AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

Krav Maga lijkt me wel echt wijs!:D

Wtf Hummer.. die pendlays.. moet je je rug toch ook wel mee voelen ofniet? :D Lekker weer hoor!

Zéér sterke Pendlays Hum, ook de bench en shoulder press was weer klasse.

• Topic Starter Topic Starter
Krav Maga lijkt me wel echt wijs!:D
Is het ook!
En volgens mij de ideale zelfverdediging manier van vechten, mocht het er ooit eens echt op aan komen.
Ze vertellen je eigenlijk niks nieuws.
Ze wijzen je alleen even op de verschillende mogelijkheden om uit benarde situaties te komen. ;)

Wtf Hummer.. die pendlays.. moet je je rug toch ook wel mee voelen ofniet? :D Lekker weer hoor!
Ja hoor, dat gaat wel.
Maar mijn schouders voelen het meest vermoeid aan.
De schouders hebben het nog al te verduren tijdens een dergelijke training.

Zéér sterke Pendlays Hum, ook de bench en shoulder press was weer klasse.
Tnx. en de BOR's waren ook weer op niveau gelukkig.
Wat ik wil doen, en de tijd die ik me er maar voor geef, zijn soms nog de grootste uitdaging...
Als ik 2x zo veel tijd er voor zou nemen, was het bijna een "walk in the park" ;)
Na die squats zou ik he liefst eigenlijk even 10min gaan zitten... :o

whoow nette BOR, Hoever sta je gebukt? En raak jede pens aan?

Is het ook!
En volgens mij de ideale zelfverdediging manier van vechten, mocht het er ooit eens echt op aan komen.
Ze vertellen je eigenlijk niks nieuws.
Ze wijzen je alleen even op de verschillende mogelijkheden om uit benarde situaties te komen. ;)

Ja hoor, dat gaat wel.
Maar mijn schouders voelen het meest vermoeid aan.
De schouders hebben het nog al te verduren tijdens een dergelijke training.

Tnx. en de BOR's waren ook weer op niveau gelukkig.
Wat ik wil doen, en de tijd die ik me er maar voor geef, zijn soms nog de grootste uitdaging...
Als ik 2x zo veel tijd er voor zou nemen, was het bijna een "walk in the park" ;)
Na die squats zou ik he liefst eigenlijk even 10min gaan zitten... :o

Na squats wil ik liefst heel de dag zitten;)

Hum ook voor jou heb ik maar 1 woord;

BEEST!!

Niks aan toe te voegen!

O ja ik ga een smilie verbod bij de admin voor je aanvragen. Als ik jou teksten lees word ik altijd helemaal duizelig van alle smilies.:)

whoow nette BOR, Hoever sta je gebukt? En raak jede pens aan?
Ja ja, ik raak de pens aan!
Bij de Pendlays niet meer hoor, die werden te zwaar.
Ik ga er van uit dat ik die de volgende weer iets hoger trek, en op den duur raken die mook gewoon elke keer.
Ik ben al blij dat mijn onderrug dat aankan!
Ik sta voor m'n gevoel precies horizontaal, maar keek vanmiddag evenopzij in de spiegel en had toch het idee dat ik wat meer verticaal stond dan dat...
Laten we het op een 30 graden houden...

Na squats wil ik liefst heel de dag zitten;)
Ja, maar jij doet dan ook heel veel werksets, ik maar ééntje tijdens zo'n full body éh?!
Ik ga met die squats niet tot het uiterste, bij lange na niet zelfs, en probeer een beetje te sparen voor wat nog gaat komen.
Een Zeeuw éh, altijd sparen!

Hum ook voor jou heb ik maar 1 woord;

BEEST!!

Niks aan toe te voegen!

O ja ik ga een smilie verbod bij de admin voor je aanvragen. Als ik jou teksten lees word ik altijd helemaal duizelig van alle smilies.:)
Tnx. Dude!
Nog even en je steekt me voorbij met alles...
De naverbrander aan, en burning that heavy heavy fuel!
Speciaal voor jou een multi quote bericht zonder smilies!

:roflol:

De t*ring; 23 * 100 op squat.
Niet slecht voor een oude man!

Wederom krachtige training, brute gewichten.

Beest man! :D

De t*ring; 23 * 100 op squat.
Niet slecht voor een oude man!.

Hij is helemaal niet zo oud....hij doet alsof zijn leeftijd heel erg oud is.
Ik train vaak met een man van 45 jaar die boekt nog steeds zware progressie...Hummer kan nog steeds zware progressie boeken!
Hij is idd al heel erg sterk en zeker voor iemand die altijd naturel heeft getraind!

Hij is helemaal niet zo oud....hij doet alsof zijn leeftijd heel erg oud is.
Ik train vaak met een man van 45 jaar die boekt nog steeds zware progressie...Hummer kan nog steeds zware progressie boeken!
Hij is idd al heel erg sterk en zeker voor iemand die altijd naturel heeft getraind!
Dankjewel schat! :gay: :D

Het is al zo dat ik sinds ik ooit in een ver verleden ben begonnen met trainen, ik altijd veel sneller sterker werd in m'n spieren dan dat mijn pezen en aanhechtingen aankonden...
Ook nu is het weer zo dat enkele pezen beginnen op te spelen...
De aanhechtingen ontzie ik een beetje door niet enorm (te?) zwaar te trainen, en binnen een bepaalde marge te blijven.
Als ik ooit zou beslissen om een AS kuur te doen voor 't verbeteren van m'n spierkracht/massa dan zou ik waarschijnlijk daarna een half jaar nodig te hebben om weer te recupereren.... :o

Natural is voor mij het verstandigste, al is het natuurlijk soms best verleidelijk, die gigantische gains die je met AS kan maken...

gewoon lekker natural blijven hummie , kuren is volgens mij ook niet alles - je bent een echt leeuw uit vlaanderen

Zeeuws Vlaanderen is toch onderdeel van Zeeland... zet dat anders erin om misverstanden te voorkomen. En trouwens is er imo niks mis met Belgen, dus zou je er een zijn dan heb ik daar geen probleem mee. :D

Terug
Naar boven