Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

One arm rows met 70 kg is sterk man, dat gaat goed zo te zien. Veel succes met je verdere training en moge je gespaard blijven van die lastige 'oude mannen' blessures' (die ik helaas ook goed ken:D).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
One arm rows met 70 kg is sterk man, dat gaat goed zo te zien. Veel succes met je verdere training en moge je gespaard blijven van die lastige 'oude mannen' blessures' (die ik helaas ook goed ken:D).
Ja, het blijft klote natuurlijk, dat ouder worden...
Steek jij je blessure(s) die je nu hebt op het verminderde test niveau dat je nu hebt?
Ik heb me laten meten, en ik heb
maar 10 mmol meer... :o
Ik steek alles wat niet naar mijn zin gaat daarop op het moment...
Het is iets van al langere tijd hoor.
Ik moet me dwingen dingen te gaan doen, ben best wel lusteloos eigenlijk.
Ik ga me echt moeten dwingen weer eens flink te gaan trainen straks.
Ik word steeds vetter, en mijn pens groeit buiten proporties de laatste tijd...
Ik voldoe op dit moment aan een hoop dingen die kunnen wijzen op een verlaagd test level zeg maar...
Misschien maar eens om van die smeerzooi vragen aan de dokter..? ???

Alleen de grip éh, dat is wel even zwaarder dan met een dumbbell, omdat je ook ivm de lengte enorm moet coördineren.
Dus eigenlijk ook beter, als krachttoename je doel is.

Wel als het om kracht toename gaat in de onderarmen. Als je grip het begeeft en je rug nog amper warm is, denk ik niet dat je rug er veel sterker van wordt.

Ja, het blijft klote natuurlijk, dat ouder worden...
Steek jij je blessure(s) die je nu hebt op het verminderde test niveau dat je nu hebt?
Ik heb me laten meten, en ik heb
maar 10 mmol meer... :o
Ik steek alles wat niet naar mijn zin gaat daarop op het moment...
Het is iets van al langere tijd hoor.
Ik moet me dwingen dingen te gaan doen, ben best wel lusteloos eigenlijk.
Ik ga me echt moeten dwingen weer eens flink te gaan trainen straks.
Ik word steeds vetter, en mijn pens groeit buiten proporties de laatste tijd...
Ik voldoe op dit moment aan een hoop dingen die kunnen wijzen op een verlaagd test level zeg maar...
Misschien maar eens om van die smeerzooi vragen aan de dokter..? ???

Neen hoor is steek het daar niet op, ja een levenslange kuurtje om je test op peil te houden heeft zijn voordelen natuurlijk, misschien ook uiteindelijk iets voor mij op termijn.

Gewoon 250 mg via injectie om de drie weken is the way to go Hum!

Laatst bewerkt:
  • #2.065
Wel als het om kracht toename gaat in de onderarmen. Als je grip het begeeft en je rug nog amper warm is, denk ik niet dat je rug er veel sterker van wordt.
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk, dan zou je op een gegeven moment aan de straps moeten éh, om door te gaan.
Of lager in gewicht gaan, maar dat is natuuurlijk "not done" in Hummerland!
Al zal ik wel moeten, want ik ben niet sterk heb ik gemerkt.
3x70 en mijn grip gaf het al op... :o
Ik zal eens flink aan de slag moeten.
Ben nu even aan het nadenken over een schemaatje.
Ik denk dat ik me toch maar wat ga beperken qua gewichten om verdere ellende te voorkomen.
Ik zie wel.

Ik zeg Hummer on HRT ! Of gewoon Test knallen :p

3x70kg en dan pas falen op grip. :bow:
Bij mij is dat al met een 46kg dumbbell met mijn linker hand. :(
Terwijl ik bij de deadlift grip verlies bij 130kg.

• #2.068
Neen hoor is steek het daar niet op, ja een levenslange kuurtje om je test op peil te houden heeft zijn voordelen natuurlijk, misschien ook uiteindelijk iets voor mij op termijn.
Ik kwam er op door dingen die je leest natuurlijk, o.a. hier.
Maar op een gegeven moment ben ik eens gaan Google'en op de dingen die me niet aanstonden, over hoe ik me voelde enzo.
En dan kwam een laag test niveau eigenlijk wel heel erg veel overeen qua symptomen...
Dan is zo'n smeerseltje misschien wel iets, als ik me daardoor weer wat feller ga voelen.
Ik ben iets te relaxed nou! ;)

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Ik zeg Hummer on HRT ! Of gewoon Test knallen :p
Ik begin d'r ook goesting in te krijgen! ;)

3x70kg en dan pas falen op grip. :bow:
Bij mij is dat al met een 46kg dumbbell met mijn linker hand. :(
Terwijl ik bij de deadlift grip verlies bij 130kg.
Dat doet me goed te lezen maat, want ik heb de laatste tijd veel respect voor je prestaties gekregen! :thumbs:

Met mijn 50+ DB rows gaan bij mij ook de straps om de polsen hoor, dan maar zo :).

• #2.072
Natuurlijk hebben jullie gelijk met die straps.
Je moet je rug niet verwaarlozen omdat je grip niet meer wilt natuurlijk.
Maar ik haat het dat ik niet zo'n sterke grip heb, relatief gezien dan misschien, maar toch...
Zo lang mogelijk zonder, en dan aan de straps!
Ik heb ze ook gewoon liggen hoor, ben er geen tegenstander van.
Heavy Dudes! :D

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ik in mijn 20's een veel sterkere grip had.
Ik deed toen dingen zonder er bij na te denken, die ik nu niet meer kan!
Damn, I need some testosterone Dudes! :D

Misschien HRT doen.
Als ik boven de 40 ben en nog steeds train zou ik denke why not?(als je het geld hebt)

he ouwe, wist niet dat jij ook een log had :) ga em bijhouden! (en je bent nog aardig sterk zo te zien!)

• #2.075
Misschien HRT doen.
Als ik boven de 40 ben en nog steeds train zou ik denke why not?(als je het geld hebt)
Ik begin er ook een beetje zo over te denken, en ik geloof dat mijn dokter het ook niet zo'n probleem vond om me af en toe eens een injectie te geven. :thumbs:
Ik denk er nog even verder over na.

he ouwe, wist niet dat jij ook een log had :) ga em bijhouden! (en je bent nog aardig sterk zo te zien!)
Mijn log stelde ook al lange tijd niet veel voor ivm blessures, maar ik denk dat ik inmiddels een heel eind opgeknapt ben, en zal dus niet anders kunnen dan weer eens te beginnen. ;)
Je bent natuurlijk van harte welkom om mee te lezen en (bij voorkeur positief ;) maar als het niet anders kan, ook negatief :() commentaar te geven! :D

Ik begin er ook een beetje zo over te denken, en ik geloof dat mijn dokter het ook niet zo'n probleem vond om me af en toe eens een injectie te geven. :thumbs:
Ik denk er nog even verder over na.
140kg roidrage.. weet je dat wel zeker :D

• #2.078
140kg roidrage.. weet je dat wel zeker :D
Nee nog niet... :D
Ik ben nu de rust zelve, dus een klein beetje meer pit zal nog wel geen kwaad kunnen denk ik. ;)

Ja Jernz, ik heb geen last meer gehad de laatste tijd.
Niet op mijn werk, en niet tijdens de kleine probeerseltjes in mijn garage.
Dus eigenlijk heb ik geen reden meer om niets te doen.
Ik ga maar eens voorzichtig weer beginnen! ;)

zet hem op hum
gecontroleerd graag he
niet gelijk met 140 kg bankdrukken beginnen:D

Laatst bewerkt:
Ja Jernz, ik heb geen last meer gehad de laatste tijd.
Niet op mijn werk, en niet tijdens de kleine probeerseltjes in mijn garage.
Dus eigenlijk heb ik geen reden meer om niets te doen.
Ik ga maar eens voorzichtig weer beginnen! ;)

Dat is tenminste een goed bericht!
Succes met trainen en luister naar Ove hè! :D

Terug
Naar boven