- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De pijn in mijn schouder is niet van het bankdrukken, maar loop ik op tijdens mijn werk.is toch niet sjlecht hummer(p.s. probeer eens een tijdje niet meer te bankdrukken met stang alleen met de dumbbells bij mij is zo de pijn na een half jaar weg gegaan)
gr fr
dus ook niet echt ideaal te noemen...Ja, op onze dochters na heeft iedereen de geest gekregen geloof ik.

Gedaan, en inmiddels weer een beetje bijgeslapen.Toch weer wat gedaan big bro. Geniet van het bankliggen.![]()

Ik denk dat ik maar eens een maand of zes niet moet gaan werken.Blijf wel een beetje voorzichtig met die schouder hé

Hmm, dat vergeet ik eigenlijk altijd...

Hmm, dat vergeet ik eigenlijk altijd...
Op wat zwaaien, zwiepen van mijn armen en een licht setje (of twee) na, doe ik helemaal niks om op te warmen.
Dan wordt dat allemaal net wat belangrijker. Ik doe altijd wat licht spul
dus ik adviseer om voor de training eens lekker 5 km te gaan hardlopen![]()
Zweetdrupjes..?We zijn geen 20 meer héDan wordt dat allemaal net wat belangrijker. Ik doe altijd wat licht spul
zodat ik al een beetje pomp heb en er al wat zweetdrupjes op mijn hoofd staan![]()

Da's mooi en ik snap wel wat je bedoelt.Toch kunnen jullie ouwe knakkers lachen ik heb ook verschillende aandoeningen maar door de sport zijn mijn klachten (schouder, nekhernia, knie meniscus ) beduidend minder geworden ik geef wel toe dat ik door een hel ben gegaan maar tegen alle verwachtingen in gaat het steeds beter.
gr fr
5km hardlopen..?een goeie w-up is idd in jou geval niet verkeerd
hummie
voorkomt vaak een hoop ongein
dus ik adviseer om voor de training eens lekker 5 km te gaan hardlopen![]()

Jij spoort ook niet!

En jij bent een meeloper!

Een nieuwe bezoeker van mijn trainingslog waarin waarschijnlijk het minst getraind word van alle logs, welkom!Ik zou toch wat rotator cuff oef doen 2stukk 3sx20h voor elk en dan benchen,ik denk dat het een stuk minder gaat worden dan.
En proberen het schoudergewr soepel te houden door stretchen tussen de sets in....

Ik denk dat ik maar eens een maand of zes niet moet gaan werken.![]()

Een soort van schouderverlet, als de vorstverlet, maa dan zonder dagen in te leveren natuurlijk.

Als je nou niet te ver er vandoor woont kun je er meteen heen lopen5km hardlopen..?
Wil jij aub eens je verstand gebruiken..?
Als ik 5km moet hardlopen beland ik waarschijnlijk op de intensive care.![]()

Y'know it!wat zou dat lekker zijn he
6 maanden niet werken
lekker buffelen
here we come again

Zal ik je vertellen dat ik er ongeveer 300mtr vandaan woon.Als je nou niet te ver er vandoor woont kun je er meteen heen lopen
'Hallo, daar ben ik weer!'