AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

Het is weer helemaal mis met je :sad: sterkte Hummy!

neem ipv een biertje maar een pul met corticosteroidelotion....
Ik plaag maar hoor, hopelijk duurt dit niet al te lang! :kiss:

Stelletje vroege vogels.

Dit is de enige manier waarbij je naar je lichaam gaat luisteren. Geniet van de pijn maat. :jk:

kloteschouder! ik had op een gegeven moment mijn matras op de grond gelegd en dan kon ik met mijn brakke schouder erlangs toch wel aardig slapen of op de bank gaan zitten hoofd op borst en in slaap sukkelen (wel hoofd omlaag anders klapt hij naar beneden)
sterkte en beterschap hummy!

Ik ben verdomme een maand weggeweest, neem een kijkje in dit log en meteen de eerste pagina die ik lees is weer volgeschreven met blessureleed.

Niks veranderd hier dus. Succes Hummie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.986
Het is weer helemaal mis met je :sad: sterkte Hummy!

neem ipv een biertje maar een pul met corticosteroidelotion....
Ik plaag maar hoor, hopelijk duurt dit niet al te lang! :kiss:
Thanks Jernz. ;)
Waar haal ik die lotion?

Stelletje vroege vogels.

Dit is de enige manier waarbij je naar je lichaam gaat luisteren. Geniet van de pijn maat. :jk:
Je hebt geen idee hoe dwars ik ben! ;)
Ik geniet met volle teugen van de pijn.
Het valt me flink tegen... :o

kloteschouder! ik had op een gegeven moment mijn matras op de grond gelegd en dan kon ik met mijn brakke schouder erlangs toch wel aardig slapen of op de bank gaan zitten hoofd op borst en in slaap sukkelen (wel hoofd omlaag anders klapt hij naar beneden)
sterkte en beterschap hummy!
Dat had je al eens gezegd ja.
Gelukkig ging het afgelopen nacht iets beter, dan de nacht er voor.
Maar het is nog niet alles...
Thanks Big Guy! :cool:

Ik ben verdomme een maand weggeweest, neem een kijkje in dit log en meteen de eerste pagina die ik lees is weer volgeschreven met blessureleed.

Niks veranderd hier dus. Succes Hummie!
Hahaha, inderdaad Loo, niks veranderd! :rolleyes:
Thanks mate! :cool:

sterkte hum
zo kan je nooit eens lekker een goed begin maken

jawel hoor.. ff goed laten genezen en dan de zweep erover :whip:

• #1.993
He buffel!
Wel trainingen blijven posten he!:mad:

• #1.997
He buffel!
Wel trainingen blijven posten he!:mad:
Dan zou ik moeten liegen... :o
Want ik doe helemaal niks op het moment... :o
Enorm ontstoken slijmbeurs in mijn schouder gehad, maar dat bgint nu wel te beteren, dus all is not lost for d'n Hummert! :D
Zo lekker als het bij jou gaat kan ik waarschijnlijk wel vergeten, dat zal misschien nooit meer (terug)komen, maar ik zal al blij zijn als ik weer aan de gang kan! :thumb:

Dan zou ik moeten liegen... :o
Want ik doe helemaal niks op het moment... :o
Enorm ontstoken slijmbeurs in mijn schouder gehad, maar dat bgint nu wel te beteren, dus all is not lost for d'n Hummert! :D
Zo lekker als het bij jou gaat kan ik waarschijnlijk wel vergeten, dat zal misschien nooit meer (terug)komen, maar ik zal al blij zijn als ik weer aan de gang kan! :thumb:

Komt goed... take care ;) Misschien een keer een sauna pakken voor de ontspanning, doet me direct aan jochem denken :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.999
Al Jochem zijn bedenkingen, deel ik met hem...
Ik vind een sauna wel lekker, maar dan samen met mijn vrouw, en niet met de, onwelriekende, optisch onooglijke, irritante, zweterige, praatzieke, misselijkmakende, bevolking van het plaatselijke bejaardenhuis!
Ik vind hem goed, maar hou het wel op mijn arthrotec en tramadol for now! ;)

Al Jochem zijn bedenkingen, deel ik met hem...
Ik vind een sauna wel lekker, maar dan samen met mijn vrouw, en niet met de, onwelriekende, optisch onooglijke, irritante, zweterige, praatzieke, misselijkmakende, bevolking van het plaatselijke bejaardenhuis!
Ik vind hem goed, maar hou het wel op mijn arthrotec en tramadol for now! ;)
haha idd ik ben al heeeeeelemaal geen sauna loper hoor ;)

Terug
Naar boven