- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn ik train nog liever een heel jaar deload dan deze crap.Je moet naar Jari Love voor raad Hummer ... dan wordt je Extremly Ripped !

Hahahahaha, wat je goed nieuws noemt!Eindelijk goed nieuws dus. Over enkele maanden mag je weer gaan knallen!

Hahahahaha, wat je goed nieuws noemt!
Maar inderdaad, waarschijnlijk geen schade, dus inderdaad best goed nieuws.
Wel pijnlijk, zo'n ontsteking....
Vanacht slecht geslapen, ik kon niet op links liggen, op rechts slechts met wat kussens onder de arm, op mijn rug was ook niks, coïtus werd me niet aangeboden/geweigerd...
Darn Dude, wat heb ik afgezien....
Vanochtend om 06.30uur heb ik het voor gezien gehouden.
Nou ja, twee weken wat rustig aan doen.
Dan kunnen mijn ellebogen ook weer helemaal genezen, hoop ik.
En dan misschien weer lekker trainen!
Ik moet eens uitvogelen wat ik qua volume en intensiteit enzo aankan als ik weer kan trainen, om deze ellende te voorkomen.

wordt het opeens heel erg duidelijk dat je wel te ver bent gegaan.....
Komp goed!fitness babe
gaat goed komen hummer
neem je tijd voor een mooi schema
verras ons ermee

Yep, en mijn werk helpt er ook niet echt aan mee...Het gaat allemaal weer niet over rozen zeg
heb je al een ergonomisch kussen, scheelt in pijn, zeg ontzettend verschrikkelijke pijn of erge rotpijn
Ik vind het zelf ook zo ontzettend moeilijk om tijdens een training op te merken of je te ver gaat.....je denkt dat je niet te ver gaat maar 's avonds of de volgende ochtendwordt het opeens heel erg duidelijk dat je wel te ver bent gegaan.....
Sterkte Hummy!![]()

Dat was dus de beginnende pijn in mijn schouder de laatste tijd...
Gek dat ik het niet herkende, maar de laatste keer was bijna exact 3 jaren geleden.
Drie jaar geleden was ik nog langer doorgegaan met werken enzo, terwijl ik een slijmbeursontsteking had, dan nu, dus misschien valt het mee, en ben ik er met 14 dagen vanaf.
14 dagen ontzien, nadat er een cortisonespuit in is gezet.
Daarna fitnessen!![]()

Jwz Hugz!Een slijmbeursontsteking is vervelend...meestal is een jas aandoen al een erg pijnlijke bezigheid. Overbelasting is heel vaak de oorzaak...niet belasten is dus de beste remedie...hoop dat het snel weer beter met je gaat, kerel! En zoals je inmiddels dus al weet is het iets wat ook nogal graag terugkeerd...zul je daar in de toekomst ietsiepietsie rekening mee willen houden?![]()

Ik zou als ik jou was stoppen met denken dat je licht traint, want jou kennende ga je toch altijd te zwaar.
Ga de komende maand als je kunt trainen op 50% zitten van wat je normaal doet.
Dus BOR:
15x20
12x60
8x90
8x100
5x110
3x120
2x120
3x120
Wordt dan:
15x20
12x30
8x45
8x50
5x55
3x60
2x60
3x60
En een DB row
2x8x50
wordt dan:
2x8x25
En dat doe je met al je laatste trainingen. Je werkt je lichaam anders echt in de vernieling.
Niet zo eigenwijs ditmaal, het is maar voor een bepaalde periode om je lichaam actieve rust te geven.
Dat mag dan niet, want dan is het weer zwaar trainen...Dat kan, maar dan moet je het aantal reps wel ff verdriedubbelen.

Dat mag dan niet, want dan is het weer zwaar trainen...
Eerst mijn slijmbeurs eens laten genezen...![]()

Man, wat heb ik een pijn!Ach Hummie, beetje vakantie van het trainen enzo, komt jezelf en je zenuwstelsel enkel ten goede![]()

Man, wat heb ik een pijn!
Het is bijna onmogelijk een manier te vinden om te gaan liggen zonder pijn...
Het lijkt ook niet te verbeteren...
Mijn triceps voelt ook helemaal warm aan.
Wat een klotezooi...![]()
Hahaha, altijd goed, een aai over m'n bol van zo'n stuk als jij!Heej kerel, net sa mooi.
Hoop op een snel herstel voor je![]()

Gisteren 8x400mg ibuprofen en 8x500mg paracetamol...Ibuprofen? Nurofen nemen? Damn bro' ... moet je toch even een pijnstillertje nemen?

Gisteren 8x400mg ibuprofen en 8x500mg paracetamol...
Voelde op een gegeven moment een beetje raar in m'n ingewanden...
Ik was natuurlijk "gewoon" gaan werken...
Dat gaat dus niet...
Ik heb nu gezegd dat ik alleen nog taxi rijd.![]()