Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rusten is ook belangrijk! Succes met LB morgen, hopelijk doen je knien niet moeilijk!
Lezen is ook een belangrijk vak MoessGister rustdag gepakt, elke dag trainen werd even te veel.Vandaag lowerbody, eens kijken of dat nog een beetje gaat lukken, ik heb namelijk last van me knien sinds gister.
![]()

Lekkere battie-train boys.
Legday

Je bent toch gvd een trotse turk? Mep die vent gwn man... p*ssy!Wat een kut training... Had al niet zoveel motivatie, kwam er nog een vent aanlopen met zijn broscience en geouwehoer.
Dat sommige niet begrijpen dat "ga weg man, ik ben bezig" ook daadwerkelijk ga weg betekent...
Ik snap ook niet meer waarom ik me borst niet meer voel, het lijkt erop alsof ik enkel me front delts aan pak.
Morgen rug & biceps, hopelijk gaat dat beter.
Je bent toch gvd een trotse turk? Mep die vent gwn man... p*ssy!

Dat was ook een (stink) Turk... straks komt er nog een turkenverbod door mij bij die sportschool.
Ik denk aan de sportschool he... straks zijn ze 30 van hun omzet kwijt.![]()
Niet alle turken stinken... ooh wacht laat maar :$
Eej eej racist! dat mag je niet zeggen heNiet alle turken stinken... ooh wacht laat maar :$
Ha zou bij mijn sportschool ook zijn, 50% is buitenlands, zorgt wel voor die extra ik gooi dit gewicht dadelijk naar je kop toe focus bij mij![]()
? BEN BINNEN 20MIN IN EINDJE HOOR
wat wil je daarmee zeggen hé? Ben binnen 20min in eindje hoor
![]()
Hey bietje lief doen tegen edele Limburgers hè. Het ligt niet aan ons dat jullie zo jaloers zijn op ons!