Fitness Seller

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gister rustdag gepakt, elke dag trainen werd even te veel. :o
Vandaag lowerbody, eens kijken of dat nog een beetje gaat lukken, ik heb namelijk last van me knieën sinds gister. :sad:

Rusten is ook belangrijk!

Succes met LB morgen, hopelijk doen je knieën niet moeilijk!

legday

Dayummmm wat een lekkere tren. Ik kon op een gegevent moment niet meer lopen, feels good mane. :D

Squat

5x5x90

Techniek prima in orde, geen gezeik met knieen.

Deadlift

5x5x110

Laatste rep scheurde eelt op me linker hand open, bloeduhhh.

Helemaal geen gezeik met rug. Volgende keer 5x5x115

Goodmornigs

8x20
10x30
12x40
12x40

Eerste keer dat ik ze deed, ik voelde ze lekker in de hams.

Leg extensions

4x12x77 - heel rustig geconcentreerd uitgevoerd.

Hyper extensions

8xbw+25kg
6xbw+25kg - no more walking for you sir, sit the f*ck down
10xbw+25kg
12xbw - heel rustig geconcentreerd

Morgen sowieso penguin walk :roflol:

Seated calf raises

2x12x25 - heel geconcentreerd uitgevoerd, kreeg bijna kramp erin.

Standing calf raises met BW

2x12

Goeie stretch, voelde goed.

Laatst bewerkt:
Lekkere train, battieboy

Train lekkere, battieboy.

Boy, lekkere battietrain.

5x5 squatten en daarna 5x5 deadliften

das it mane :thumb:

Borst & triceps

Wat een kut training... Had al niet zoveel motivatie, kwam er nog een vent aanlopen met zijn broscience en geouwehoer.
Dat sommige niet begrijpen dat "ga weg man, ik ben bezig" ook daadwerkelijk ga weg betekent... :mad:

Ik snap ook niet meer waarom ik me borst niet meer voel, het lijkt erop alsof ik enkel me front delts aan pak. ???

Morgen rug & biceps, hopelijk gaat dat beter.

Balen man, morgen beter!

Wat een kut training... Had al niet zoveel motivatie, kwam er nog een vent aanlopen met zijn broscience en geouwehoer.
Dat sommige niet begrijpen dat "ga weg man, ik ben bezig" ook daadwerkelijk ga weg betekent... :mad:

Ik snap ook niet meer waarom ik me borst niet meer voel, het lijkt erop alsof ik enkel me front delts aan pak. ???

Morgen rug & biceps, hopelijk gaat dat beter.
Je bent toch gvd een trotse turk? Mep die vent gwn man... p*ssy!

Je bent toch gvd een trotse turk? Mep die vent gwn man... p*ssy!

Dat was ook een (stink) Turk... straks komt er nog een turkenverbod door mij bij die sportschool.
Ik denk aan de sportschool he... straks zijn ze 30% van hun omzet kwijt. :roflol:

Een slechte training is de beste motivatie om er de volgende keer weer wat moois van de maken.

Dat was ook een (stink) Turk... straks komt er nog een turkenverbod door mij bij die sportschool.
Ik denk aan de sportschool he... straks zijn ze 30 van hun omzet kwijt. :roflol:

Eej eej racist! dat mag je niet zeggen he:mad: Niet alle turken stinken... ooh wacht laat maar :$

Ha zou bij mijn sportschool ook zijn, 50% is buitenlands, zorgt wel voor die extra ik gooi dit gewicht dadelijk naar je kop toe focus bij mij:o

Eej eej racist! dat mag je niet zeggen he:mad: Niet alle turken stinken... ooh wacht laat maar :$

Ha zou bij mijn sportschool ook zijn, 50% is buitenlands, zorgt wel voor die extra ik gooi dit gewicht dadelijk naar je kop toe focus bij mij:o

Jij traint/woont toch ook in limbabwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven