fransm
Cool Novice
- Waardering
- 0
volgens m'n broertje moest ik "er elke dag maar een paar flessen bier inkippen" dan had je er ook niet zo'n last meer van...
Goede raad is duur éh?!![]()
:d:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens m'n broertje moest ik "er elke dag maar een paar flessen bier inkippen" dan had je er ook niet zo'n last meer van...
Goede raad is duur éh?!![]()
Ik ben niet zo van het ziek melden als ik nog wel kan werken...
Iets van huis uit...
Dat ging bij pa niet door!
En als ik ziek "thuis" ben, kan ik eigenlijk ook niets doen natuurlijk...
Niet gaan trainen, niks...
Nee, pas als het echt niet meer gaat meld ik me ziek.
Maar inderdaad een 14 dagen volledige rust en ontstekingremmers zou natuurlijk wel de oplossing zijn.
Die ontstekingremmers heb ik al!
En tsja, die reuma is natuurlijk gewoon klote éh..?
Maar ondanks alles gaat het nog wel hoor.
Je pijngrens wordt door/voor dergelijke ongemakken ook wel wat hoger, als het er altijd is.
En echt alleen nog op de bank zitten, en voorzichtig wandelen kunnen we nog zo lang doen!
Ik geef er nog niet aan toe!
Maar zeker bedankt voor het medeleven mannen!![]()

Tnx. man.
Ik ben al uitgerust...
Ja, m'n broertje weet (er wel) raad (mee!)

Bedankt voor het compliment, maar dat wist ik al!

Visolie capsules heb ik lang gebruikt, maar merkte ik niet echt veel van...Hee, Hum. gebruik je ook visolie en glucosamine...kan ook veel voor je doen.![]()

Lekkah! 

Ik weet niet of ik er zo veel meer mee zou bereiken als ik maximale leg drive zou gebruiken...Sterk Hum, heel de training maar vooral die one arm shoulder press. 3 x 50 kg. met minimum leg drive is klasse, niet vergeten dat ik hem doe met maximale leg drive! Niet zo'n long way dus!
Ich spreche inderdhäädt noch al ein mënich wördchen Deutch, ünd auch nog wehl wass ändere tahlen auch!Zelf loop ik op diesel, maar dat heeft weer een hoog koppel.
Toch een sterke training en deze vlaamse zeeuw kan zelfs een woordje duits. Je bent van alle werelden thuis!

Die OADB was echt een kwestie van uitvogelen wat het zou worden, vandaar de grote hoeveelheid sets.Pittig aantal setjes, zeker op de OADB press! Had je bij de standing OP je duimen niet om de stang?

Ja, met m'n ballen is niks mis...Wat een beest is het ook he die Hummer
Goede training weer maat..
Zonde van je pols(en?)
Vind het toch wel ballen hebben hoor, om gewoon stevig door te knallen![]()

Ga jij dan echt een eind door de knieën voor je de dumbbell uitstoot?En das maar goed ook!
OT: Je zou toch verschieten wat de volledige leg drive voor een verschil maakt hoor bij de one arm shoulder press, het is echt een wereld verschil met de stricte uitvoering.

Ga jij dan echt een eind door de knieën voor je de dumbbell uitstoot?
Dat doe ik inderdaad niet, en kan misschien best wel wat schelen...
Maar met die 50's zat ik echt wel een eind aan m'n max. hoor...
Ook op de terugweg had ik best moeite met die 50's, en ze stuiterden dan ook aan iedere kant een keer redelijk hard terug op m'n schouders...
Als ik dan nog iets zwaarder zou kunnen gaan met behulp van een hoop leg drive, dan kwam de dumbbell nog harder naar beneden zeilen!!!
Ik vind qua beweging trouwens de "gewone" seated dumbbell presses fijner om te doen.
Maar daar krijg ik bij de zwaarste sets de dumbbells niet of nauwelijks op m'n schouders...
aar daar vind ik wel wat op!![]()
Juist.Ja ik ga echt een eind door de knieen hoor en al zeker bij de eerste uitstoot van elke set, maar je moet het gewicht natuurlijk onder controle hebben anders wordt het gevaarlijk. Ik stop overigens een klein stukje boven de schouders zodat het gewicht de schouders niet raakt.
Juist.
I leg 'm op de schouder, en druk hem dan weg.
En ik leg 'm voor een fractie van een seconde terug op mijn schouder voor ik hem weer terug omhoog stoot.