jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft alles onder controle, wees gerust.*Ik schud alleen maar een beetje meewarig met mijn hoofd*
Arme Petra, ze heeft vast heel wat met jou te stellen...hopelijk geeft ze jou er wanneer nodig goed van langsheel vaak dus....

Ik snap het.Zo, nu kan ik gelukkig weer opgelucht ademhalen
Wij vrouwen moeten af en toe voor elkaar opkomen, dat begrijp je wel hè![]()

Hahaha, nee, laat maar.is prima zo, wordt je vrouwtje ook een beetje buff!
luiwammes doe je ook geen cardio en buikoefeningen voor die pens van je?
heheheh doe eens wat man...

luiwammes doe je ook geen cardio en buikoefeningen voor die pens van je?

Ja, bij het schouderdrukken voelt het nog wat vreemd, maar bij het bankdrukken nu niet, dus...Ik dacht toch iets te lezen van pijn aan mijn schouders.
Ok ik geloof je, geen last meer van de schouder. Dus vanaf nu bb-style trainingen?

Jij hebt geen idee wat een geld ik al geïnvesteerd heb in die pens van me zeker..?luiwammes doe je ook geen cardio en buikoefeningen voor die pens van je?

Daar moet jij niet om lachen Jernz...

Is het niet erg voor me..?

Brothers & Sister, ik geniet enorm van jullie (soms wat negatieve...) aandacht! 
Nee, die 100 voelde zo zwaar en vreemd, dat ik 'm 3x gepakt hebt, en maar weer teruggelegd.Blij te horen dat je geen last van je schouder had tijdens het banken man, goed nieuws! Dat moet een opluchting zijn zeg. Ik hoop dat het zo blijft, dat is meer waard dan een verzetje met 160kg en weer een jaar in de lappenmand. x100 ging niet meer? Uitgeput, of iets anders?

Daar moet jij niet om lachen Jernz...
Is het niet erg voor me..?
Een ouwe vent zo klieren!
Brothers & Sister, ik geniet enorm van jullie (soms wat negatieve...) aandacht!
Ik ga maar eens trainen!![]()

Zodra Hummer iets hoger in de reps gaat zitten is hij bang dat hij spontaan zin krijgt in een strakke ballenknijper, geolied en wel, op een podium te gaan staan.lekkere bench hum
nu nog iets meer in de herh gaan zitten

Hijs em dan gelijk in een tutu, geef em zo'n stuiterbal en zet em op de mat voor het WK ritmische gymnastiek.

Ik was het inderdaad even vergeten...
Dat zal je goed doen Hummy, train al die negatieve aandacht maar van je af![]()

Hé, ik ben geen BB'er!lekkere bench hum
nu nog iets meer in de herh gaan zitten

Dat zou een zicht zijn zeg...Zodra Hummer iets hoger in de reps gaat zitten is hij bang dat hij spontaan zin krijgt in een strakke ballenknijper, geolied en wel, op een podium te gaan staan.![]()

Het wordt alsmaar mooier!Hijs em dan gelijk in een tutu, geef em zo'n stuiterbal en zet em op de mat voor het WK ritmische gymnastiek.

Jernz!!!!!

Eindelijk weer iemand met zijn verstand, die het niveau wat komt opkrikken!