AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

*Ik schud alleen maar een beetje meewarig met mijn hoofd* :rolleyes:

Arme Petra, ze heeft vast heel wat met jou te stellen...hopelijk geeft ze jou er wanneer nodig goed van langs :whip: heel vaak dus....

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
*Ik schud alleen maar een beetje meewarig met mijn hoofd* :rolleyes:

Arme Petra, ze heeft vast heel wat met jou te stellen...hopelijk geeft ze jou er wanneer nodig goed van langs :whip: heel vaak dus....
Ze heeft alles onder controle, wees gerust. ;)

is prima zo, wordt je vrouwtje ook een beetje buff!

Ik dacht toch iets te lezen van pijn aan mijn schouders. :scratch:

Ok ik geloof je, geen last meer van de schouder. Dus vanaf nu bb-style trainingen?

luiwammes doe je ook geen cardio en buikoefeningen voor die pens van je?

:D heheheh doe eens wat man...

Blij te horen dat je geen last van je schouder had tijdens het banken man, goed nieuws! Dat moet een opluchting zijn zeg. Ik hoop dat het zo blijft, dat is meer waard dan een verzetje met 160kg en weer een jaar in de lappenmand ;). x100 ging niet meer? Uitgeput, of iets anders?

• #2.132
Ik dacht toch iets te lezen van pijn aan mijn schouders. :scratch:

Ok ik geloof je, geen last meer van de schouder. Dus vanaf nu bb-style trainingen?
Ja, bij het schouderdrukken voelt het nog wat vreemd, maar bij het bankdrukken nu niet, dus... :dunno:
Ik ga me natuurlijk nooit verlagen tot het niveau van een BB'er éh?!
Ik heb laatst weer eens naar een wedstrijd gekeken...
Man man man, is er iets dat je als man kan doen dat nog meer gay is..? :D
Het zal misschien de beste manier zijn om zo te trainen voor mij, maar noem me niet zo.
Ik ben daar trouwens veeeel te dik voor! ;)

luiwammes doe je ook geen cardio en buikoefeningen voor die pens van je?

:D heheheh doe eens wat man...
Jij hebt geen idee wat een geld ik al geïnvesteerd heb in die pens van me zeker..? :D
En cardio zou natuurlijk wel goed zijn om wat aan mijn pens te doen, maar buikspieroefeningen helpen niks hoor...
Maar je hebt gelijk hoor, ik moet er maar eens aan beginnen om wat meer te doen.
BB trainingen all the way from now?! :suicide:

Daar moet jij niet om lachen Jernz... :gek:

auwtsj ... some tough love Hummer :p
Is het niet erg voor me..?
Een ouwe vent zo klieren! :mad:

:jk: Brothers & Sister, ik geniet enorm van jullie (soms wat negatieve...) aandacht! ;)

Ik ga maar eens trainen! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Blij te horen dat je geen last van je schouder had tijdens het banken man, goed nieuws! Dat moet een opluchting zijn zeg. Ik hoop dat het zo blijft, dat is meer waard dan een verzetje met 160kg en weer een jaar in de lappenmand ;). x100 ging niet meer? Uitgeput, of iets anders?
Nee, die 100 voelde zo zwaar en vreemd, dat ik 'm 3x gepakt hebt, en maar weer teruggelegd.
Als je zo lang niets doet, is het echt weer even wennen aan dat zware werk vind ik.
Ik ben bang dat ik nogal lui van aard ben... :o
Maar ja, het is niet anders! ;)
En het is zeker een hele opluchting!

lekkere bench hum
nu nog iets meer in de herh gaan zitten

lekkere bench hum
Zodra Hummer iets hoger in de reps gaat zitten is hij bang dat hij spontaan zin krijgt in een strakke ballenknijper, geolied en wel, op een podium te gaan staan. :D

Hijs em dan gelijk in een tutu, geef em zo'n stuiterbal en zet em op de mat voor het WK ritmische gymnastiek.

:roflol:

Oeps.....sorry Hummer :o

kijk de jongere ouderen gaan nog lekker.......

• #2.140
:eek:
:o
Dat zal je goed doen Hummy, train al die negatieve aandacht maar van je af ;)
Ik was het inderdaad even vergeten... :rolleyes:

lekkere bench hum
Hé, ik ben geen BB'er! ;)

Zodra Hummer iets hoger in de reps gaat zitten is hij bang dat hij spontaan zin krijgt in een strakke ballenknijper, geolied en wel, op een podium te gaan staan. :D
Dat zou een zicht zijn zeg...
Dat dikke lichaam in zo'n stringetje... :o

Hijs em dan gelijk in een tutu, geef em zo'n stuiterbal en zet em op de mat voor het WK ritmische gymnastiek.
Het wordt alsmaar mooier! :eek:

Jernz!!!!! :janken:

kijk de jongere ouderen gaan nog lekker.......
Eindelijk weer iemand met zijn verstand, die het niveau wat komt opkrikken! :thumbs:

:roflol:
dat zal een mooi gezicht zijn!
:lol:

Maar goed, toch weer even wat gedaan! :D

Deadlifts,
12x60
12x100
12x120
3x4x140 Af en toe even wat adem pakken, ouwe vent éh... :o

Bent over rows,
3x140 :eek:
6x110
8x100 Leeg...

Wide grip pull ups, Fat man style!
3x6x (aanzienlijk) BW ;)

Hier de brachialis al een beetje gepompt.

Barbell curls,
12x47,5
8x57,5

Het was zwaar... :o
Het is nog niet alles, maar dat zou misschien ook wel wat veel gevraagd zijn, na al die maanden niks doen... :rolleyes:
Maar ik heb nergens last van, dus da's goed! :thumbs:

Terug
Naar boven