XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

hummer, ik heb er natuurlijk geen belang bij om een supplement te promoten, geloof me bij werkt het goed, ik had altijd last van mijn pinken en ook mijn polsen vooral aan de buitenkant, en vaak na rugtraining, ik train nu weer 3 jaar en ik lijk wel een beetje op je, deadliftjes tot 170 kilo bor tot 120 kilo wel met straps natuurlijk, en voor mijn gevoel kan ik nog veel meer aan, maar als ik de volgende dag de peesjes en gewrichtjes voel, zo stijf als een plank, de leeftijd heh.

en ook het werk wat jij en ik ook doe is niet super voor het herstel, ikzelf rijd op een vrachtwagen naar klanten in duitsland met verse vis, bijv. maandagochtend trainen, uurtje liggen op bed, dan smiddags werken tot de volgende middag, ritjes van 20 uur 3x in de week, dus nachtjes slaap van 8 uur maak ik bijna nooit, terrible voor het herstel, vergeet dat ook niet heh, maar we zijn wel bikkels.

en ook het werk wat jij en ik ook doe is niet super voor het herstel, ikzelf rijd op een vrachtwagen naar klanten in duitsland met verse vis, bijv. maandagochtend trainen, uurtje liggen op bed, dan smiddags werken tot de volgende middag, ritjes van 20 uur 3x in de week, dus nachtjes slaap van 8 uur maak ik bijna nooit, terrible voor het herstel, vergeet dat ook niet heh, maar we zijn wel bikkels.

Thumbs!

• Topic Starter Topic Starter
hummer, ik heb er natuurlijk geen belang bij om een supplement te promoten, geloof me bij werkt het goed, ik had altijd last van mijn pinken en ook mijn polsen vooral aan de buitenkant, en vaak na rugtraining, ik train nu weer 3 jaar en ik lijk wel een beetje op je, deadliftjes tot 170 kilo bor tot 120 kilo wel met straps natuurlijk, en voor mijn gevoel kan ik nog veel meer aan, maar als ik de volgende dag de peesjes en gewrichtjes voel, zo stijf als een plank, de leeftijd heh.
De leeftijd inderdaad... :rolleyes:
Ik denk dat ik het op zijn minst eens een kans kan geven.
Mijn pinken heb ik geen last van, gelukkig!
Maar de buitenkant van mijn polsen, dat herken ik wel...
Nou ben ik van nature heel gevoelig voor ontstekingen, dus het is niet zo gek natuurlijk...
Bij mij is he voornamelijk zo dat ik 's avonds zo stijf als een plank ben als ik 's morgens of 's middags heb getraind.
Juist doordat ik weer ben gaan trainen ben ik gewoonlijk 's morgens niet meer zo stijf, als toen ik niets aan sport deed...
Misschien is het ook niet onverstandig om eens wat minder gewicht te gebruiken op mijn leeftijd...
Maar hé!
Aan m'n leeftijd toegeven kan ik altijd nog!
Toch..? ;)
Ja, en zelfs in het weekend kan ik niet meer lekker uitslapen...
Als ik al eens een keer 7 uren slaap, ben ik al dik tevreden!
Moet ook wel genoeg zijn natuurlijk...
Voor een bikkel... :D
Jij zegt het sarge! :thumb:

ja die gewichten heh, als ik lichter ga trainen zeg maar met gewichten 70 % van normale traingewichten heb ik altijd na afloop het idee dat ik niks gedaan heb, wel doe ik tegenwoordige tussen de 6 en 12 reps, en een set tot failure, en alle groepen 1 x per week, en een beetje cardio, 2xper week, ben wel een ouwe lul maar gedraag me in de gym nog als een jonge hond.

ja die gewichten heh, als ik lichter ga trainen zeg maar met gewichten 70 % van normale traingewichten heb ik altijd na afloop het idee dat ik niks gedaan heb, wel doe ik tegenwoordige tussen de 6 en 12 reps, en een set tot failure, en alle groepen 1 x per week, en een beetje cardio, 2xper week, ben wel een ouwe lul maar gedraag me in de gym nog als een jonge hond.
Ik ken dat, dat gedragen als een jonge hond! :D
Als je dan naar sommige van die "Flip Fluitketels" kijkt...
Er is er bij ons één die wel goed ontwikkeld is, maar zo vreselijk met zichzelf ingenomen is, dat ik er haast een rolberoerte van krijg!
Altijd zo fluitend uitademen als hij een setje doet met zijn baby gewichten...
Laatste paar keer zijn mijn jongens van 14 jaar meegeweest, en die viel het zelfs op.
"Hé pa!
Die vent daar maakt nog eens rare geluiden, en hij pakt bijna niks meer dan ik daarnet!
Wat een l_l... "
Nee, dan de ouwe garde, want ik ben niet alleen!
Schouderdrukken met 34+ kilo dumbbells.
Heavy dude barbell curls (ja ja, ik de laatste tijd niet meer... mag niet meer van Dressed! ;) )
Ouwe mannen die komen om te trainen, en niet om anderhalf uur lang de mensen te lopen irriteren, en 25 sms'jes te ontvangen en te beantwoorden! :eek:
Buffelen! :D

het is de mentaliteit denk ik, ik ben op mijn 18e ook eens een blauwe maandag gaan trainen had toen ook de motivatie niet, nu ben ik er ziek van als ik een training moet overslaan, en ja ik sta ook naar die jongere jongens te kijken, ze lopen erbij alsof ze de hele sportschool gaan verbouwen, kijken rond of iedereen ze wel bekijken, en dan word er ff gebankdrukt met 70 kg, alsof het ff niks is, misschien was ik vroeger ook wel zo mans, zal gerust wel, of dan van die gasten van, ik train niet meer zo zwaar joh anders kan ik geen normale kleren meer aan, ja hoor...

"Nee, ik train niet meer...
Ja, ik wil wel hoor...
Maar ik groeide uit al mijn kleren man, dat was niet meer op te brengen."

Ik heb het ook al meerdere malen gehoord! ???
Die hadden denk ik meer aanleg dan "wij" gewone zwakke stervelingen.... :rolleyes:

Laatst nog iemand op een ander niet verwant forum...
Zo'n zelfde verhaal!

Duhuh... ;)

Beest word er hier ook nog getraind of is dit een chat room voor oude mannen?:)

zondags word er niet getraind, in mijn geval dan, morgen maar weer, ik blijf je log wel volgen hummer, succes en blijven buffelen bikkel.

Beest word er hier ook nog getraind of is dit een chat room voor oude mannen?:)
Gast?! :eek:
Hehe...
Ik heb deze week juist veel getraind man! :thumb:
Ik ben weer helemaal overtraind inmiddels....
Morgen of overmorgen weer...
Ik denk wel morgen! ;)

zondags word er niet getraind, in mijn geval dan, morgen maar weer, ik blijf je log wel volgen hummer, succes en blijven buffelen bikkel.
En na de training weer "op weg"..?
Dinsdag begint mijn werkweek weer... :rolleyes:

Tnx. :thumb:

Damn, m'n reuma speelt weer op, en maakt dat ik echt niet kon trainen...

Reumatische klachten in knieën en ellebogen...
Veel pijn van gehad op het werk...
Dus ondanks dat ik al om 18.30uur thuis was, niet gaan trainen.
Daarnet maar even Ibuprofen's gepakt, 4x400mg! :D
Vroeger pakte ik wel eens zoveel als 3600mg.. :eek:
Maar goed, morgen hoop ik dezelfde kans te krijgen, en dan ga ik er weer tegenaan! insaAllah! ;)
Duimen maar :thumb:

Niet van die rare teksten....anders stuur ik Wilders op je af.
Het is de leeftijd Bro...de leeftijd waarom noem je jezelf Hummer? Hummers zijn onverwoestbaar ik vind je eerder een oude lelijke verrotte eend..

Nee grote geintje! Gewoon pompen vandaag helemaal los en schade inhalen :)

M'n hond heet Hummer, dus heb ik die naam gekozen... :rolleyes:
"BigJohn" (mijn gewoonlijke bijnaam) was al bezet (toen) :(

Nee, dan onderschat je toch een beetje wat ik nu voel... :janken:
Mijn verstand (het beetje dat ik heb...) zegt dat ikbeter een week vrij kan nemen om een beetje te recupereren...
Het zal me benieuwen wanneer m'n verstand het weer verliest van mijn hart... :p

Oei klinkt niet goed Hum, reumatische klachten in knieen en ellebogen...Beterschap!

Oei klinkt niet goed Hum, reumatische klachten in knieen en ellebogen...Beterschap!
Zit in m'n bloed éh...
Kank niks aan doen...
De arts in het ziekenhuis zei dat ik wel mocht trainen, maar niet zwaar...
Dus neem ik jou trainingen, en doe daar een percentage van! ;)

Komt goed! :D

Laatst bewerkt:
Balen man... hopen dat je snel herstelt... beterschap!

Rot voor je Hum! Heb ooit eens gehoord van Glucosamine Monyho-Huppelepup.. Scheint te helpen tegen gewrichten!

Ik ken je pijn want mn ma heeft het ook in een licht stadia!

Terug
Naar boven