Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

Ik vind die schouder dumbbells gewoon bruut!
Daaraan kan je zien of iemand echt bruut sterk is...
Pak zelf nog maar +-28 kg

Ja inderdaad, 38 x 8 in de shoulder dumbbell press is beestig sterk!

Wisten al langer dat Hummer een beest was. Krachtstats waar zo goed als gans het forum jaloers op kan zijn. :wl:

Maar heb ik jou eens niet horen klagen over je schouders Hum? Met zo'n shoulder press moeten die toch indrukwekkend zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Sterke bench en de incline begint ook al goed te gaan! Een goede training allround, laat die jeugd maar zweten!
Ja, is leuk man, die jeugd zo een beetje op weg te helpen.
Moest je die kopjes zien tijdens de oefeningen.
Ze zeiden thuis altijd dat ik maar een beetje stond te praten in de sportschool.
Die mafkezen kwamen altijd even boven kijken als ik net klaar was met een set en op het dumbbellrack lag uit te puffen! :rolleyes:
Nu liet ik ze zelf bankdrukken met 20kg, en deed er daarna 120 op. :D
En dan die buikspieroefeningen!
Dat vonden ze ook maar vreemd, dat die ouwe met die dikke pens dat voor elkaar kreeg!
Vooral die "plank" :D

Hoe heet die oefening?!
Komaan jongens! ???

Haha iets minder :p

Lekkere benches hoor!

Tnx.
Al had ik zelf inmiddels graag 8x140kg gedrukt... :(
20 jaar geleden lukte me dat wel binnen een half jaar... :cool:
Nu gaat het iets langer duren...
Maar dat maakt niet uit!
Ik heb er plezier in. ;)

Ik vind die schouder dumbbells gewoon bruut!
Daaraan kan je zien of iemand echt bruut sterk is...
Pak zelf nog maar +-28 kg

Ja, op de één of andere manier is de vrijheid die je hebt met dumbbells een groot voordeel voor me.
Military presses gaan me veel minder goed af! ???
Eigenlijk moeten dumbbell presses veel moeilijker/zwaarder gaan dan Military presses, maar ik ervaar dat anders...
En als jij zo blijft gaan...
Dan pak je binnen "no time" ook een paar 38's! ;)

Ja inderdaad, 38 x 8 in de shoulder dumbbell press is beestig sterk!

You are too kind, Sir! :sd:

Bewondernswaardig dat zo'n "BEAST" als jij, nog kan waarderen wat wij "mere mortals" presteren (op onze ouwe dag!) ;)

Wisten al langer dat Hummer een beest was. Krachtstats waar zo goed als gans het forum jaloers op kan zijn. :wl:

Het houd niet op! :thumb:
Keep 'm coming "VRIENDEN" ! :D

Maar heb ik jou eens niet horen klagen over je schouders Hum? Met zo'n shoulder press moeten die toch indrukwekkend zijn!
Nee, echt niet...
Ik heb een paar "minne, minne, minne schoudertjes...
Er zit nagenoeg geen vorm in heel dat lichaam van me...
Collega's enzo zeggen weleens dat ik "heel groot" ben (en dat daarom iedereen bang van me is! :rolleyes: ) maar ik zie het niet.
Mijn bovenarmen zijn bijv. 48cm koud, nu...
Ja ja, dat moet voor de zomer 50+ zijn, I know! ;)
Laatst zei iemand: "Jezus, die vent heeft nog eens een paar onderarmen, dat lijken wel bovenbenen!" (ik was m'n handen gaan wassen na een karweitje)
Dat vind ik wel leuk hoor, maar zelf zie ik het niet zo.
Ik heb een soort zelfde afwijking als die meisjes met anorexia misschien.
Maar al met al zijn m'n schouders zeker niet goed/mooi ontwikkeld... :o

Die oefening heet dus: "Dragon Flags"
Met dank aan "Trasher" :thumb:

die laterals zijn verschrikkelijk hoog. toch sterk zo een ouwe vent:D

Goed bezig hummer! Ouwe vent? Niks oud! Nog zo jong als een jong kind van 8, zowel mentaal als fysiek zo te zien. Keep it up young man!

Een snelle training ( & les voor de jeugd) vandaag ivm tijdsgebrek...

Incline leg presses,
50x40 :D
13x380

Deadlift,
30x20
5x140
3x160

Yates row, (eerste keer, voelt niet goed, beter gewone BOR's imho)
15x80
9x100

Lat pull down, supinated grip,
8x135

Damn, ik heb een ontsteking in mijn rechterpols! :mad:
Moest de deadlift, Yates row, en pull downs echt met de tanden op elkaar doen...
De linker pols heeft er een vleugje van, maar de rechter is echt pijnlijk...
Cold pack er op gehad gisteravond, maar heeft niet veel effect gehad...
Die klere reuma! :mad:
Ik ga straps bestellen, andes lig ik er straks uit... :eek:

Whouw heftige training hoor!
13 * 380 LP! WHOUW RESPECT!!

Incline leg presses,
50x40 :D
13x380

Deadlift,
30x20
5x140
3x160

Yates row, (eerste keer, voelt niet goed, beter gewone BOR's imho)
15x80
9x100

Lat pull down, supinated grip,
8x135

Damn, ik heb een ontsteking in mijn rechterpols! :mad:
Moest de deadlift, Yates row, en pull downs echt met de tanden op elkaar doen...
De linker pols heeft er een vleugje van, maar de rechter is echt pijnlijk...
Cold pack er op gehad gisteravond, maar heeft niet veel effect gehad...
Die klere reuma! :mad:
Ik ga straps bestellen, andes lig ik er straks uit... :eek:

Sterke training met serieuze gewichten weer. Ja die yates row...als ik bent overs doe dan eindig ik steeds met een yates row, de laatste reps hef ik mijn lichaam dan op. Je kan er echt superzwaar mee gaan, sommigen zeggen dat het vooral op de traps werkt, maar volgens mij krijgt de bovenrug toch echt wel een serieuze beating hoor! Niet voor niets dat Dorian ze doet!
Spijtig van je pols, goed inbinden bij de trainingen! Ach het is altijd wel wat met die trainingen he! Beterschap!

Tnx. Dressed,
Ik vind die Yates row niet echt mijn ding.
Ik sta liever helemaal horizontaal, en dan kan ik altijd nog een zetje geven als het te zwaar word om 'm helemaal strikt te doen! :D
Endie klote reumatische klachten ben ik inmiddels al meer dan beu! :mad:
Kan ik die ook oplossen met wat extra testo..? :D
Ik zal eens naar de huisarts gaan...
Desnoods gebruik ik wel (nagenoeg) constant pijnstillers om er geen last meer van te hebben... :(
Ik kan het niet voorkomen...
Ja, stoppen met zwaar trainen, dat zou helpen zeiden ze in het ziekenhuis... :eek:
Misschien eens een paar weekjes wat lichter trainen... ???
Straps zijn besteld.
Dus dat zal ook wel wat schelen.
Kan ik eindelijk eens doorpakken op die pull downs! ;)

Tnx. Dressed,
Ik vind die Yates row niet echt mijn ding.
Ik sta liever helemaal horizontaal, en dan kan ik altijd nog een zetje geven als het te zwaar word om 'm helemaal strikt te doen! :D
Endie klote reumatische klachten ben ik inmiddels al meer dan beu! :mad:
Kan ik die ook oplossen met wat extra testo..? :D
Ik zal eens naar de huisarts gaan...
Desnoods gebruik ik wel (nagenoeg) constant pijnstillers om er geen last meer van te hebben... :(
Ik kan het niet voorkomen...
Ja, stoppen met zwaar trainen, dat zou helpen zeiden ze in het ziekenhuis... :eek:
Misschien eens een paar weekjes wat lichter trainen... ???
Straps zijn besteld.
Dus dat zal ook wel wat schelen.
Kan ik eindelijk eens doorpakken op die pull downs! ;)

Tja een paar weekjes wat lichter gaan kan helpen nietwaar. Ik heb ook blessures die niet weggaan hoor, mijn tenniselleboog bijvoorbeeld, en ik heb ook zeer vaak erge pijn in de binnenkant van mijn voorarmen (juist onder de buiging van de armen), deze pijn steekt vooral de kop op na rugtraining. Heb dat al flink wat jaartjes en ook een stop van een maand of twee vroeger heeft niets geholpen, het was beter maar van zodra ik terug begon kwam de pijn terug. Ook mijn schouders kunnen soms flink opspelen. Maar ja het hoort er allemaal bij en zeker als je geen 20 meer bent!

ik heb ook een tijdje terug last van pijnlijke gewrichten en pezen [ook in polsen} gehad, heb toen een potje animal flex gekocht, dat heeft mij wel goed geholpen, ik ben 45 en inderdaad ouderdom komt met gebreken, maar we zullen volhouden.

Tja een paar weekjes wat lichter gaan kan helpen nietwaar. Ik heb ook blessures die niet weggaan hoor, mijn tenniselleboog bijvoorbeeld, en ik heb ook zeer vaak erge pijn in de binnenkant van mijn voorarmen (juist onder de buiging van de armen), deze pijn steekt vooral de kop op na rugtraining. Heb dat al flink wat jaartjes en ook een stop van een maand of twee vroeger heeft niets geholpen, het was beter maar van zodra ik terug begon kwam de pijn terug. Ook mijn schouders kunnen soms flink opspelen. Maar ja het hoort er allemaal bij en zeker als je geen 20 meer bent!
Ja, maar ondertussen begint het een beetje een probleem te worden...
En of het niet op kan, heb ik nu ook plotseling pijn aan mijn linkerknie! :eek:
Ik zal vanavond eens even stevig een stuk in m'n kraag zuipen, en daarna eens lekker uitslapen...
Wie weet! ;)
ik heb ook een tijdje terug last van pijnlijke gewrichten en pezen [ook in polsen} gehad, heb toen een potje animal flex gekocht, dat heeft mij wel goed geholpen, ik ben 45 en inderdaad ouderdom komt met gebreken, maar we zullen volhouden.
Animal flex..?
Wazda?
Ik zal eens zoeken... ;)

die bedoelde ik inderdaad, ik train ook al jaren met best wel zware gewichten, en ja ook ik kreeg dus last van pezen in vingers polsen, ook elleboog, altijd bij aanhechtingen, heb glucosamine en chrondoite gebruikt en ook cissus. de samenstelling in animal flex beviel mij heel goed, na een paar dagen voel je al minder pijn, later gebruikte ik het alleen nog op traindagen, en ja bij mij werkte het best goed.

Ik had het al gevonden, misschien wel iets voor mij..? :thumb:

Terug
Naar boven