dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, en allemaal "gewone" oefeningen éh!

Ja, de spierconditie is helemaal niks nu...Ah, man, het is weer even spierconditie opbouwen, ben je zo weer bovenop. Ik sta flink te kijken van je wide grip pullups man!

Ja, ik leg gewoon mijn halter op een goede hoogte in het rek, zodat ik er net vaaf de grond bij kan.Lekkere BORs. Hoe doe jij die vetklep pullups? Aan je barbell?
(ik doe ze aan m'n chinrek met mn benen op een stoel en halterschijven in rugzak... dit soort oefeningen is niet bedacht voor mensen met ons bw)

Je bent een schat Jernz.Die BOR
Ben blij voor je dat je nergens last van hebt!
Zie je nou, ik ben de kwaadste niet....)

Rotventje, te weinig sets zeker, op die curls..?

Thanks, en allemaal "gewone" oefeningen éh!
Dan zou ik mijn logje vandaag maar overslaan.![]()
Hahaha, ben benieuwd!Thanks, en allemaal "gewone" oefeningen éh!
Dan zou ik mijn logje vandaag maar overslaan.![]()
![]()
Rotventje, te weinig sets zeker, op die curls..?
Anders worden mijn armen zo groot man!
Thanks anywayzzzz brother!![]()
Daar doelde ik eigenlijk op.
)Maar jij hebt strakke, afgetrainde "GUNS" van 46cm, en ik een paar vadsige, dikke "STOMPEN" van 50cm!Nee, man, je curled verdorie al meer dan mij en je begint pas wederomDaar doelde ik eigenlijk op.
(ik doe trouwens ook maar 2 setjes ez bar curls)

Maar jij hebt strakke, afgetrainde "GUNS" van 46cm, en ik een paar vadsige, dikke "STOMPEN" van 50cm!![]()

Ja ja, strakke ZumbaCardioBoy!

Niet dat ik het zal doen, maar stel dat ik dan ook eens een foto zou plaatsen, dan verdwijn je gewoon in mijn schaduw, mannetje...Godverdikke ... ik zal nog eens foto's moeten posten om mijn statuut als blubber boy te bevestigen
Wacht jij nog maar Hummer ...![]()

Niet dat ik het zal doen, maar stel dat ik dan ook eens een foto zou plaatsen, dan verdwijn je gewoon in mijn schaduw, mannetje...
Ik zit nu naar "The Full Monty" te kijken op Film1.
De mannen staan in de rij te wa8en terwijl "Hot Stuff" van Donna Summer (zeker éh..?) speelt, en ze kunnen het niet laten even een paar "moves" te oefenen, hilarisch!
Ik krijg ineens een beeld van jou op zo'n podium, going the full monty!!!![]()

Maar jij hebt strakke, afgetrainde "GUNS" van 46cm, en ik een paar vadsige, dikke "STOMPEN" van 50cm!![]()

Dat gaat je vrouw niet graag horen 
Dat is zo, maar dat moet eigenlijk 60 zijn bij mij voor ik tevreden ben!

Het was niet zozeer een fantasie, als een "beeld" eigenlijk...Ja, als je fantasiekes begint te krijgen van mij die even een full monty doet,
dan ben je toch wel een brug te verDat gaat je vrouw niet graag horen
![]()