Dan ben ik benieuwd.
Naar welk gewicht wil je toe..?
150kg en 12%
maar heb zo'n vermoeden dat ik wat minder moet cheaten/zuipen in het weekend
Dat wil ik ook wel, maar ik maak dezelfde fout(en) als jij...
moet je nog effe op die loopband/fiets enz...
ik ga meestal in de buurt van een een mooie dame zitten ( lekker wijf is uit toch )
en dan komt het helemaal goed
De keer dat ik een lekker wijf in mijn sportschool zie, loopt ze te stofzuigen of te dwijlen, de schat!
wel vaag, want de meeste bbers die ik ken doen gewoon 45 mins rustig cardio, maar de meningen zijn er overal extreem over verdeeld
Heel veel BB'ers weten ook niet goed hoe ze het aan moeten pakken, en doen dan maar gewoon wat iedereen doet.
En als je dan genetisch bevooroordeelt bent, of je zit flink aan de roids, dan kom je er wel mee weg natuurlijk.
Maar als je je spiermassa wilt behouden, en je wilt vet kwijt, is de reguliere cardio niet de weg denk ik.
Maar als je vind dat je meer dan voldoende spiermassa hebt, dan is er werkelijk niets dat je in de weg staat natuurlijk.
als je wat wilt verbranden + wat droger worden dan zou ik het toch eens proberen
het kan ook zijn dat het te zwaar is voor al die grote bbuilders
Dat kan natuurlijk ook...
Een fikse eerste training Hum. Goed gedaan. Om conditie op te bouwen kun je ook wat medleys erbij pakken.
Wat ratte medleys is inderdaad ook nog een idee!

Maar daar geloof ik wel meer in hoor, in zulke dingen.
Ik hoef ook geen conditie om 12km te kunnen joggen.
Ik wil de conditie om een uur lang keihard te kunnen trainen.
En die komt weer wel!
Wat je zegt over dat eten kan ik in meegaan Hummer, vet komt niet uit het niets. Zeker als je al een flink lijf hebt en lichamelijke arbeid verricht, eet je ook meer, je lichaam vraagt om energie, en als dat meer van het slechte spul is, krijg je er een gratis speklaag bij cadeau. Maar om nou te zeggen dat je niet 'gelooft' in cardio...

. Dat het de krachttraining enigszins in de weg kan staan, dat geloof ik wel, om dezelfde reden dat Jarno Hams net iets anders gebouwd is dan Robert Gesink. Maar dat neemt nog niet weg dat je met cardio vet kan verbranden. Als dat niet lukt, of je denkt dat het niet werkt omdat andere omstandigheden ervoor zorgen dat je op hetzelfde gewicht blijft, dan heb je gewoon niet de jusite manier gevonden, of je maakt schuld aan andere dingen. Bijvoorbeeld compensatie: je krijgt meer honger door de inspanning, eet meer rotzooi, dus je blijft gelijk of komt zelfs aan. Of door de cardio ontwikkelen bepaalde spiergroepen zich de eerste paar weken extra (hardlopen met BW van 150kg is soort lunges met 70kg voor iemand van 80kg

), waardoor je eerst even aankomt.
Ik denk in al mijn arrogantie dat het gewoon een mindset is in jouw geval

.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/beste-vorm-cardio-voor-vetverbranding-103458/
PS: oh ja, nog gefeliciteerd met je trainingshervatting. Je startgewichten zijn ontmoedigend voor de rest.
Je hebt wel gelijk, maar iedereen die ik flink cardio zie doen, word er niet echt flinker van.
Ze vermageren, maar niet op een manier die ik graag wil.
Een collega van me is de laatste tijd weer een mooi voorbeeld...
Vent ziet er niet meer uit, terwijl hij altijd een flinke kerel was.
Zoals ze bij Joe DeFranco trainen, dat is wel een goede manier denk ik.
Sleetjes trekken, sleetjes duwen, banden omgooien, sprintjes trekken, auto's duwen, enz. enz.
Niet dat ik dat doe hoor, maar dat is wel beter denk ik.
Als je langer dan 20 minuten cardio doet reageerd je lichaam niet op een manier die je als krachtsporter wilt, daarvan ben ik overtuigd.
Als je een gespierd, sterk lichaam wilt, en je wilt een coopertest van 3km kunnen lopen, dan is dat nog wel te combineren denk ik.
Maar wil je groot, sterk en gespierd zijn, en de marathon kunnen lopen, dan ga je toch flinke compromissen moeten sluiten in één van de twee disciplines.
Nee, ik denk dat voor mij, en vele anderen vetverbranding het beste is te bewerkstelligen door goede voeding en HIIT cardio.
Eindelijk weer wat niceheid in je log. Goede training. Jou normale niveau is mijn top niveau of nog verder.
Nog even en je vliegt me zo ver voorbij dat ik wel een klein meisje lijk, let maar op!