- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Tnx. Ad(Lo)onis, ik doe m'n best!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx. Ad(Lo)onis, ik doe m'n best!

WTF!!!!
Is die gast pas een paar honderd kilo afgevallen ofwa..?
Dude ziet er niet uit man...
Ik ben eigenlijk best een strakke jonge God eigenlijk!![]()

Jij hebt er verstand van Skinnie, dat heb ik al vaker gezegd!

60cm? Zou dan wat meer frikandellen en bitterballen met wat lekkere pinten naar binnen werken, zit je zo aan de 60cm.
http://www.youtube.com/watch?v=LWTA7VjI8pA&feature=player_embedded

Ja, net als die éne Italiaanse Amerikaan, waarbij zijn anabolen ook een beetje verkeerd uitgepakt hadden, ik be zijn naam kwijt, die zag er ook niet meer uit...dit vind ik nou zo goedkoop
neem nog een spuitje zou ik zeggen![]()

Inderdaad Ove!
Het is wel gaaf om hem te horen praten met zijn accent, en die grote alwetende smoel van hem!
Wel flinke armen éh..?![]()

Ik heb er niet zo'n verstand van, maar spuiten ze die Synthol gewoon waar ze groter willen zijn dan..?ja dat wel
ik vind het er niet uitzien
volgens mij heeft hij die synthol overal ingespoten![]()

Ik vind het ook mooi. Waar kun je dat spul kopen?Ja die zooi is puur cosmetisch, heeft niets met spiermassa te maken. Sneu.
Inderdaad, ik word te oud voor zulke onzin geloof ik....Ja die zooi is puur cosmetisch, heeft niets met spiermassa te maken. Sneu.

Gewoon tandpasta gebruiken.Inderdaad Ove!
Het is wel gaaf om hem te horen praten met zijn accent, en die grote alwetende smoel van hem!
Wel flinke armen éh..?![]()

Tnx, dan maar geen 60cm éh?!Mooie armpjes van die Gregg
50cm=50cm Hummie.. you a big guy!

Zou dat werken, in de biceps..?

Ja, dat is wel waar, maar dan wel gemaakt met Hammers, Barbell, Dumbbells, and lots of bodyweight Brother!

Wat valt er te 'werken'? Je spuit het erin en voila... toch?
Oké, je hoort er nog van!Wat valt er te 'werken'? Je spuit het erin en voila... toch?
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, succes is mogelijk van tijdelijke aard, auteur van de bovenstaande post is niet aansprakelijk voor mogelijke en uiterst waarschijnlijke korte en lange termijn bijverschijnselen, verminkingen en anderszins ongewenste resultaten zoals uitgelachen en nooit meer spreekwoordelijk serieus genomen worden, toepassing geheel op eigen risico, mensen die het bovenstaande vrijwillig toepassen kunnen onmiddelijk aanspraak doen op zwakzinnigenzorg