- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
s niet echt van mezelf hoor....

Sh..Net nog een studie uit in de MD ... spiergroepen meerdere keren per week trainen,
is niet geschikt voor gevorderde, natural BB'ers. (was de eindeconclusie).
Ik bedenk mij dus niet meer en ga lekker verder met split & variatie in oefeningen en sets

Friso's schema.Kan ik niet over meepraten.
Vanaf november splitschema gevolgd en boek hier megaresultaten op.
In maart ga ik beginnen met een full body schema van een lid van dbb hierbij het schema wellicht heb je er iets aanBekijk bijlage full body.doc

Sh..
What to do, what to do..?
Toch maar splitten...?

Als je het niet te veel moeite vind om te doen, ben ik wel geïntereseerd in die pagina's.Tja, voornaamste reden dat ze gaven was toch dat je meer spiergroei bereikte
als je je spier verder afmatte in één dag dan dat je dat zou doen gespreid over
meerdere dagen. Iets met de satelite cells etc, ...
Als je wilt kan ik de pagina's wel even inscannen en posten
Maar vooral ook ivm je herstel. En dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Net nog een studie uit in de MD ... spiergroepen meerdere keren per week trainen,
is niet geschikt voor gevorderde, natural BB'ers. (was de eindeconclusie).
Ik bedenk mij dus niet meer en ga lekker verder met split & variatie in oefeningen en sets
Als je het niet te veel moeite vind om te doen, ben ik wel geïntereseerd in die pagina's.
Er zijn zo veel tegenstrijdige principes die op zich heel geloofwaardig zijn, dat ik inmiddels er meer voor voel te doen wat me zelf he lekkerste bevalt...
De laatste dagen waren nodig voor herstel, vandaag tot te laat moeten werken om nog te kunnen gaan trainen...
Misschien morgen...![]()

Full body, en dan 2 dagen rust is wel te doen, maar ik heb dan een paar dingen die me niet aanstaan...Ik ben ook een echte split fan en geen fb-fan. Zoals ik overal verkondig.
Ik voel gewoon aan m'n lichaam dat ik na een brute training lange tijd rust nodig heb. Ik moet er niet aan denken om binnen een paar dagen dezelfde spiergroep nog een keer te pakken.
Misschien interessant voor een powerlifter, maar voor een bodybuilder die als enige doestelling hypertrofie heeft mijn inziens niet de meest doeltreffende methode.
Maargoed ieder z'n ding.
Gewoon proberen!Begin wel te twijvelen.
Alleen ik zie veel brute gasten op een FB schema trainen en daar heel veel resultaat meeboeken. Ik ga het gewoon proberen vanaf maart en aanvoelen hoe mijn lichaam erop reageert.....
Loo heb je het wel eens geprobeerd topper? Zo, nee probeer het eens een keer?
Dat zou mooi zijn, dan zie ik het morgen wel na mijn werk.Zal vanavond eens even achter mijn pc en scanner gaan zitten kerel![]()
Ja Imponderabilia(?! ik heb het opgezocht om te weten wat hij er in Godsnaam mee bedoelde...) doet het er goed op!Hummer,
Check impo! Probeer dat fullbody nou gewoon eens uit....er zijn ook voldoende studies over dat het FB schema uiterst effectief is.
Gewoon dat schema eens gaan proberen zonder al te diep in de materie te duiken.
Jij kent jouw lichaam het beste wellicht reageer je hier supergoed op...
Just try it!

iets te weinig rust genomen na de BOR's 

Thanks manToch een sterke training kerel, ondanks een paar fails. Neem je volgende keer dan wel
En top dat je het binnen de 45min kan houden.

Een goede training Hum, maar ik heb de indruk dat je teveel tijd besteed aan twijfelen. Dat is niet nodig, als het je doel is je kracht op te bouwen moet je gewoon de basisoefeningen doen en klaar is kees. Al die ingewikkelde systemen zijn voor niets nodig.
Zo bijvoorbeeld:
Maandag en vrijdag:
Bench press 3 werksets van 4-8 (op vrijdag 8-12)
Bent over row 3 werksets van 4-8 (op vrijdag 8-12)
Military press 3 werksets van 4-8 (op vrijdag 8-12)
Deadlift 3 werksets van 4-8 (op vrijdag 8-12).
Woensdag:
Squats 5 werksets van 4-12 en 2 werksets van 15-25.
Voila meer is er niet nodig voor optimale spierwinst. Doe de oefeningen all out en tot de laatste ademtocht en succes is verzekerd. Je kan er nog wat buik bijvoegen maar vergeet voorlopig traps, voorarmen, kuiten en de isolatieshit. Als de grote massa er is kan je dat nog altijd doen.
Niet langer trainen dan 45 minuten tot een uur!
Maar wat je ook doet, stop met twijfelen vriend!

Maar jij doet toch ook niet echt wat Dressed zegt, Sarge..?Goede training inderdaad.
En wat dressed hierboven schreef 100% mee eens.
Maak gewoon een beslissing voor de komende maand en evalueer daarna wat het met jou heeft gedaan!
succes bro