AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.163
WTF!!!! :eek:
Is die gast pas een paar honderd kilo afgevallen ofwa..?
Dude ziet er niet uit man...
Ik ben eigenlijk best een strakke jonge God eigenlijk! :thumbs:

• #2.167
dit vind ik nou zo goedkoop
neem nog een spuitje zou ik zeggen???
Ja, net als die éne Italiaanse Amerikaan, waarbij zijn anabolen ook een beetje verkeerd uitgepakt hadden, ik be zijn naam kwijt, die zag er ook niet meer uit...
Vooral de armen altijd geloof ik... :kots:

• #2.169
Inderdaad Ove! :thumbs:
Het is wel gaaf om hem te horen praten met zijn accent, en die grote alwetende smoel van hem! :D
Wel flinke armen éh..? :roflol:

• #2.171
Ja die zooi is puur cosmetisch, heeft niets met spiermassa te maken. Sneu.

• #2.174
Mooie armpjes van die Gregg:D

50cm=50cm Hummie.. you a big guy!

• #2.178
Mooie armpjes van die Gregg:D

50cm=50cm Hummie.. you a big guy!
Tnx, dan maar geen 60cm éh?! ;)

Zou dat werken, in de biceps..? :p

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Ja, dat is wel waar, maar dan wel gemaakt met Hammers, Barbell, Dumbbells, and lots of bodyweight Brother! ;)

Zou dat werken, in de biceps..? :p
Wat valt er te 'werken'? Je spuit het erin en voila... toch?

in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, succes is mogelijk van tijdelijke aard, auteur van de bovenstaande post is niet aansprakelijk voor mogelijke en uiterst waarschijnlijke korte en lange termijn bijverschijnselen, verminkingen en anderszins ongewenste resultaten zoals uitgelachen en nooit meer spreekwoordelijk serieus genomen worden, toepassing geheel op eigen risico, mensen die het bovenstaande vrijwillig toepassen kunnen onmiddelijk aanspraak doen op zwakzinnigenzorg

• #2.180
Wat valt er te 'werken'? Je spuit het erin en voila... toch?

in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, succes is mogelijk van tijdelijke aard, auteur van de bovenstaande post is niet aansprakelijk voor mogelijke en uiterst waarschijnlijke korte en lange termijn bijverschijnselen, verminkingen en anderszins ongewenste resultaten zoals uitgelachen en nooit meer spreekwoordelijk serieus genomen worden, toepassing geheel op eigen risico, mensen die het bovenstaande vrijwillig toepassen kunnen onmiddelijk aanspraak doen op zwakzinnigenzorg
Oké, je hoort er nog van! ;)

Terug
Naar boven