- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Hahahaha, snoepkont!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha, snoepkont!!!

Die kleine lettertjes gaan je dan zeker helpen, ik hou gewoon mijn ogen dicht als ik er één tegen kom (een spiegel éh!)Heb gisteren m'n leven weer gebeterd maar ik wou dat ik net zoveel kon eten als jij, lijkt me wel wat![]()
maar dan moet ik wel alle spiegels aan gruzelementen slaan....![]()

Deadlifts ging goed, nergens pijn.
Ja, mag het..?
Met 20kg...
Snatches gingen ook goed, en gaven me gelijk even de kans de techniek, waarover ik nogal wat gelezen heb de laatste tijd, even goed te oefenen.
Totaal geen pijn.
Power cleans, hetzelfde verhaal.
Military presses, deden een beetje pijn, en wonderlijk genoeg meer in mijn linkerschouder, dan in mijn rechter waar ik net de ontsteking heb gehad...
Dit voelde nog niet lekker, en dat met 20kg...
Bent over rows deden ook geen pijn.
Gelukkig maar...
Met 20kg...
Toen moest ik een nieuwe band op een crossfiets gaan leggen.
Ik zal héél rustig terug moeten gaan beginnen, desnoods zonder druk oefeningen...![]()
Die kleine lettertjes gaan je dan zeker helpen, ik hou gewoon mijn ogen dicht als ik er één tegen kom (een spiegel éh!)![]()

Ik ga inderdaad maar eens een beetje rustig aan beginnen, met dat wat geen pijn doet.Idd rustig aan en niks forceren! Je had toch ook een spuit gehad in je schouder? Zo ja, heeft dat nog iets geholpen?

Volgens mij zie jij er gewoon nog heel goed uit, en niet alleen voor je leeftijd.Die helpen echt want dan bestaat het gewoon niet, hihi.....
F#ck de spiegels, over 20 jaar![]()

Deadlifts ging goed, nergens pijn.
Ja, mag het..?
Met 20kg...
Snatches gingen ook goed, en gaven me gelijk even de kans de techniek, waarover ik nogal wat gelezen heb de laatste tijd, even goed te oefenen.
Totaal geen pijn.
Power cleans, hetzelfde verhaal.
Military presses, deden een beetje pijn, en wonderlijk genoeg meer in mijn linkerschouder, dan in mijn rechter waar ik net de ontsteking heb gehad...
Dit voelde nog niet lekker, en dat met 20kg...
Bent over rows deden ook geen pijn.
Gelukkig maar...
Met 20kg...
Toen moest ik een nieuwe band op een crossfiets gaan leggen.
Ik zal héél rustig terug moeten gaan beginnen, desnoods zonder druk oefeningen...![]()

Volgens mij zie jij er gewoon nog heel goed uit, en niet alleen voor je leeftijd.
Aanstelster!![]()

:d

Ik check ook al regelmatig maar die oude auto`s die rijden niet meer zo vaak geloof ik
hehehehe

Er zijn oldtimers bij die verkeren in nieuwstaat die zijn perfect onderhouden. Echte beauty`s zijn dat![]()

Er zijn oldtimers bij die verkeren in nieuwstaat die zijn perfect onderhouden. Echte beauty`s zijn dat![]()

Nee, ik heb al moeite genoeg met een beetje verantwoord te eten van de Albert Heijn...Doe je ook nog iets op het gebied van (natuur)voeding om herstel te bevorderen?
Héél weinig al een tijdje...
Oud en versleten...Ik check ook al regelmatig maar die oude auto`s die rijden niet meer zo vaak geloof ik
hehehehe

Daar trapt "onze" Jernz niet in jongen.Er zijn oldtimers bij die verkeren in nieuwstaat die zijn perfect onderhouden. Echte beauty`s zijn dat![]()
Welnee.
Jij voelt je nogal selectief snel aangesproken éh..?

Ik dacht, waarom zou ik deze relaxte kerel niet ook eens quoten, het is toch zeker mijn log!
Slimme meid!Tja... maar ik weet toch niet wat ik van die smiley moet denken![]()

Het is zo, maar jouw poging lijkt opDat je er fanastisch uitziet meid... sommige zien er gewoon uit als nieuw
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmmm...