Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
Light weights baby!

Training van vandaag... :o
Wat een hele lichte training had moeten zijn, is een beschamende voorstelling geworden... :eek:
Te veel werken, en te weinig slaap is de oorzaak IMHO :rolleyes:

Bench press,
20x20
20x60
10x100
7x112,5
6x112,5

Incline bench press,
8x87,5
10x77,5
9x77,5

Standing military press,
10x60
8x60

Ik verongelukte al haast met die 100kg op de bank! :eek:
Dan zakt de stemming behoorlijk, dat kan ik jullie wel zeggen... :rolleyes:
Voor mijn gevoel moest ik gewoon even gaan, maar mijn verstand zei me al dat het beter was nog even te wachten...
Maar aangezien ik een gevoelsmens ben, toch weer de verkeerde beslissing gemaakt!
Ach, het is niet de eerste keer, en zal zeker niet de laatste keer zijn... ;)
Vanaf nu maar weer eens wat beter eten, nog een beetje extra uitrusten, en dan weer er tegenaan! :D

Kop op Hum, zo erg is dat niet hoor, je spieren hebben toch weeral wat gewicht gevoeld. Nutteloos is zo'n training dus nooit, en volgende keer beter!
Ja weinig slapen en veel werken gaat niet altijd samen met trainen he, vooral als je geen twintig jaar meer bent.
Maar nog eens, de volgende keer beter!

Kop op Hum, zo erg is dat niet hoor, je spieren hebben toch weeral wat gewicht gevoeld. Nutteloos is zo'n training dus nooit, en volgende keer beter!
Ja weinig slapen en veel werken gaat niet altijd samen met trainen he, vooral als je geen twintig jaar meer bent.
Maar nog eens, de volgende keer beter!
Bedankt voor het hart onder de riem. :D

Dat slapen hoorde ik van! Zelf krijg ik ook te weinig rust.. Slaap zo een 6 uur per nacht.. Probeer wel 8 uur of langer te blijven liggen..

Toch een sterke BP!

Tja Hummer, dat is schandalig... maar 2 reps meer op de 100kg dan ik kan... op een hele goede dag zeg maar :D.

Ik bedoel natuurlijk, ff bijtanken en mij de volgende training gewoon weer met absurde overmacht van tafel vegen.

Overmacht..?

Tja Hummer, dat is schandalig... maar 2 reps meer op de 100kg dan ik kan... op een hele goede dag zeg maar :D.

Ik bedoel natuurlijk, ff bijtanken en mij de volgende training gewoon weer met absurde overmacht van tafel vegen.
Ik hoop je vandaag met zo enorm veel overmacht van tafel te vegen, dat het jou zo'n enorme boost geeft dat je meteen daarna mijn gewichten met minimaal 10kg overtreft! :D
Dan hebben we allebei een goede training en zelfs dag gehad, en kunnen we daarop verder bouwen. ;)
Vanmiddag ga ik er tegenaan! :thumb:

Is goed joh, doe ik vanavond nog wel even 190kg benchpress... ;)

Succes!

Idd, lekkere borsttraining was dat kerel, kort maar krachtig ;)

ewoon 190kg er aan hangen, en duwen maar! :D
Paljas taint helemaal alleen heb ik begepen...
Bovenstaande zou dan wel eens zijn laatste berichtje kunnen geweest zijn... :eek:

Die heeft een Powertec Powerrack, zijn safety's zullen hem wel redden :D

Training van vandaag

Waarom..? :rolleyes:

Vandaag even een training gecombineerd met een les in krachttraining aan mijn zoon van 14. :cool:

Ik heb de jongen de volgende oefeningen uitgelegd, en laten doen met hel weinig gewicht.
En ik dus ook gelijk.... ;)

Squat,
20x20 (uitleg van de oefening)
10x60
10x90
Voelde heel erg k_t, omdat ik eigenlijk nog niet genoeg bijgetankt heb, en nog wat moe ben.... :o

Deadlift,
3x150

Bench press,
12x60
10x90
7x120
2x130
Voelden allemaal zwaar, maar op karakter ging het nog wel redelijk! :D

Bent over row,
6x120

Seated dumbbell press,
20x6 :D (uitleg van de oefening)
12x36

Lat pull down with supinated grip,
8x135
5x135

5-10 minuten roeien op zo'n roeimachine!
Man, wat voelde ik dat gelijk helemaal boven in m'n bovenbenen... :o

Was wel leuk om m'n jongen die oefeningen eens goed uit te leggen.
Gelukkig snapte hij nu al dat die machines toch niet hetzelfde is als losse gewichten.
Free Weights, Baby! :D
Hij had al eens een maandje gefitnessed waar ik me toen niet mee heb bemoeid.
Wie weet vind ie het wel leuk om te doen. :cool:

Mijn eigen training was niet zo slecht als waar ik al een beetje aan gewend begin te geraken, maar het gaat niet zo lekker als wat ik soms wel eens ervaren heb... :(
Kleine ontstekingtjes aan de polsen en ellebogen helpen ook niet echt mee natuurlijk...
Maar daar zal ik mee moeten (leren) leven.
Normaal pak ik redelijk wat "ibuprofen" wat ook niet echt bevorderlijk is voor krachttoename heb ik begrepen.
Maar als ik het niet pak heb ik behoorlijk wat pijn... :(

Maar ik heb weer getraind, en voor dat ogenblik vrij intensief qua gewichten, dus het was goed! :cool:

En d'n Paljas heeft er weer een uitdaging bij! :thumb:

Ja verkeerd, ik had per ongeluk een post die ik in de AS sectie wou posten hier gezet.
Ziet er toch zeer goed uit Hum, en ja even die jonge kerel tonen wat zijn Pa kan he, ik ken dat!
Hoeveel kinderen heb jij eigenlijk?

Ja verkeerd, ik had per ongeluk een post die ik in de AS sectie wou posten hier gezet.
Ziet er toch zeer goed uit Hum, en ja even die jonge kerel tonen wat zijn Pa kan he, ik ken dat!
Hoeveel kinderen heb jij eigenlijk?
:D
Ik heb er zelf twee, een jongen van 14 en een meisje/meid ;)van 17.
Prachtige, brave kinderen!
Mijn trots mag ik wel zeggen.
En mijn vrouw heeft er ook twee, een jongen van 13, en een meisje van 12.
En druk gezin als iedereen er is! :rolleyes:
Maar wel gezellig.
Over eventuele kinderen buiten mijn (huidige en voormalige) huwelijk(en) doe ik geen uitspraken...
Zoalang "ze" me niet vinden gaat alles goed! :thumb:

Lesgeven aan de jeugd icm ouwe vent training vandaag!

De jeugd weer meegenomen vandaag en zelf ook maar even getraind.
I.v.m. stijve beenspieren bij de jeugd,vandaag borst, schouders, triceps en buik gedaan.
Die mannen doen gewoon een beetje hetzelfde als mij, met iets minder gewicht.

Bench presses,
30x20 (instructie ;) )
12x60
De werkset! 8x120 (hehe! :D )

Incline bench presses,
8x100 (niet slecht)

Seated dumbbell press,
8x38 (2kg/dumbbell meer dan eergisteren! :D )

Parallel bar dips,
12xBW

Standing side laterals,
20x2 :eek:
15x20 :rolleyes:

Seated triceps extension,
15x40 (was alleen instructie eigenlijk... :p )

Incline sit ups,
3x10 BW (instructie... ;) )

Lying leg raises,
2x10

En toen:
Ik dacht dat de volgende oefening die ik ga beschrijven de "plank" heette, maar dat blijkt niet zo te zijn....
Je ligt op een buikspierplank op je rug en houd je met je handen achter je hoofd vast aan de bank of whatever, net als wanneer je een lying leg raise wilt gaan doen.
Je brengt je gestrekte benen tot vertikaal, en draait dan door tot je heupen helemaal loskomen, en je alleen nog op je schouders staat.
Dan strek je heel je lichaam tot je als een "plank" vertikaal omhoog staat met heel je lichaam en je schouders alleen nog de bank raken.
Dan laat je de gestrekte benen en bovenlichaam langzaam zakken tot je weer helemaal horizontaal op de bank ligt.

De jeugd kreeg 'm nie voor elkaar... :o
De ouwe vent heeft 4 langzame gedaan, en vond het toen tijd om naar huis te gaan, want de 45 minuten die ik uitgetrokken had om te trainen waren om! :D

Sterke bench en de incline begint ook al goed te gaan! Een goede training allround, laat die jeugd maar zweten!

Terug
Naar boven