- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is het gewoon een lekkere "lichte" lat pully!

)

)
Veel meer lucht ook! De sets direct na elkaar uitgevoerd zonder noemenswaardige uitputtingsverschijnselen. Dat was wel eens anders...
Goede vooruitgang!
)
)

Het beste gaat eigenlijk 1 dag trainen, 2 dagen rust, weer trainen, enz. enz. maar ik "rust" ookwel eens maar 1 dag, en soms ook wel eens 3 dagen, afhankelijk van het werk...idd hummer met 150 mag je niet klagen t.a.v je rug - sterk hoor ondanks dat - hoeveel train je nou in de week ?

Ja ja...

W8 trouwens maar eens tot je mijn leeftijd bent...

Ben je niet al moe nadat je de legpress hebt geladen?

Goeie Penday's man ... nu ja, de rest van de training is ook super
Die 150 staat al voor de deur te wachten![]()

Ongelofelijk...
Geen gang in te branden... 

Ouwe vent éh..?
Maar dit ging boven verwachting lekker, ondanks een beetje gezeur in m'n schouder van het bankdrukken. 

Het verschil tussen de 20's en de 22's was echt niet normaal!

Eigenlijk alleen de 22's...zeker pittige side raises... alleen die 8 x 20 en 6 x 22 tot failure?

Sommige mensen lijken soms enkele sets tot failure te gaan, als ze het beschrijven.
Ik kan maar één set echt tot failure gaan, of ik moet wel behoorlijk lange pauzes houden tussen de sets...
Het zal er ook wel aan liggen wat iemand tot failure gaan noemt...
Ik doe dat wel eens echt met descending sets ofzo.
Maar na zo'n set zit je er echt wel door hoor!
Alhoewel ik dat ook wel eens een setje of 3 doe in een training per spiergroep, dus is het bovenstaande ook weer niet echt waar...
Raaskallen in typvorm...
Heet dat dan raastypen..?
Ik ga zo nog een (laag in koolhydraten!) shéékje maken, en een beetje gaan trainen!![]()