XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

Een korte maar lekkere training. goed gedaan!:)

Ah, man, het is weer even spierconditie opbouwen, ben je zo weer bovenop. Ik sta flink te kijken van je wide grip pullups man!

Lekkere BORs. Hoe doe jij die vetklep pullups? Aan je barbell?
(ik doe ze aan m'n chinrek met mn benen op een stoel en halterschijven in rugzak... dit soort oefeningen is niet bedacht voor mensen met ons bw :D)

Die BOR :nut:

Ben blij voor je dat je nergens last van hebt! :)
Zie je nou, ik ben de kwaadste niet....:D)

Ik vind het meer dan netjes ... zelfs die curls ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.146
Een korte maar lekkere training. goed gedaan!:)
Thanks, en allemaal "gewone" oefeningen éh! :D

Ah, man, het is weer even spierconditie opbouwen, ben je zo weer bovenop. Ik sta flink te kijken van je wide grip pullups man!
Ja, de spierconditie is helemaal niks nu...
Die pull ups zijn zwaar hoor!
Ik ga wel vertikaal omhoog, qua bovenlichaam, maar heb mijn voeten losjes op de grond liggen.
Zo neem ik wat van het gewicht van mijn benen weg, en gaat het redelijk goed.
Ik denk als ik weer at fitter ben dat ik wel wat setjes van 10 ga doen, maar op dit moment was dit genoeg... ;)

Lekkere BORs. Hoe doe jij die vetklep pullups? Aan je barbell?
(ik doe ze aan m'n chinrek met mn benen op een stoel en halterschijven in rugzak... dit soort oefeningen is niet bedacht voor mensen met ons bw :D)
Ja, ik leg gewoon mijn halter op een goede hoogte in het rek, zodat ik er net vaaf de grond bij kan.
Ik had trouwens wel even mijn jas aangedaan, want de grond was nogal koud...
En zoals ik hierboven al zei, gaat mijn bovenlichaam zo recht mogelijk naar boven, met mijn hielen losjes op de grond.
Ik gebruik geen stenen in een rugzak!!! :eek:
Ik ben zwaar genoeg zo... ;)

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Die BOR :nut:

Ben blij voor je dat je nergens last van hebt! :)
Zie je nou, ik ben de kwaadste niet....:D)
Je bent een schat Jernz.
Ik stel me maar wat aan jwz! :kiss:

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Ik vind het meer dan netjes ... zelfs die curls ;)
Rotventje, te weinig sets zeker, op die curls..? ;)
Anders worden mijn armen zo groot man! :D
Thanks anywayzzzz brother! :thumbs:

Rotventje, te weinig sets zeker, op die curls..? ;)
Anders worden mijn armen zo groot man! :D
Thanks anywayzzzz brother! :thumbs:

Nee, man, je curled verdorie al meer dan mij en je begint pas wederom :p Daar doelde ik eigenlijk op.
(ik doe trouwens ook maar 2 setjes ez bar curls :p)

• #2.150
Nee, man, je curled verdorie al meer dan mij en je begint pas wederom :p Daar doelde ik eigenlijk op.
(ik doe trouwens ook maar 2 setjes ez bar curls :p)
Maar jij hebt strakke, afgetrainde "GUNS" van 46cm, en ik een paar vadsige, dikke "STOMPEN" van 50cm! ;)

• #2.154
Godverdikke ... ik zal nog eens foto's moeten posten om mijn statuut als blubber boy te bevestigen :p
Wacht jij nog maar Hummer ... :roflol:
Niet dat ik het zal doen, maar stel dat ik dan ook eens een foto zou plaatsen, dan verdwijn je gewoon in mijn schaduw, mannetje... :D

Ik zit nu naar "The Full Monty" te kijken op Film1.
De mannen staan in de rij te wa8en terwijl "Hot Stuff" van Donna Summer (zeker éh..?) speelt, en ze kunnen het niet laten even een paar "moves" te oefenen, hilarisch! :roflol:
Ik krijg ineens een beeld van jou op zo'n podium, going the full monty!!! :roflol:

Niet dat ik het zal doen, maar stel dat ik dan ook eens een foto zou plaatsen, dan verdwijn je gewoon in mijn schaduw, mannetje... :D

Ik zit nu naar "The Full Monty" te kijken op Film1.
De mannen staan in de rij te wa8en terwijl "Hot Stuff" van Donna Summer (zeker éh..?) speelt, en ze kunnen het niet laten even een paar "moves" te oefenen, hilarisch! :roflol:
Ik krijg ineens een beeld van jou op zo'n podium, going the full monty!!! :roflol:

Walkin with dinosaurs :roflol:

Hummer, behave ! :roflol:

• #2.156
Oké.... :o

• #2.159
Nette rugtraining "ouwe"!

Terug
Naar boven