Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
De komende tijd voor jou alleen maar benen trainen om die pols rust te geven.
Tsja, maar zelfs voor benen heb ik m'n handen, polsen en armen nodig...
Alleen de Beach Body machientjes hebben steekgewichten... :rolleyes:

rustig aan hummie , straks maak je alles kapot

tijd voor cardio en benen
Cardio..?
Bah!
Wat een vies woord... ;)

Inderdaad man, take a break even en train erom heen.
Yep...

Tnx. for the support Dudes! :cool:

Misschien? :rolleyes:

:D

Alle vormen van cardio zuigen, behalve coïtus dan misschien!:p

Zuigen is toch coïtus hoor, in mijn boek! :D

Tsja, het hangt er een beetje vanaf natuurlijk...
Als ik zie wat voor draken sommige mensen als vrouw/vriendin hebben lijkt het me wel een opgave... ;)

In huize Hummer is het wat dat betreft geen straf, en doe ik ook trouw m'n (3x) dagelijkse cardio (als ik de kans krijg... wat eigenlijk nagenoeg nooit voorkomt... anders moet ik overgaan op "rape cardio" ) :verneder::hornyna:

Eens met de andere boven me :D beentjes en cardio bro! ;)

In huize Hummer is het wat dat betreft geen straf, en doe ik ook trouw m'n (3x) dagelijkse cardio (als ik de kans krijg... wat eigenlijk nagenoeg nooit voorkomt... anders moet ik overgaan op "rape cardio" ) :verneder::hornyna:

Bah! Je bent een vieze ouwe man!:D

Geile ouwe bok inderdaad met een hoge testspiegel LOL

Ik kan geen van de bovenstaande posts tegenspreken...:o

Maar benen en cardio alleen zie ik niet zitten hoor.
Alles waar je niet dood aan gaat wordt je sterker van!
Toch...?

Gisteren bij de dokter geweest.
Is een duidelijke zaak van overbelasting door mijn werk...
Ik had het er met m'n broer over, die hetzelfde heeft...
En ik zei tegen hem dat ik maar eens een weekje niet ging trainen.
Hij ze dat dat grote onzin was omdat "niet trainen" bij hem ook niks hielp.
Hij traint nooit!
Dus vandaar...
Ik ga gewoon m'n straps aandoen, en alles doen wat geen pijn doet! :D
En verder ga ik een brace bestellen die de pols en pezen wat ontlast waarschijnlijk...
Ben het er nog niet helemaal mee eens eigenlijk...
Ik ben altijd nog al voor "zonder mechanische hulpmiddelen" genezen...

Nee, die goede adviezen die ik soms pleeg te geven hebben bij mijzelf geen nut! ;)
Pijn vermijden, bij een blessure even rust nemen, je kent ze wel...
Rond de blessure heen trainen, dat moet wel lukken! :thumb:

Volgens m'n broertje moest ik "er elke dag maar een paar flessen bier inkippen" dan had je er ook niet zo'n last meer van...
Goede raad is duur éh?! :rolleyes:

Haha die-hard hoor Hummer! Je kan idd altijd mooi adviezen geven, maar als je ze eenmaal zelf moet gebruiken word het niks :p
Doe voorzichtig aan man, we willen natuurlijk wel van die brute trainingen blijven zien :thumb:

Interesant..?

Ecdysterone Ecdy-Bolin Goes Head-to-Head with Dianabol and Wins.
What a compound! Not only does ecdysterone facilitate a tremendous amount of positive effects in the b ody, but it elicits zero negatives! Think about it. This is a compound that has gone head-to-head with steroids in studies and won anabolicly with none of the associated side effects of steroids! One study conducted by top Russian researchers paired ecdysterone directly against Dianabol, one of the most powerful anabolic steroids developed. The study showed equivalent anabolic activity with one exception: ecdysterone stimulated both slow and the all-important fast twitch muscle fibers, while Dianabol only stimulated the slow fibers! I think it's safe to say that yes, there are anabolic steroids and growth hormones in existence that are more powerful than ecdysterone. That's to be expected. But what if you could have a compound similar to that in power, but with no side effects? It goes without saying that if this is indeed true, ecdysterone merits a closer look.

http://www.muscleandstrength.com/forum/supplements/375-ecdysterone-ecdy-bolin.html

http://www.trulyhuge.com/ecdy-bolin.htm

http://www.criticalbench.com/ecdybolin-ecdysterone.htm

[Link niet meer beschikbaar]

Enz. enz.
Wat zou het mooi zijn, als het allemaal waar was...
Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen, maar zal dat later doen.

Ik wens je een snelle verbetering van je klachten toe Hum, je kan inderdaad proberen om er rond te trainen en zien wat dat doet met jou.
Hum stel je niet te veel voor van producten die niet steroïdaal zijn maar beweren dezelfde uitwerking te hebben, zo zijn er al veel op de markt gegooid en voor veel geld verkocht, maar geloof me, nothing can beat the steroids.

Ik wens je een snelle verbetering van je klachten toe Hum, je kan inderdaad proberen om er rond te trainen en zien wat dat doet met jou.
Hum stel je niet te veel voor van producten die niet steroïdaal zijn maar beweren dezelfde uitwerking te hebben, zo zijn er al veel op de markt gegooid en voor veel geld verkocht, maar geloof me, nothing can beat the steroids.
You're a true believer Sir Dressed,
That much is sure! ;)

Ik blijf er op hopen, en m'n vrouw blijft hopen dat ht test niveau omlaag gaat... ;)

Ik had het er met m'n broer over, die hetzelfde heeft...
En ik zei tegen hem dat ik maar eens een weekje niet ging trainen.
Hij ze dat dat grote onzin was omdat "niet trainen" bij hem ook niks hielp.
Hij traint nooit!
Dus vandaar...
Neem aan dat je broer ook zwaar fysiek werk doet die deze belasting op zijn pols zet, of is het iets wat in de familie voor komt? Als het aan het werk ligt kun je wel zeggen dat niet trainen niet zou helpen, maar de combinatie werk en krachtsport is dan ook niet ideaal.

Een maat van mij was stratemaker en heeft in combinatie met kracht training zo zijn schouders verdoet omdat hij zwaar overbelast werd door die combinatie.

Misschien een weekje ziek melden op je werk en een weekje rust nemen kan helpen.

Klote maat. heeft de reuma er ook mee te maken?
Lekker uitrusten en daarna weer knallen.:D Sterkte

Ik ben niet zo van het ziek melden als ik nog wel kan werken...
Iets van huis uit...
Dat ging bij pa niet door! ;)

En als ik ziek "thuis" ben, kan ik eigenlijk ook niets doen natuurlijk...
Niet gaan trainen, niks...
Nee, pas als het echt niet meer gaat meld ik me ziek.
Maar inderdaad een 14 dagen volledige rust en ontstekingremmers zou natuurlijk wel de oplossing zijn.

Die ontstekingremmers heb ik al! ;)

En tsja, die reuma is natuurlijk gewoon klote éh..?
Maar ondanks alles gaat het nog wel hoor.
Je pijngrens wordt door/voor dergelijke ongemakken ook wel wat hoger, als het er altijd is.
En echt alleen nog op de bank zitten, en voorzichtig wandelen kunnen we nog zo lang doen!
Ik geef er nog niet aan toe!

Maar zeker bedankt voor het medeleven mannen! :thumb:

sterkte!

idd, sterkte ook van hieruit!

rusten = groeien!

Terug
Naar boven