- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Nergens...
Ik heb alleen de sweater nog...

Te intensief i.c.m. m'n krachttraining...
Dan herstel ik niet meer...

Ouwe vent éh..?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nergens...

Is het ook!

Ja hoor, dat gaat wel.Wtf Hummer.. die pendlays.. moet je je rug toch ook wel mee voelen ofniet?Lekker weer hoor!
Tnx. en de BOR's waren ook weer op niveau gelukkig.Zéér sterke Pendlays Hum, ook de bench en shoulder press was weer klasse.

Is het ook!
En volgens mij de ideale zelfverdediging manier van vechten, mocht het er ooit eens echt op aan komen.
Ze vertellen je eigenlijk niks nieuws.
Ze wijzen je alleen even op de verschillende mogelijkheden om uit benarde situaties te komen.
Ja hoor, dat gaat wel.
Maar mijn schouders voelen het meest vermoeid aan.
De schouders hebben het nog al te verduren tijdens een dergelijke training.
Tnx. en de BOR's waren ook weer op niveau gelukkig.
Wat ik wil doen, en de tijd die ik me er maar voor geef, zijn soms nog de grootste uitdaging...
Als ik 2x zo veel tijd er voor zou nemen, was het bijna een "walk in the park"
Na die squats zou ik he liefst eigenlijk even 10min gaan zitten...![]()

Ja ja, ik raak de pens aan!whoow nette BOR, Hoever sta je gebukt? En raak jede pens aan?
Ja, maar jij doet dan ook heel veel werksets, ik maar ééntje tijdens zo'n full body éh?!
Tnx. Dude!Hum ook voor jou heb ik maar 1 woord;
BEEST!!
Niks aan toe te voegen!
O ja ik ga een smilie verbod bij de admin voor je aanvragen. Als ik jou teksten lees word ik altijd helemaal duizelig van alle smilies.![]()
Nergens...
Ik heb alleen de sweater nog...
Te intensief i.c.m. m'n krachttraining...
Dan herstel ik niet meer...
Ouwe vent éh..?![]()
Yep, in Gent.Waar kun je dat dan doen in de buurt van zeeuws-vlaanderen. Zal toch al snel België worden denk ik
De t*ring; 23 * 100 op squat.
Niet slecht voor een oude man!.
Dankjewel schat!Hij is helemaal niet zo oud....hij doet alsof zijn leeftijd heel erg oud is.
Ik train vaak met een man van 45 jaar die boekt nog steeds zware progressie...Hummer kan nog steeds zware progressie boeken!
Hij is idd al heel erg sterk en zeker voor iemand die altijd naturel heeft getraind!

"Zeeuws" Vlaanderen éh!gewoon lekker natural blijven hummie , kuren is volgens mij ook niet alles - je bent een echt leeuw uit vlaanderen