Scrat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet fit, als in: nog een beetje griep...Niet fit? Ik hoop dat ik dat later als "ouwe vent" ook nog kan![]()

Dat hoop ik wel...damn mooie schouders/triceps training "ouwe", als ze daar niet van groeien groeien ze nergens van.

Dat hoop ik wel...
Ik kan wel wat vlees gebruiken op m'n schouders!![]()

netjes man ... die hold on top vind ik altijd moooooordend![]()
Inderdaad...

Tnx. mar ik was zelf wat minder tevreden...

Tnx. ja ik denk ook wel dat het helpt wat kracht bij te krijgen, maar ik mis nu eenmaal niet graag een beurt...Goeie deadlift en troost je ook die nul komma zoveel helpen je vooruit om volgende keer meer te pakken.

Tnx. ja ik denk ook wel dat het helpt wat kracht bij te krijgen, maar ik mis nu eenmaal niet graag een beurt...
Ik bleef steeds steken zo ongeveer rond het punt waarop mijn rug horizontaal is.
Kom je daar net voorbij, ben je "home free!"
Volgende week snok ik 'm gewoon omhoog, zeker weten!
Ik ga dit weekend maar eens wat meer alcohol drinken, dan verzuip ik die griep bacterieën misschien wel...![]()

Ditto!Yep alcohol doet het altijd, ook een oude truuk van mij. Vroeger (in mijn jongere jaren) vertrok ik rechtstreeks van de kroeg naar mijn training. Helaas nu moet ik dat niet meer proberen![]()

)