van taille, buik ed?)

Ik heb in totaal 4 maanden op 60kg gezeten, ik weet hoe een plateau met bp voelt. :(

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Ik heb me zojuist ook eens goed in de spiegel bekeken. ik cut sinds 3 a 4 weken en ik begin echt verschil te zien.
Vooral bij me onderbuik zit verschil :) , onderrug gaat helaas heel traag, maarja het komt wel goed.

Wat heb je gedaan om over je plateau te komen? Vooral in de cut lijkt me dat erg lastig.
Het onderrug/buik probleem is bij mij ook bekend, dat gaat langzaam eraf en het komt weer snel erbij :o op hoeveel procent vet sta je nu ongeveer?

netjes. zowel je PR als het buikverschil.

PR tijdens de cutfase, netjes ;)
Mooi dat je al verschil ziet. Hou je ook maten bij? (cm van taille, buik ed?)

Ik word juist in de cut sterker (behalve met squats en deadlifts), wats deze. :roflol:

Tot vorige week niet gemeten omdat ik toen nog niet zoveel verschil zag.
2 weken terug op een zondag me middel gemeten: 88 cm. Aankomende zondag weer even meten.
Edit: Kon er niet tegen, dus effe laten meten door me ma: 87,5 cm, of te wel 0,5 cm in een weekje weg bij men middel.

Armen groeien ook, ze zaten tijdens de laatste meting op 37,5 - 38 cm.

Makin gains while cutting
is this real life

Laatst bewerkt:
Ik word juist in de cut sterker (behalve met squats en deadlifts), wats deze. :roflol:

Tot vorige week niet gemeten omdat ik toen nog niet zoveel verschil zag.
2 weken terug op een zondag me middel gemeten: 88 cm. Aankomende zondag weer even meten.

Armen groeien ook, ze zaten tijdens de laatste meting op 37,5 - 38 cm.

Makin gains while cutting
is this real life

beginnergains zijn de beste gains

:)

De geheime energievoorraad op de onderbuik wordt aangesproken. Goede zaak!
Congrats met je PR op de bench. Als je weer gaat bulken, lekker doorknallen naar 80, 90 en wie weet 100 :)

De geheime energievoorraad op de onderbuik wordt aangesproken. Goede zaak!
Congrats met je PR op de bench. Als je weer gaat bulken, lekker doorknallen naar 80, 90 en wie weet 100 :)

Thx en Amen to that.

Mijn wens is altijd geweest om (minimaal) 100kg te kunnen benchen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven