- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, daar zou ik nu waarschijnlijk mee verongelukken...zet hem op hum
gecrontroleerd graag he
niet gelijk met 140 kg bankdrukken beginnen![]()

Tnx. Jerney, en komt goed.Dat is tenminste een goed bericht!
Succes met trainen en luister naar Ove hè!![]()

Misschien HRT doen.
Als ik boven de 40 ben en nog steeds train zou ik denke why not?(als je het geld hebt)
Ik heb eigenlijk ook wel zo mijn principes, maar als zelfs een huisarts er geen kwaad in ziet...lol alsof het om geld draait, sommige mensen hebben nog principes....
Mooi te lezen dat het weer aardig gaat man, niks overhaasten en lekker doorgaan!

Dat is wel hééél licht éh Mc....Beloof me de eerste week alleen de barbell te gebruiken zonder schijven.

Het is misschien niet eens zo'n gekke gedachte hoor.

"The other side"..?Netjes gewerkt Hummer****ing sterke db rows
Wel een beetje weinig he luiwammes volgende keer wat chrunches en cardio dan maar erbij doen.anders vraag ik een verhuizing voor je aan naar de andere zijde.
![]()

Denk dat het wel een stuk zal bijtrekken als je weer lekker aan het trainen bent... en overgewicht zijn natuurlijk veel betere oplossingen voorAls het de oplossing blijkt te zijn voor het gare gevoel dat ik vaak heb, en (een gedeelte) van mijn overgewicht...

Uiteraard aangepast.basis gedachte van rippetoe is toch progressief overloaden op een paar compounds, of ga je het een beetje aanpassen?
Volgens mij kan je beter hogere intensiteit en lagere gewichten momenteel doen met al die blessures.

Ja, weer een beetje regelmaat in het trainen gaat zeker helpen.Denk dat het wel een stuk zal bijtrekken als je weer lekker aan het trainen bent... en overgewicht zijn natuurlijk veel betere oplossingen voor![]()

Die manier zoek ik ook nog.. maandag t/m vrijdag is geen enkel probleem maar de weekends heMaar als je een goede manier weet voor iemand met totaal geen karakter en discipline, dan hoor ik het graag!![]()

Inderdaad, die weekends éh?!Die manier zoek ik ook nog.. maandag t/m vrijdag is geen enkel probleem maar de weekends he
aardig dikke training trouwens voor een comeback!

Ja, die hook grip moet ik me eens aanleren eigenlijjk.Bij shrugs, als het te zwaar word, beter hookgrip of straps gebruiken maat![]()