jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx. and I know.Flink gewerkt! Goed dat je stopte. Voorkom je veel shit mee!

Ik zal ze heel snel eens proberen ipv barbell curls, tnx. voor de tip!Beste rows Hummer. Heb ook een tijdje last gehad van de aanhechting van mijn linkeronderarm bij de eleboog. In die tijd gingen de DB curls me veel beter af dan BB curls. Bij de BB curl is in de startpositie je eleboog dan zo verdraait dat er rekspanning op de aanhechting komt, en als je onder die spanning kracht gaat zetten wordt het alleen maar erger. Dat probleem is minder met de DB curl, omdat je kan indraaien. Dan waren mijn aanhechtingen goed warm voor ze een probleem konden worden. Maar dan moet je vantevoren niet de pezen al hebben verknald door de BB curl, want dan heb je er alsnog last van met de DB curl. Misschien heb je er wat aan.

Who dares wins, Jernz!Leuke omschrijvingen van pijn heb jij Hummer, een grote revisie zou jou ook wel goed doen zeg.
Trouwens, meisjesgewichten zijn hot! :evilnana:
Jij traint ook niet minder met al die blessures he, volg je soms mijn motto: wie niet slim is moet sterk zijn![]()

Ik beloof je dat ik over twee weken minimaal 5x140 roei.Pas maar op Hummer mijn vriend... maar deze pretty boy/superdude/slanke jongen komt wel dichtbij met die rows.
Maar ja jij gaat gewoon door ondanks blessure... je bent king of ignoring injuries!

Naar aanleiding van deze post heb ik even gemaild met Ronnie en Dorian, en 60kg zijn toch echt babyweights hoor, yeaah baby! Light weights baby!het is toch wat een bb row met 120 kg - geweldig hummer
tja en t.a.v de curls
lichte gewichten met veel herhalingen
en niet gelijk 60 kg
vooral niet met aanhechting problemen

Ik weet niet of het allemaal veel gaat uitmaken...Hatsikidee seg Hummer ... vage boel allemaal. Gewoon terug naar fitness gaan kerel, even
de zware gewichten laten liggen waar ze liggen en meer op high reps en volume gaan trainen.
Uiteindelijk kom je dan ook wel waar je moet zijn
Het ijzer blijft toch roepen en opgeven doen we later wel eens![]()

Tnx. en de geschiedenis leert ons dat ik of niets doe, of ik doe mijn best en ga (zo) zwaar (mogelijk)...Dat is knap klote Hummer. Ik sluit me aan bij Robke, dat stoere lijf voorlopig even door de fitnessmolen heen trekken, maar ik weet hoe je daar tegenaan kijkt. Beterschap!

Bedankt voor je sympathieke advies, maar het lijkt me helemaal niks!Ik zou als ik jou was stoppen met denken dat je licht traint, want jou kennende ga je toch altijd te zwaar.
Ga de komende maand als je kunt trainen op 50% zitten van wat je normaal doet.
Dus BOR:
15x20
12x60
8x90
8x100
5x110
3x120
2x120
3x120
Wordt dan:
15x20
12x30
8x45
8x50
5x55
3x60
2x60
3x60
En een DB row
2x8x50
wordt dan:
2x8x25
En dat doe je met al je laatste trainingen. Je werkt je lichaam anders echt in de vernieling.
Niet zo eigenwijs ditmaal, het is maar voor een bepaalde periode om je lichaam actieve rust te geven.

Nee, hummer niet want hem kennende gaat hij meteen richting de 30 of 40 reps per setjeNou nou Chick ... een beetje meer reps mag die wel maken met die gewichten
. Als je de reps omhoog gooit en dit beperkt doet ben ik het eens, maar ga weer niet zo hoog zitten dat je eigenlijk niet kunt spreken van een lichter schema.Babyweights for reps, yeah baby!Nou nou Chick ... een beetje meer reps mag die wel maken met die gewichten

Zonder cheaten en momentum.

In zo'n véééééééls te klein t-shirtje dat ze hem altijd op die wedstrijden geven!Vertel Ted van de Parre maar eens dat hij moet gaan Zumba-en.

In zo'n véééééééls te klein t-shirtje dat ze hem altijd op die wedstrijden geven!
---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------
Hahahaha, het is eigenlijk best wel zielig.
Ik ben een goed jaar geleden begonnen met trainen, en het een beetje bij te houden, en heb zeker de helft daarvan in de kreukels gelegen...
Zelfs een domkop als ik zou daar enige leering uit moeten kunnen trekken..
Ik begin naar Zumba te neigen...![]()