The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, is leuk man, die jeugd zo een beetje op weg te helpen.Sterke bench en de incline begint ook al goed te gaan! Een goede training allround, laat die jeugd maar zweten!

Ik vind die schouder dumbbells gewoon bruut!
Daaraan kan je zien of iemand echt bruut sterk is...
Pak zelf nog maar +-28 kg

Ja inderdaad, 38 x 8 in de shoulder dumbbell press is beestig sterk!

Wisten al langer dat Hummer een beest was. Krachtstats waar zo goed als gans het forum jaloers op kan zijn.![]()

Nee, echt niet...Maar heb ik jou eens niet horen klagen over je schouders Hum? Met zo'n shoulder press moeten die toch indrukwekkend zijn!
) maar ik zie het niet.

:ddie laterals zijn verschrikkelijk hoog. Toch sterk zo een ouwe vent:d

Thanks brother!Whouw heftige training hoor!
13 * 380 LP! WHOUW RESPECT!!

Incline leg presses,
50x40
13x380
Deadlift,
30x20
5x140
3x160
Yates row, (eerste keer, voelt niet goed, beter gewone BOR's imho)
15x80
9x100
Lat pull down, supinated grip,
8x135
Damn, ik heb een ontsteking in mijn rechterpols!
Moest de deadlift, Yates row, en pull downs echt met de tanden op elkaar doen...
De linker pols heeft er een vleugje van, maar de rechter is echt pijnlijk...
Cold pack er op gehad gisteravond, maar heeft niet veel effect gehad...
Die klere reuma!
Ik ga straps bestellen, andes lig ik er straks uit...![]()

Tnx. Dressed,
Ik vind die Yates row niet echt mijn ding.
Ik sta liever helemaal horizontaal, en dan kan ik altijd nog een zetje geven als het te zwaar word om 'm helemaal strikt te doen!
Endie klote reumatische klachten ben ik inmiddels al meer dan beu!
Kan ik die ook oplossen met wat extra testo..?
Ik zal eens naar de huisarts gaan...
Desnoods gebruik ik wel (nagenoeg) constant pijnstillers om er geen last meer van te hebben...
Ik kan het niet voorkomen...
Ja, stoppen met zwaar trainen, dat zou helpen zeiden ze in het ziekenhuis...
Misschien eens een paar weekjes wat lichter trainen...
Straps zijn besteld.
Dus dat zal ook wel wat schelen.
Kan ik eindelijk eens doorpakken op die pull downs!![]()
Ja, maar ondertussen begint het een beetje een probleem te worden...Tja een paar weekjes wat lichter gaan kan helpen nietwaar. Ik heb ook blessures die niet weggaan hoor, mijn tenniselleboog bijvoorbeeld, en ik heb ook zeer vaak erge pijn in de binnenkant van mijn voorarmen (juist onder de buiging van de armen), deze pijn steekt vooral de kop op na rugtraining. Heb dat al flink wat jaartjes en ook een stop van een maand of twee vroeger heeft niets geholpen, het was beter maar van zodra ik terug begon kwam de pijn terug. Ook mijn schouders kunnen soms flink opspelen. Maar ja het hoort er allemaal bij en zeker als je geen 20 meer bent!

Animal flex..?ik heb ook een tijdje terug last van pijnlijke gewrichten en pezen [ook in polsen} gehad, heb toen een potje animal flex gekocht, dat heeft mij wel goed geholpen, ik ben 45 en inderdaad ouderdom komt met gebreken, maar we zullen volhouden.