- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, ik ben soms ook nog sterk in mijn laatste set ... denk ik gewoon van: potverdomme,
ik pers er nog eentje uit ...
Dat is een teken dat je de vorige sets niet alles gegeven hebt, want als je alles geeft in elke werkset dan is het onmogelijk om er nog eentje uit te persen.
Nah, vinnek niet ... mijn laatste rep bij een set failed meestal net niet ...
en dan die laatste set is magic. Ok, die extra rep ofzo is dan mss niet helemaal
technisch in orde ofzo, maar toch.
Toch wel hoor.Meer dan sterke training Hum, maar er is iets aan je becnh wat ik niet goed begrijp.
Bench press,
12x60
12x90
8x120
7x120
9x120
Hoe kan het dat je die derde set met 120 plotseling meer reps doet dan de vorige sets, heb je die eerste twee dan niet alles uit de kast gehaald. Zo niet waarom niet?

Yep! :thub:Misschien heeft hij voor die set een langere pauze genomen? Of hij was bang dat hij al zijn kracht voor de eerste paar setjes op zou gebruiken en heeft zich ingehouden, maar dan bleek uiteindelijk mss dat dat niet het geval was?
Da's dat karakter waar ik het over had!idd, ik ben soms ook nog sterk in mijn laatste set ... denk ik gewoon van: potverdomme,
ik pers er nog eentje uit ...

Da's eigenlijk wel waar...Dat is een teken dat je de vorige sets niet alles gegeven hebt, want als je alles geeft in elke werkset dan is het onmogelijk om er nog eentje uit te persen.

Ik snap wat je bedoelt, maar toch heeft Dressed eigenlijk wel gelijk denk ik...Nah, vinnek niet ... mijn laatste rep bij een set failed meestal net niet ...
en dan die laatste set is magic. Ok, die extra rep ofzo is dan mss niet helemaal
technisch in orde ofzo, maar toch.

You are so right, dear Sir...Ja als je niet tot falen gaat wel natuurlijk. Maar dat is een manier van trainen waar ik niet in geloof, en ik denk Hummer ook niet.
Een paar sets per spiergroep tot falen is the way to go!

Nah, ik blijf gewoon van fail sets weg ... nu ja, dat probeer ik toch. Dat wilt daarom toch
niet zeggen dat we ons best niet doen. Ik vind het gewoon demotiverend als je bv gaat
failen met reps die je verwacht te maken.
Squat,
20xBW
12x60
20x100
Behoorlijk zwaar gevoel in m'n benen nu...![]()
.Het wil volgens mij zeggen dat je je best wél doet, maar misschien toch nog dat extraatje moet kunnen opbrengen en jezelf tot het uiterste drijven bij elke set die je doet.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil uiteraard niet zeggen dat je niet alles doet aan je training.

Dat is zo, maar ik heb niet zo'n vastomlijnd plan als ik ga trainen hoor.Das ook een van de redenen dat ik omgekeerde pyramide train, ik werk met de opwarming naar het hoogste gewicht toe en geef dan alles tot het uiterste. De volgende sets is het dan veel eenvoudiger om all out te gaan, omdat het gewicht steeds minder wordt. In een opbouwende pyramide lijkt het mij inderdaad moeilijker om elke set alles te geven, want ergens in je achterhoofd zal je al aan het denken zijn aan de laatste en zwaarste set.

) misschien wel beter is slechts(?!!!) één set all out te gaan i.v.m. het herstel... 
Nee, ik blijf daar niet bij weg.Nah, ik blijf gewoon van fail sets weg ... nu ja, dat probeer ik toch. Dat wilt daarom toch
niet zeggen dat we ons best niet doen. Ik vind het gewoon demotiverend als je bv gaat
failen met reps die je verwacht te maken.
EDIT: mmm, die omgekeerde pyramide lijkt me eigenlijk ook wel wat ja. Maxen en dan volume
draaien zeg maar ...

Het overgrote deel bij ons in de sportschool traind niet echt intensief vind ik...Het wil volgens mij zeggen dat je je best wél doet, maar misschien toch nog dat extraatje moet kunnen opbrengen en jezelf tot het uiterste drijven bij elke set die je doet.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil uiteraard niet zeggen dat je niet alles doet aan je training.
Ja, en dan ook nog een ouwe transportfiets uit 1943 éh?!Walking lunges met een fiets in je nek? Jij bent me er eentje...
Mja... 20x100 gaat je niet in de koude kleren zitten.

Maar het is voor iedereen onmogelijk om alles te geven in één set.Denk dat je dat enkel kunt aanvoelen en je daar toch al heel veel jaren trainen
voor achter de rug moet hebben. Denk dat ik daarvoor nog wat ervaring ontbreek![]()

Warming up m.b.v. de fiets naar de sportschool!
Squat,
20xBW
12x60
20x100
Deadlift,
10x60
3x120
1x150
0x170 Fail!
0x170 Fail!
1x160
1x165
1x150
1x120
Bench press,
12x60
12x90
8x120
7x120
9x120
One arm dumbbell row,
3x8x50
Seated Military press,
12x60
10x60
8x60
Overhand grip lat pull down,
12x100
8x120
7x135
Tsja, die deadlift éh...
Het is nog niet alles, maar een paar weken geleden had ik nog moeite met 150kg, dus het valt nog mee...
Ik moet ook niet te veel willen natuurlijk!
Ik steek het op m'n griepje dat ik met de bench press zo achteruit ben gegaan.
Dat gaat eht niet lekker voor mijn gevoel.
Maar dat trek ik weer wel eens recht!
De squats heb ik niet helemaal op maximale diepte gedaan.
Ik sta dan achter de (bankdruk) bank, zonder steunen of wat dan ook, en vind het niet echt veilig als ik eens niet meer omhoog zou kunnen komen....
Er word gesproken over het aanschaffen van een squatrek, dus "All's not lost"!!!
Schouders lopen ook wat achter bij wat ik inmiddels had willen bereiken, net als de triceps...
Dat waren behoorlijk sterke punten vanme, vroeger...
Maar vroeger was vroeger, en nu is nu, dus ik ga er gewoon weer tegenaan!
Al met al een redelijk bevredigende training geweest.
Behoorlijk zwaar gevoel in m'n benen nu...![]()
Tnx. Dude.Lekkere training en mega sterke bench bro!
Goed bezig...

Dat is zo, maar ik heb niet zo'n vastomlijnd plan als ik ga trainen hoor.
Ik warm een beetje op, en ga dan meestal wel tot het uiterste voor één of meer sets.
Alles voor mijn goede set zie ik dan maar als opwarmen!
Misschien maakt het niet zo veel uit welke set je all out set is.
Of dat nou je derde of je vijfde set is...
Als je maar voldoende opwarmt om blessures te voorkomen.
Ik denk ook dat het voor mij (een ouwe natural met behoorlijk wat overgewicht en een slaapprobleem...) misschien wel beter is slechts(?!!!) één set all out te gaan i.v.m. het herstel...
Nee, ik blijf daar niet bij weg.
Als je helemaal tot het uiterste gaat krijg je een geweldig gevoel vind ik.
et zal een bepaalde stof zijn die je lichaam even ter verdediging aanmaakt die dat gevoel geeft.
Endorfine..?
Hoge intensitet is waar ik zelf van hou.
En door een (redelijk) hoge intensiteit te gebruiken tijdens mijn training, heb ik ook het voldane gevoel na de training.
Al kan een fluttrainingtje ook wel eens een lekker gevoel geven, lekker relaxed...
Snappen jullie me nog..?
Het overgrote deel bij ons in de sportschool traind niet echt intensief vind ik...
Gelukkig zijn er de uitzonderingen, maar het merendeel....
Bij veel van die jongens zie je dan ook na jaren trainen nauwelijks resultaat.
Ik vind zelf Dorian Yates wel een schoolvoorbeeld van succes door intensief te trainen.
Ja, en dan ook nog een ouwe transportfiets uit 1943 éh?!
Met begagedragers voor en achter!
Niet zo'n allmlumimium lichtgewicht dingetje waar je "ze" tegenwoordig allemaal op ziet fietsen!
Ja, 20x100kg was best pittig, maar die 30x80kg van afgelopen week voelde misschien nog wel zwaarder...
Maar nu was ik uitgerust natuurlijk éh!
Maar het is voor iedereen onmogelijk om alles te geven in één set.
Iedereen heeft nog wel wat over na een set.
Misschien niet direct, maar als je even 5min gaat zitten kun je weer een setje doen.
Desnoods met minder gewicht zoals Dressed, of met minder herhalingen zoals vele anderen.
Misschien heeft Dressed door zijn jarenlange discipline die hij had in de vechtsporten wel een streepje voor op ons Rob..?
Anyways, agge moar leut et!![]()
). Als iemand iets zegt tegen mij antwoord ik niet, ze moeten maar wachten tot mijn training gedaan is. In die korte tijdspanne dat ik aan het trainen ben sluit ik mij volledig af van de buitenwereld. De gewichten die omhoog moeten is het enige wat telt. Ik bries, ik tier, ik vloek, en pas als mijn training gedaan is kom ik langzaam tot rust.

Oh enne...
Nee, ik kom niet van Antwerpen, maar ben er wel veel gekomen!![]()