AndroidHealthClinic

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Trainingen van de afgelopen dagen slaan nergens meer op, sinds paar dagen ben ik erg suf, moe, grieperig enz. Ook heb ik moeite met slapen nu. Ben nu ook men motivatie kwijt doordat ik me niet meer zo fit voel. :(
In de trein en tijdens de les in slaap vallen is normaal geworden deze dagen.

Pics van me kuiten, voor diegene die er benieuwd naar waren, zie spoiler.
koud, 46 cm
inb4 goeie behaarde benen
2v1aubt.jpg

Gisteren, 21-10-2014

Rug & armen

Deadlift

5x60
5x80
5x90
5x5x115 - voelde niet zo zwaar aan, maar ik was al helemaal op na de laatste set.

Bent over row

8x60
8x70 - onderhands
4x5x70 - onderhands
1x8x70

Normaal doe ik ze altijd bovenhands, maar voor de verandering maar eens onderhands gedaan.

T bar row

8x50
4x8x40

Lat pulldown wide grip

8x56
8x50

*Raakte geirriteerd, andere bar gepakt*

2x8x54

Rope pushdowns

2x8x27,5
2x8x32,5

Reverse grip tricep pushdowns

4x8x27,5

Hammer curl (dropsets)

8x12 - 8x6
8x14 - 8x7
8x14 - 8x7
6x14 - 8x7

Dikke pomp in me biceps

Incline db curls

4x8x9

biceps lekker goed opgepompt

Vandaag, 22-10-2014

Benen

Squats

2x8x60
8x70
4x8x80

Techniek sloeg nergens op, leek net alsof ik voor het eerst squats doe, ook gaan me knieen voorbij me tenen. Ik begin squats te haten, was voorheen 1 van me lievelings oefeningen.

Leg press

8x145
3x8x127

Seated leg extensions -superset- seated leg curls

4x 8x91 - 8x91

Seated calf raises -superset- standing calf raises met BW

4x 8x35 - 12xBW

Beetje abs

Laatst bewerkt:
ach meiske...voel je je niet helemaal lekker?
het heerst

nee, serieus: dat is &*(*, beterschap en hopen dat je rap aan de beterende hand bent, ook qua motivatie.

Deload je wel eens?

Waar zijn die calves dan dikkop :(

Tfw you know the feels

Waar zijn die calves dan dikkop :(

Tfw you know the feels

wtf, er is iets mis gegaan :roflol:

Wacht effe fixen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Pic van kuiten staat er nu wel bij

wat is er gebeurd met #TeamNoCalves dan?
En die squatfeels ken ik man :(

Wat ik nu doe zou je wel als deload kunnen zien.
Dit zijn gewichten waar ik normaal geen moeite mee heb, nu wel... ???

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

ach meiske...voel je je niet helemaal lekker?
het heerst

nee, serieus: dat is &*(*, beterschap en hopen dat je rap aan de beterende hand bent, ook qua motivatie.

Ik heb liefde nodig, niemand gunt me liefde. :(

Dankje

Wat ik nu doe zou je wel als deload kunnen zien.
Dit zijn gewichten waar ik normaal geen moeite mee heb, nu wel... ???

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Ik heb liefde nodig, niemand gunt me liefde. :(

Dankje

Aww een Hoodyknuffel voor jou :aai:
Hebben je kuitjes gedaan ;)

Gauw vergeten en lekker wat rusten :)
Ik neem tegenwoordig dextrose voor de tren (75g). Helpt goed, ook als ik een vermoeiende dag op het werk heb gehad! 1,99/kg bij B&F. Kan geen PWO tegenop! Of je zou de chocomel van Atreus kunnen proberen.

Gauw vergeten en lekker wat rusten :)
Ik neem tegenwoordig dextrose voor de tren (75g). Helpt goed, ook als ik een vermoeiende dag op het werk heb gehad! 1,99/kg bij B&F. Kan geen PWO tegenop! Of je zou de chocomel van Atreus kunnen proberen.

In de cut mag ik niet zoveel calorieen binnen krijgen. :(

Ah, da's waar ook. Dat verklaart misschien ook waarom het de laatste tijd niet zo lekker gaat. Helemaal als je ook een of ander virusje te pakken hebt.

Kuiten als meloenen, netjes kerel! :D
Miste je de focus tijdens het trainen of voelde je je gewoon niet zo lekker?

• Like
Waarderingen: Ot92

Het missen van focus tijdens het trainen heb ik ook een tijdje gehad en dat is behoorlijk kut. Van een beetje ziek zijn weet je dat het vanzelf over gaat, maar die focus is echt vervelend want vaak weet je niet waar het door komt en hoe lang het duurt. Ben toen gaan trainen met muziek op en dat heeft wel geholpen.

Het missen van focus tijdens het trainen heb ik ook een tijdje gehad en dat is behoorlijk kut. Van een beetje ziek zijn weet je dat het vanzelf over gaat, maar die focus is echt vervelend want vaak weet je niet waar het door komt en hoe lang het duurt. Ben toen gaan trainen met muziek op en dat heeft wel geholpen.
trainen met een maatje een optie?

trainen met een maatje een optie?

Dat wil inderdaad ook wel helpen, maar eigenlijk altijd haken de mensen met wie ik train na een tijdje af.:( Train nu af en toe wel eens met een maat en dan wil/kun je net dat schepje er bovenop leggen inderdaad. Alleen het probleem is: ik train in een split en hij doet UB/LB. Vaak pakken we dan wel oefeningen als squat/deadlift/bench samen.

Ik denk dat wanneer me hoofdpijn over is en ik me mobiel meeneem met oordopjes, me trainingen ook een stuk beter zullen zijn. Bij ons draaien ze echt lelijk muziek. :mad:

Ik denk dat wanneer me hoofdpijn over is en ik me mobiel meeneem met oordopjes, me trainingen ook een stuk beter zullen zijn. Bij ons draaien ze echt lelijk muziek. :mad:

Dat wil ook niet helpen... Bij ons draaien ze elke dag dezelfde cd van 1 uur opnieuw en opnieuw, en dat weken lang. :o
Wat ik vaak heb als ik mijn ipod vergeet, is dat mensen een praatje willen maken. Als ik iets haat tijdens het trainen is het wel uitgebreide gesprekken gaan voeren. Kan ook erg bot en serieus overkomen tijdens het trainen, tenminste dat krijg ik vaker te horen :rolleyes:

Dat wil ook niet helpen... Bij ons draaien ze elke dag dezelfde cd van 1 uur opnieuw en opnieuw, en dat weken lang. :o
Wat ik vaak heb als ik mijn ipod vergeet, is dat mensen een praatje willen maken. Als ik iets haat tijdens het trainen is het wel uitgebreide gesprekken gaan voeren. Kan ook erg bot en serieus overkomen tijdens het trainen, tenminste dat krijg ik vaker te horen :rolleyes:

Wtf :roflol:

Ik maak wel eens een korte praatje, maar dan met enkel mensen die ik goed ken en dan ook alleen maar tijdens het rusten, anders niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven