- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken(de) het eigenlijk helemaal niet...gewoon doen zegt Jacky .....
verdomme nu lijk ik Skinnie wel...
tja je hebt gebruik en misbruik van synthol

Wil Je wel geloven dat ik gisteren nog voor de flauwekul wilde vragen of ik dat er ook voor kon gebruiken..?Ergens begin dit jaar was is er een Scandinavische man van ik meen 21 jaar overleden.
Die had geen Synthol geinjecteerd maar motoroliewas waarschijnlijk een goedkopere optie als het had gewerkt
![]()

" Who Dares Wins " soms...
Sukkels! 
Wil Je wel geloven dat ik gisteren nog voor de flauwekul wilde vragen of ik dat er ook voor kon gebruiken..?
Om het echt verschrikkelijk belachelijk te maken...
Het blijkt maar weer dat je het niet zo gek kan bedenken, of iemand doet het gewoon echt!![]()

Dat heb ik al eens gedacht ja...Nette rugtraining man!
Met banken gewoon rustig doen..doe ik ook altijd![]()

Thanks, ja die BB curl gaat haast vanzelf.

Ik ben een beetje "Middle of the road"

Tegenwoordig ook nog hoor...
Nou, echt über geill!!!

Nou, ik heb tot nu toe nog iedere nachtdienst 13 uur gewerkt, gevolgt door ongeveer 11 uur rust, en ik heb mijn handen vol eigenlijk...

Nou, echt über geill!!!
Nou, ik heb tot nu toe nog iedere nachtdienst 13 uur gewerkt, gevolgt door ongeveer 11 uur rust, en ik heb mijn handen vol eigenlijk...
Ik zou wel willen, maar het zit er even niet in vrees ik.
Als ik nu eens zou wisselen naar de dagdienst morgen, dan zou ik vanavond wel wat gaan doen, maar dat weet ik nooit vantevoren.
Ik slaap altijd heel slecht na een nachtdienst, soms maar 2 uur ofzo, en dan steeds weer wegvallen in een dutje, en weer wakker, dus dat schiet niet op natuurlijk.
Nu hebben de kinderen ook nog vakantie, en bij mij in de straat is het dan net Centerparcs...
En tijdens mijn dienst is het ook best llichamelijk intensief, dus beter maar niks overzetten vind ik.

Tsja, en als ik dan op de fabrieken kijk bij ons in de buurt, dan valt dat nog wel enigszins mee.Ja, ploegendiensten hakken er in.
Het komt wel goed.![]()

Het is inderdaad niet erg gezond, maar ja, die extra 30% éh..?!Mijn man heeft ook nachtdiensten, 't is de beste manier om een gezond slaappatroon om zeep te helpen![]()
Hopelijk geniet je wel van je hazenslaapjes![]()

)Tsja, en als ik dan op de fabrieken kijk bij ons in de buurt, dan valt dat nog wel enigszins mee.
Die doen 3 nachtdiensten van 8 uurtjes, en gaan 'smorgens "gewoon" om 0600uur naar huis.
Bij ons kan een nachtdienst ook van 00.30uur tot 13.30uur zijn!
Maar goed, het word vanzelf weer dinsdag, dan ben ik er weer even vanaf.
Het is inderdaad niet erg gezond, maar ja, die extra 30% éh..?!
Dubbel beleg op de botehammetjes!
(net of ik dat nodig heb....)