- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Zijn aotomaten.Hatsikidee, dat is een aardige dosis
Taxi rijden? Is dat ook niet lastig met je schouder?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn aotomaten.Hatsikidee, dat is een aardige dosis
Taxi rijden? Is dat ook niet lastig met je schouder?

Thanks Jernz.Het is weer helemaal mis met jesterkte Hummy!
neem ipv een biertje maar een pul met corticosteroidelotion....
Ik plaag maar hoor, hopelijk duurt dit niet al te lang!![]()

Je hebt geen idee hoe dwars ik ben!Stelletje vroege vogels.
Dit is de enige manier waarbij je naar je lichaam gaat luisteren. Geniet van de pijn maat.![]()

Dat had je al eens gezegd ja.kloteschouder! ik had op een gegeven moment mijn matras op de grond gelegd en dan kon ik met mijn brakke schouder erlangs toch wel aardig slapen of op de bank gaan zitten hoofd op borst en in slaap sukkelen (wel hoofd omlaag anders klapt hij naar beneden)
sterkte en beterschap hummy!

Hahaha, inderdaad Loo, niks veranderd!Ik ben verdomme een maand weggeweest, neem een kijkje in dit log en meteen de eerste pagina die ik lees is weer volgeschreven met blessureleed.
Niks veranderd hier dus. Succes Hummie!

Ooit, Ove, ooit...sterkte hum
zo kan je nooit eens lekker een goed begin maken

Damn, that hurts!jawel hoor.. ff goed laten genezen en dan de zweep erover![]()

as usual... 
haha goed zo!Damn, that hurts!
Ik ben schijnbaar ook best visueel ingesteld..?
as usual...
![]()

of wil je mijn recept?Ik heb geen haar (op mijn hoofd...) maar ben gek op recepten!Gewoon bij de apotheek, moet je wel psoriasis onder je haar hebbenof wil je mijn recept?

Ik heb geen haar (op mijn hoofd...) maar ben gek op recepten!![]()
en je ziet waar dat toe heeft geleid 
Hmmmm.....

Dan zou ik moeten liegen...

Dan zou ik moeten liegen...
Want ik doe helemaal niks op het moment...
Enorm ontstoken slijmbeurs in mijn schouder gehad, maar dat bgint nu wel te beteren, dus all is not lost for d'n Hummert!
Zo lekker als het bij jou gaat kan ik waarschijnlijk wel vergeten, dat zal misschien nooit meer (terug)komen, maar ik zal al blij zijn als ik weer aan de gang kan!![]()
Misschien een keer een sauna pakken voor de ontspanning, doet me direct aan jochem denken 

haha idd ik ben al heeeeeelemaal geen sauna loper hoorAl Jochem zijn bedenkingen, deel ik met hem...
Ik vind een sauna wel lekker, maar dan samen met mijn vrouw, en niet met de, onwelriekende, optisch onooglijke, irritante, zweterige, praatzieke, misselijkmakende, bevolking van het plaatselijke bejaardenhuis!
Ik vind hem goed, maar hou het wel op mijn arthrotec en tramadol for now!![]()