Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het blijft klote natuurlijk, dat ouder worden...One arm rows met 70 kg is sterk man, dat gaat goed zo te zien. Veel succes met je verdere training en moge je gespaard blijven van die lastige 'oude mannen' blessures' (die ik helaas ook goed ken).

Alleen de grip éh, dat is wel even zwaarder dan met een dumbbell, omdat je ook ivm de lengte enorm moet coördineren.
Dus eigenlijk ook beter, als krachttoename je doel is.
Ja, het blijft klote natuurlijk, dat ouder worden...
Steek jij je blessure(s) die je nu hebt op het verminderde test niveau dat je nu hebt?
Ik heb me laten meten, en ik heb
maar 10 mmol meer...
Ik steek alles wat niet naar mijn zin gaat daarop op het moment...
Het is iets van al langere tijd hoor.
Ik moet me dwingen dingen te gaan doen, ben best wel lusteloos eigenlijk.
Ik ga me echt moeten dwingen weer eens flink te gaan trainen straks.
Ik word steeds vetter, en mijn pens groeit buiten proporties de laatste tijd...
Ik voldoe op dit moment aan een hoop dingen die kunnen wijzen op een verlaagd test level zeg maar...
Misschien maar eens om van die smeerzooi vragen aan de dokter..?![]()
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk, dan zou je op een gegeven moment aan de straps moeten éh, om door te gaan.Wel als het om kracht toename gaat in de onderarmen. Als je grip het begeeft en je rug nog amper warm is, denk ik niet dat je rug er veel sterker van wordt.

Ik kwam er op door dingen die je leest natuurlijk, o.a. hier.Neen hoor is steek het daar niet op, ja een levenslange kuurtje om je test op peil te houden heeft zijn voordelen natuurlijk, misschien ook uiteindelijk iets voor mij op termijn.

Ik begin d'r ook goesting in te krijgen!

Dat doet me goed te lezen maat, want ik heb de laatste tijd veel respect voor je prestaties gekregen!3x70kg en dan pas falen op grip.
Bij mij is dat al met een 46kg dumbbell met mijn linker hand.
Terwijl ik bij de deadlift grip verlies bij 130kg.
3x70kg en dan pas falen op grip.
Bij mij is dat al met een 46kg dumbbell met mijn linker hand.
Terwijl ik bij de deadlift grip verlies bij 130kg.
Ik ben er niet voor maar als ik die rug zwaarder wil belasten zal ik wel moeten.

Ik begin er ook een beetje zo over te denken, en ik geloof dat mijn dokter het ook niet zo'n probleem vond om me af en toe eens een injectie te geven.Misschien HRT doen.
Als ik boven de 40 ben en nog steeds train zou ik denke why not?(als je het geld hebt)
Mijn log stelde ook al lange tijd niet veel voor ivm blessures, maar ik denk dat ik inmiddels een heel eind opgeknapt ben, en zal dus niet anders kunnen dan weer eens te beginnen.he ouwe, wist niet dat jij ook een log hadga em bijhouden! (en je bent nog aardig sterk zo te zien!)

maar als het niet anders kan, ook negatief
) commentaar te geven! 
140kg roidrage.. weet je dat wel zekerIk begin er ook een beetje zo over te denken, en ik geloof dat mijn dokter het ook niet zo'n probleem vond om me af en toe eens een injectie te geven.
Ik denk er nog even verder over na.

Mijn log stelde ook al lange tijd niet veel voor ivm blessures, maar ik denk dat ik inmiddels een heel eind opgeknapt ben, en zal dus niet anders kunnen dan weer eens te beginnen.![]()
Jippieeee, you go hummy!Nee nog niet...

Ja Jernz, ik heb geen last meer gehad de laatste tijd.

Ja Jernz, ik heb geen last meer gehad de laatste tijd.
Niet op mijn werk, en niet tijdens de kleine probeerseltjes in mijn garage.
Dus eigenlijk heb ik geen reden meer om niets te doen.
Ik ga maar eens voorzichtig weer beginnen!![]()