MuscleMeat

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
Zeeuws Vlaanderen, "het centrum van de wereld"

Zeeuws Vlaanderen is toch onderdeel van Zeeland... zet dat anders erin om misverstanden te voorkomen. En trouwens is er imo niks mis met Belgen, dus zou je er een zijn dan heb ik daar geen probleem mee. :D
Sommigen van ons houden er van te denken dat we "reserve Belgen" zijn.
Een beetje de overtreffende trap zeg maar.
Het beste van de Nederlanders en het beste van de Belgen verenigd in één superras: de "Zeeuws Vlamingen" :D

Ik ben een Vlaming Hum en geen Belg, want zeg nu zelf welke binding hebben wij Vlamingen met de Walen? Toch veel meer met de Hollanders!

Ik ben een Vlaming Hum en geen Belg, want zeg nu zelf welke binding hebben wij Vlamingen met de Walen? Toch veel meer met de Hollanders!
Gelukkig wel Dressed! :D

Al heb ik jaren met een Waal'kop gevaren, en dat ging best wel goed. ;)

Ik heb meer in België gewerkt dan in Nederland geloof ik... :rolleyes:
Zo en zo meer op stap geweest in België dan in NL! :D

Borst, biceps, (en de) kuiten (vergeten te doen)

Ondanks veel pijn aan de peesontsteking in mijn rechterpols...

Incline bench presses,
30x20
20x60
15x80
12x90
7x100
8x90
6x80
7x60

Inmiddels is de ontsteking bijna niet meer te harden...

Bench press,
5x100
4x100

Gestopt vanwege de pijn... :o

Incline dumbbell flyes,
12x30
12x30

Dat ging al iets beter dan de presses! :D

Incline dumbbell curls,
12x20

Inmiddels kan ik het weer wel uitschreeuwen van de pijn, maar doordat ik een coole bikkel ben, en er wat jonge chicks kijken, hou ik me groot, en doe net of het wel voldoende was voor deze oefening... :rolleyes:

Hammer curls,
12x18 easy, en nauwelijks pijn m.b.v. straps! :thumb:
12x28
12x34
9x40

Door de straps is dit dus "gewoon" te doen! :thumb:
De biceps en de Brachs voelen lekker gevult aan, en dat maakt Hummertje weer blij in dit stadium!

Genoeg is genoeg, naar huis, 200gram biefstuk en 400 gram koolvis gegeten met wat aardappeltjes, en het bad ingedoken!

Daarna ijs op de pols en de elleboog aan de rechterkant... :(
Ik heb nog een nachtdienst voor de boeg namelijk...

Oppassen met je pols Hummer, desondanks killer training! :thumbs:

Tja Hum, zo kan het niet verder he, trainen met veel pijn zal je uiteindelijk het trainen volledig onmogelijk maken. Beter rusten en het laten genezen.
Ik heb vroeger eens een tendinitis aan de schouder gehad, blijven trainen en de bikkel willen uithangen ondanks de op de duur verschrikkelijke pijn. Op de duur kon ik nog maar een paar oefeningen doen en uiteindelijk was het volledig gedaan, maaanden uit geweest daarna, daarmee beter op tijd stoppen en laten genezen!

Succes met je eavalidatie beste man.
Gelukkig heb ik er nog niet mee te kampen gehad, ff afkloppen ntuurlijk.

Maargoed je komt er wel weer bovenop; onkruid vergaat zomaar niet.. :D

Bedankt voor hetmedeleven jongens! :thumb:

Oppassen met je pols Hummer, desondanks killer training! :thumbs:

Tja Hum, zo kan het niet verder he, trainen met veel pijn zal je uiteindelijk het trainen volledig onmogelijk maken. Beter rusten en het laten genezen.
Ik heb vroeger eens een tendinitis aan de schouder gehad, blijven trainen en de bikkel willen uithangen ondanks de op de duur verschrikkelijke pijn. Op de duur kon ik nog maar een paar oefeningen doen en uiteindelijk was het volledig gedaan, maaanden uit geweest daarna, daarmee beter op tijd stoppen en laten genezen!

Succes met je eavalidatie beste man.
Gelukkig heb ik er nog niet mee te kampen gehad, ff afkloppen ntuurlijk.

Maargoed je komt er wel weer bovenop; onkruid vergaat zomaar niet.. :D

Misschien beter de eerste tijd maar even de oefeningen vermijden die veel pijn doen...
De pijn is echt niet te harden op een gegeven moment! :eek:
Het is echt een "werkgerelateerde" blessure...
Ik pak altijd een lijn op dezelfde manier vast, en dat doet nu enorm veel pijn als ik dat doe.
Als ik m'n hand net even helemaal andersom draai, wat wel te doen is, maar meer moeite kost, en even wennen is, dan is de pijn enorm veel minder.
Ik weet wat me te doen staat in ieder geval!
En ik maar altijd iedereen aanraden pijn te vermijden... :o
Ja, voor een ander kan ik het goed uitleggen! ;)

Balen van je blessure Hummer. Dat is kloten als je niet optimaal kan presteren. Toch een sterke training zet je dan neer in mijn ogen :p

Knap klote Hum. Ik snap trouwens niet hoe straps dat kunnen verlichten bij een hammer curl, maar ik snap wel meer dingen niet :D. Mooi excuus om de benen te trainen :P.

Zonde van de pijn man! toch nog wel nette training:D

Succes met de nachtdienst? Wat voor werk doe je dan?

K*t dacht even dat ik in de buurt kwam qua gewichten maar het licht aan de pijn.
Toch een goede training neergezet hummie

:P:bow2::thumbup::wave2::thumbs::clap::kiss::titty::trio::ds::doggy::aai::heart::bj::bukkake::facial::verneder::hornyna::penis::knipoog::bow::yes::wave::thumb::hello::devil::evil::hamer::hamer::fu::moon::suicide::scheet::evilred::whip::evil2::booty::flipoff::thumbdown::fart::shoot:

Speciaal voor jou een hoop smilies ouwe omdat je ze zo leuk vind...:D

Balen van je blessure Hummer. Dat is kloten als je niet optimaal kan presteren. Toch een sterke training zet je dan neer in mijn ogen :p
Tnx. man!
Blessures zijn er om te negeren...?
Eeuh, om te laten genezen natuurlijk! :headbang:

Knap klote Hum. Ik snap trouwens niet hoe straps dat kunnen verlichten bij een hammer curl, maar ik snap wel meer dingen niet :D. Mooi excuus om de benen te trainen :P.
Het is ook een rare blessure...
Ik kan het niet goed uitleggen, maar de Hummer curls waren totaal geen probleem! :thumb:

Zonde van de pijn man! toch nog wel nette training:D

Succes met de nachtdienst? Wat voor werk doe je dan?
Ik ben bootman! :D
Werk voor en met zeescheepvaart in de havens, sluizen, en dokken van Terneuzen, alswel op de Westerschelde. :who:

K*t dacht even dat ik in de buurt kwam qua gewichten maar het licht aan de pijn.
Toch een goede training neergezet hummie
Tnx. Dude! :cool:
Maar ik heb toch het vermoeden dat je me binnenkort voorbijgaat jongen...
En zo hoort het ook! :thumb:

Goed gedaan hummer niet te veel forceren he al is dat niet makkelijk met chickies die staan te gluren naar je:D:D

Klote van je pols toch nog nette training! :) ;) :thumb:

De komende tijd voor jou alleen maar benen trainen om die pols rust te geven.

rustig aan hummie , straks maak je alles kapot

tijd voor cardio en benen

Inderdaad man, take a break even en train erom heen.

Terug
Naar boven