AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

LoL hummie, jij gebruikt de meeste smilies op DBB.

Goede work out wel grappig na die fail gelijk maar shruggen nu dat er toch zo`n gewicht op zit klasse kerel!
Pff die BOR beest!

Vind je verhouding BOR en DL wel heel veel uit elkaar lopen hoe komt dat?
Misschien iets gemist in je logboek en overbodige vraag?

Ja klopt, 180 was ooit mijn max bij bankdrukken...
Dan is 180 deadlift wel heel belachelijk laag éh..?
Nog even en ik doe hem gewoon hoor!
Ik denk dat het komt door mijn rugblessure van zo'n 20 jaar geleden...
Door pijn in mijn rug altijd de onderrug proberen te ontzien, en zodoende de spieren laten verslappen.
Maar ik moet hier eigenlijk heel blij mee zijn!
In oktober - november liep ik nog te kl_ten met m'n rug, en nu doe ik dit! :thumb:

Ja dat is zeker waar. En belachelijk zul je me niet horen zeggen hoor, ik vond het hooguit 'opvallend' dat je BOR op de 130kg (absurd overigens :wl:) zit, en de 180kg niet wil komen. Maar doe zeker voorzichtig man, als het erin zit komt het er gerust wel een keer uit, en dan gecontroleerd!

PS: wanneer komen de plaatjes/filmpjes van The Hummer!?

• Topic Starter Topic Starter
LoL hummie, jij gebruikt de meeste smilies op DBB.

Goede work out wel grappig na die fail gelijk maar shruggen nu dat er toch zo`n gewicht op zit klasse kerel!
Pff die BOR beest!

Vind je verhouding BOR en DL wel heel veel uit elkaar lopen hoe komt dat?
Misschien iets gemist in je logboek en overbodige vraag?

Ja dat is zeker waar. En belachelijk zul je me niet horen zeggen hoor, ik vond het hooguit 'opvallend' dat je BOR op de 130kg (absurd overigens :wl:) zit, en de 180kg niet wil komen. Maar doe zeker voorzichtig man, als het erin zit komt het er gerust wel een keer uit, en dan gecontroleerd!

PS: wanneer komen de plaatjes/filmpjes van The Hummer!?

+1 bro waar blijven die pics?
Die deadlift werk ik nog wel naar de 280 jongens, wacht maar! (misschien wel heel lang wachten, maar allez!) ;)

Die BOR kan ik zo zwaar omdat m'n buik zo laag hangt! :roflol:

En "beeldmateriaal"...
Ik schaam me een beetje weet je..? :o
Allemaal van die lekkere beach boys, en dan sta ik daar met m'n vetpercentage van 98,9% :eek:
Nee jongens, als ik uitgelachen wil worden door een stel jonge internet heroes, dan horen jullie het als eerste! :D

Ik vind het trouwens een beetje lullig om te vragen aan iemand ook...
En zelf is het moeilijk te doen...
Misschien als de "belichting" eens PERFECT is... ;)

Zo kan ik het ook ;) volgende keer naar je borst trekken :p
En "beeldmateriaal"...
Allemaal van die lekkere beach boys, en dan sta ik daar met m'n vetpercentage van 98,9% :eek:
Nee jongens, als ik uitgelachen wil worden door een stel jonge internet heroes, dan horen jullie het als eerste! :D
Ik beloof je ik zal niet durven te lachen beest!

Pff, heb je gelijk de mensen eruit gefilterd waar je niets mee te maken wilt hebben. En de vraag was natuurlijk niet lullig bedoeld, ik vind het gewoon interessant wat iemand voor bouw heeft, zeker als ik af en toe van die latpull gewichten zie langsvliegen. We zijn immers aan ons lichaam aan het sleutelen, en dan ben ik naast de stats wel eens benieuwd wat voor lijf er achter de toetsen zit. Bovendien kijk ik zelf nooit naar wat iemand presteert of hoe iemand eruit ziet t.o.v. mezelf, maar wat iemand bereikt heeft en hoe, daar kun je misschien iets mee. Verder is het leuk om iemands prestaties te volgen, inspiratie op te doen, en kennis te delen. Maar goed, als je er last van zou hebben dat iemand zo flauw is om lullig te gaan lopen doen, dan zal ik je het ook niet meer verzoeken, het was zeker niet bedoeld om dat uit te lokken, ik hoop dat dat nu duidelijk is.

Wbt de moeite; ik gebruik zelfontspanner en zet dat kreng neer, voila.

Pff, heb je gelijk de mensen eruit gefilterd waar je niets mee te maken wilt hebben. En de vraag was natuurlijk niet lullig bedoeld, ik vind het gewoon interessant wat iemand voor bouw heeft, zeker als ik af en toe van die latpull gewichten zie langsvliegen. We zijn immers aan ons lichaam aan het sleutelen, en dan ben ik naast de stats wel eens benieuwd wat voor lijf er achter de toetsen zit. Bovendien kijk ik zelf nooit naar wat iemand presteert of hoe iemand eruit ziet t.o.v. mezelf, maar wat iemand bereikt heeft en hoe, daar kun je misschien iets mee. Verder is het leuk om iemands prestaties te volgen, inspiratie op te doen, en kennis te delen. Maar goed, als je er last van zou hebben dat iemand zo flauw is om lullig te gaan lopen doen, dan zal ik je het ook niet meer verzoeken, het was zeker niet bedoeld om dat uit te lokken, ik hoop dat dat nu duidelijk is.

Wbt de moeite; ik gebruik zelfontspanner en zet dat kreng neer, voila.
+1 bro
Maak gewoon met t-shirt aan.
Het is toch leuk om te weten!
We chatten dagelijks allemaal met elkaar in een vast groepje dan is het toch normaal om te weten met wat voor soort fysiek je te maken hebt.

Dus gewoon posten grote niemand zal je uitlachen...

Die deadlift werk ik nog wel naar de 280 jongens, wacht maar! (misschien wel heel lang wachten, maar allez!) ;)

En "beeldmateriaal"...

Gewoon poep aan hebben hummer, het motiveerd je beter te worden.

Beestige BOR's Hum en die deadlift komt er ook wel hoor, goed bezig!
Pics hoeven niet hoor, ik post er ook geen, wat heeft het voor nut om jezelf in onderbroek op internet te zetten? Het is de training die telt! We zijn toch geen fotomodels zeker (ik zeker niet).

Pics hoeven niet hoor, ik post er ook geen, wat heeft het voor nut om jezelf in onderbroek op internet te zetten? Het is de training die telt! We zijn toch geen fotomodels zeker (ik zeker niet).
Je mag ook je panty aanhouden hoor als je daar beter mee in je veletjuh zit:D

man naar mijn hart t.a.v de trisets - heerlijk - jammer van die 180

Hummer come on man.
Je kan toch een keer een pic laten zien ben wel benieuwd kan toch met haltershirtje? hoeft echt niet in onderbroek hoor

ik ben ook niet zo van de foto's , ik zie het nut er ook niet van in - mijn maat ziet of het goed of slecht is , daar hecht veel waarde aan .

Schamen? Jij bent een echte buffel gezien je trainingen! :o
Mja zelf houd ik er ook niet van om foto's neer te zetten, snap dat wel hoor.. gewoon prive kwestie.

moet je lekker zelf weten hummer, als je geen behoefte er aan hebt gewoon niet doen, trainingen gaan goed buffel, dat is alles wat telt, nietdan?

• Topic Starter Topic Starter
Tnx voor de opbeurende woorden jongens! :thumb:

Ik ga er niet van uit dat een verzoek om een foto bedoelt is om lullig te doen, maar vind het gewoon een beetje lullig om te vragen aan m'n vrouw... :rolleyes:
Een zelfontspanner geloof ik niet dat "hij" heeft...

Aan de andere kant vind ik het ook wel aardig als je een beetje weet wie wie is hier. (wat een zin weer éh..?) ;)

Misschien in de (nabije) toekomst eens. :D

Misschien een fotootje van mij samen met D'n Dresed?
Dan ga ik wel een keer naar St.Niklaas.
Of nee, doe maar niet ook...
Ruim 100kg met dezelfde lengte als mij, en aders op zijn schouders enzo...
Dan val ik helemaal in het niet! :eek:

Ik ga harder trainen! :o

Laatst bewerkt:
:D

Whatever you want Hummer. ;)

Terug
Naar boven