XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

Dan zou ik moeten liegen... :o
Want ik doe helemaal niks op het moment... :o
Enorm ontstoken slijmbeurs in mijn schouder gehad, maar dat bgint nu wel te beteren, dus all is not lost for d'n Hummert! :D
Zo lekker als het bij jou gaat kan ik waarschijnlijk wel vergeten, dat zal misschien nooit meer (terug)komen, maar ik zal al blij zijn als ik weer aan de gang kan! :thumb:

Ik hoop dat je binnenkort weer lekker kunt beginnen met trainen...ik ben wellicht "lazy" maar ik zou "crazy" worden als ik paar weken niets zou kunnen doen....ik zou het overigens wel rustig opbouwen als ik jou was en niet meteen voor nieuwe WR's gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Ik hoop dat je binnenkort weer lekker kunt beginnen met trainen...ik ben wellicht "lazy" maar ik zou "crazy" worden als ik paar weken niets zou kunnen doen....ik zou het overigens wel rustig opbouwen als ik jou was en niet meteen voor nieuwe WR's gaan ;)
Tnx. Huggy. :cool:
Mijn schouder is nog niet goed, dus zal ik nog even wachten...
Ik zit nu te denken aan iets "crosstraining" achtigs, meer op conditie in het begin, en dan langzaamaan proberen op te bouwen, naar wat mannelijkere gewichten. ;)

Tnx. Huggy. :cool:
Mijn schouder is nog niet goed, dus zal ik nog even wachten...
Ik zit nu te denken aan iets "crosstraining" achtigs, meer op conditie in het begin, en dan langzaamaan proberen op te bouwen, naar wat mannelijkere gewichten. ;)

Klinkt heel verstandig!
Ik vrees dat ons "oud & zwaar" lichaam toch wel wat te verduren heeft, dus wat extra conditie kan zeker geen kwaad.

Waar andere sporters overigens al rentenieren of hooguit nog actief zijn als coach/trainer (denk aan de voetbalwereld) menen wij nog effies geschiedenis in de krachtsportwereld te moeten gaan schrijven ;).

Het is niet easy om te accepteren dat je body dat niet meer aankan wat je brain graag wilt. Maar hoe luidt dat spreekwoord ook alweer: "het bloed kruipt waar het niet gaan kan" :D

• #2.005
Maar ik merk wel al goed dat het tijd word dat ik weer wat ga doen.
Ik heb ook al een paar weken niet echt gewerkt, natuurlijk niet gesport, en dat gaat me niet in mijn kouwe kleren zitten...
Nee, het word weer eens tijd!

Wanneer ga je weer aan een lichte herstel training beginnen?

• #2.007
Idd heel licht, gewoon om de beweging van een oefening weer aan te voelen.

• #2.010
Je hebt me overtuigd, alles zolang het geen pijn doet dus. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Idd heel licht, gewoon om de beweging van een oefening weer aan te voelen.
Zal apart zijn...
En angstig! :o

• #2.011
Probeerseltjes met alleen de stang...

Deadlifts ging goed, nergens pijn.
Ja, mag het..?
Met 20kg...
Snatches gingen ook goed, en gaven me gelijk even de kans de techniek, waarover ik nogal wat gelezen heb de laatste tijd, even goed te oefenen.
Totaal geen pijn.
Power cleans, hetzelfde verhaal.
Military presses, deden een beetje pijn, en wonderlijk genoeg meer in mijn linkerschouder, dan in mijn rechter waar ik net de ontsteking heb gehad...
Dit voelde nog niet lekker, en dat met 20kg...
Bent over rows deden ook geen pijn.
Gelukkig maar...
Met 20kg...
Toen moest ik een nieuwe band op een crossfiets gaan leggen. :rolleyes:

Ik zal héél rustig terug moeten gaan beginnen, desnoods zonder druk oefeningen... :(

Top Hummer dat je weer wat hebt gedaan. Schouders geven aan dat je nog niet aan het echte werk kunt beginnen. Weet zeker dat dit je herstel zal verspoedigen.

• #2.013

Hier heb ik ook wat aan, thnx! :)

Deadlifts ging goed, nergens pijn.
Ja, mag het..?
Met 20kg...
Snatches gingen ook goed, en gaven me gelijk even de kans de techniek, waarover ik nogal wat gelezen heb de laatste tijd, even goed te oefenen.
Totaal geen pijn.
Power cleans, hetzelfde verhaal.
Military presses, deden een beetje pijn, en wonderlijk genoeg meer in mijn linkerschouder, dan in mijn rechter waar ik net de ontsteking heb gehad...
Dit voelde nog niet lekker, en dat met 20kg...
Bent over rows deden ook geen pijn.
Gelukkig maar...
Met 20kg...
Toen moest ik een nieuwe band op een crossfiets gaan leggen. :rolleyes:

Ik zal héél rustig terug moeten gaan beginnen, desnoods zonder druk oefeningen... :(

Jij begint eng verstandig te worden Hummy ;), je hebt iig wat gedaan!

• #2.015
Terug
Naar boven