- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat niet... Mafketel!Nou ja, je betaalt in ieder geval niet voor niets rioolbelasting...

Definitief niet nodig!

Ik train in een sportschool.Train je in een sportschool of thuis?
En wil je een soort splittraining gaan doen? Een twee dagen split zo te zien?
En met een dag rust ertussen? Dus dag1>dag2>rust>dag1>etc. ?

Sh_t!precies buffelen! een paar caffeine tabletten en er tegen aan!
sterkte!

Vandaag opgestaan na slechts 4 uren slaap.
Als je dan de Muscle & Fitness moet geloven ben ik nu zo'n 37kg spiermassa verloren tijdens de nacht...
Onzin, maar erg opbouwend zal het niet zijn, dat slechte slapen van de laatste dagen.
Nog steeds keelpijn, beetje krakkemikkig, maar ik geef het nog een kans!
Buffelen!![]()
We zullen het zien...Ook ik slaap steeds slecht, gemiddeld zo'n 5 uur. Dat is al vele jaren zo, ik ben gewoon een nachtelijke piekeraar. Heeft op mijn training geen invloed, ik geloof dat een mens zijn lichaam zich aanpast aan alle omstandigheden.

Eerste dag:
Zercher fullsquats 130
Leg press
Deadlifts 130
Pendlay rows 130
Wide grip lat pull down 130
Barbell curls 60
Hammer curls 24
Reverse curls 40 eruit halen, 2 biceps oefeningen na rugtraining is genoeg
Standing side bents 50
Tweede dag:
Bench presses 130
Incline dumbbell presses 50
Overhead barbell presses 60
Upright rows 60 vervangen door side raises voor side delts
Narrow grip bench presses 100
Triceps oefening erbij, bv dips of skull crushers
Dumbbell wrist curls 20
Dumbbell reverse wrist curls 14
Lying leg raises
Seated rope crunches 24
En dan weer langzaam omhoog met de gewichten!![]()
Ik ga m'n plan zowiezo een beetje bijstellen...zo zou ik hem doen als je een 2 dagen split wilt doen.
Oja en beginnen met deadlift, en daarna benen.

)
)
)
ik vond hem al zo zwaar, ik dacht nog: die 110 ging toch heel makkelijk de laatste keer..?
)
)
)

.Het klinkt niet flauw, maar wel makkelijker dan het is...Zercher squats... bleh... dat vind ik zo'n gehannes met die stang in de elebogen. Je hebt er ook zo'n harnas voor, dat ging beter, maar ik doe hem thuis niet. Liever frontsquats.
Het klinkt misschien flauw... maar zorg eens voor een paar keer goed slapen... ik kan me heel goed voorstellen dat dit de hoofdoorzaak is van het gebrek aan energie, eetlust, etc. Als de oorzaak in onrust in de bovenkamer ligt, dan zou ik zeggen ga lekker biertje drinken idd, maar anders zou ik er gewoon eens optijd in duiken.

You are "too kind" Sir!